2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,191 through 2,205 (of 2,330 total)
  • Author

Härligt att bloggen funkar igen :dance:

Hur mkt ska du väga när du går upp på scen nästa gång ?

Qustaph wrote:
    Alltid lika kul läsning!

TACK:)

Oggelit0 wrote:
    Hur mkt ska du väga när du går upp på scen nästa gång ?

Tackar:)

ska väga exakt 79,9kg stenhård hehe, det är målet alla fall!! men får se?? kanske ser bra ut redan på 83-84kg? blir -80 lr -90 alla fall så mycket vet jag:)

Johan Ederer wrote:
    TACK:)

ska väga exakt 79,9kg stenhård hehe, det är målet alla fall!! men får se?? kanske ser bra ut redan på 83-84kg? blir -80 lr -90 alla fall så mycket vet jag:)

okej låter bra :up:

Vad vägde du inför förra tävlingen, tycker man nästan ser på dig att du borde ligga över 80+ iallafall inför tävlingarna

Forsätt med bloggandet och i huvudsak tränandet som förut, inspiration får man härifrån :up:

Johan Ederer wrote:
    TACK

ska väga exakt 79,9kg stenhård hehe, det är målet alla fall!! men får se?? kanske ser bra ut redan på 83-84kg? blir -80 lr -90 alla fall så mycket vet jag

Trodde du vägde +90 i tävlingsform;)fast det är alltid bra att se större ut än man väger:up:

Cuttan wrote:
    Vad vägde du inför förra tävlingen, tycker man nästan ser på dig att du borde ligga över 80+ iallafall inför tävlingarna

Forsätt med bloggandet och i huvudsak tränandet som förut, inspiration får man härifrån :up:

Tjena!

Jag vägde in på exakt 78,6kg förra tävlingen… Om det går som jag hoppas kanske jag kan vara 4-5kg hårdare med kanske 5kg mer muskler och ända väga in i -80kg.. Väger hellre fullt där än lätt i -90kg… man får se hur det går! ser det bra ut på kanske 84kg(?) så finns det ju ingen anledning att dra ner sig mer…

Kul att du hittar lite inspiration i bloggen! ..Japp mina dagar består mest av träning så det blir i huvudsak mest träning som förut i bloggen:)

Ha de gött!!

von huff wrote:
    Trodde du vägde +90 i tävlingsform fast det är alltid bra att se större ut än man väger:up:

hehe tack:) … men jag är bara 167cm lång (kort;)) så +90kg kommer jag nog aldrig väga in på…

Ha det bra Von huff:up:

KUNGEN på dansgolvet minsann:p

snuttan347 wrote:
    KUNGEN på dansgolvet minsann:p

Hur kan du tro det:p

Min helg från MTGP finns uppdaterad i min blogg med massa bilder såklart[/b]:)

Fina bilder :)

Oggelit0 wrote:
    Fina bilder :)

hehe tack!!! fast man e ju ingen värsting fotograf me grym kamera direkt;) men haft en riktigt nice helg:)

Det var trevligt att träffa dig i helgen! Keep up the good growing :emo-thumb

Johan Ederer wrote:
    hehe tack!!! fast man e ju ingen värsting fotograf me grym kamera direkt;) men haft en riktigt nice helg:)

hehe . härligt att du hade det roligt ,Blir det scen nästa år på MTGP ?

Viewing 15 posts - 2,191 through 2,205 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.