- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 februari, 2007 at 09:51 #634212Anonym anvandareMember
Jaha!? Och hur jäkla länge har det här pågått? :nono:
En skitball journal med bilder som uppdateras ofta och ingen har sagt något till mig…. Jaja.. är det så det ska vara så kan jag väl bara säga att nu ska jag kolla in den här tråden varje dag. Perfekt under dieten att få lite extra motivation. Tack mannen!
BTW
Grymma kläder men ännu grymmare vikter, hardcore! :up:2 februari, 2007 at 09:58 #634213Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Jaha!? Och hur jäkla länge har det här pågått? :nono:En skitball journal med bilder som uppdateras ofta och ingen har sagt något till mig…. Jaja.. är det så det ska vara så kan jag väl bara säga att nu ska jag kolla in den här tråden varje dag. Perfekt under dieten att få lite extra motivation. Tack mannen!
BTW
Grymma kläder men ännu grymmare vikter, hardcore! :up:Jag är en tystlåten liten smygare=) därför du inte ”märkt” mig:nod
Tack för dina ord och hoppas din diet går bra, vi ses i västerås!
Lycka till med ALLT inför tävlingen:up:
2 februari, 2007 at 10:24 #634214Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Gårdagen pass får avslutats med en bild på mig och min LOVE;) Sofia…. Hem och MYSA[/b]:oIkväll: Vader & Mage , Ha en toppen dag ALLA BODY VÄNNER[/b]!![/b]
Men kolla in där vilken brud du har vid din sida :emo-thumb
Måste fråga varför tränar du med så mkt kläder på ? Jag skulle bli galen av att svettas så mkt.Härliga bilder och som vanligt levererar du hardcore träning:pop:
2 februari, 2007 at 10:41 #634215Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Men kolla in där vilken brud du har vid din sida :emo-thumb
Måste fråga varför tränar du med så mkt kläder på ? Jag skulle bli galen av att svettas så mkt.Härliga bilder och som vanligt levererar du hardcore träning:pop:
A hon è toppen på ALLA sätt…Älskar henne…
Tack:) , (känner att det finns MER i kroppen o det kommer när förkylningen släppt..)
Mycket kläder vet jag inte om jag håller med om? Linnè under och nån t-shirt / tröja av modell större över.. Tycker att jag lättare får pump o kommer igång direkt i passen, sen räcker det att visa upp sitt ”bygge” på scen tycker jag!! ( lr så kan det va dietnojja, men det får bli våran hemlis[/b]:p )
2 februari, 2007 at 22:08 #634216Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:A hon è toppen på ALLA sätt…Älskar henne…Tack:) , (känner att det finns MER i kroppen o det kommer när förkylningen släppt..)
Mycket kläder vet jag inte om jag håller med om? Linnè under och nån t-shirt / tröja av modell större över.. Tycker att jag lättare får pump o kommer igång direkt i passen, sen räcker det att visa upp sitt ”bygge” på scen tycker jag!! ( lr så kan det va dietnojja, men det får bli våran hemlis[/b]:p )
Det ser bara så himla varmt ut Härligt att du älskar din tjej och det är kanon att du har en som stötter dig hela vägen no matter what .
Vad började vikten på?
2 februari, 2007 at 22:18 #634217Anonym anvandareMemberVi vill ha ännu mer bilder..!! Helcool journal och grym fysik
3 februari, 2007 at 14:10 #634218Anonym anvandareMemberRonaldinhio, Du har journalernas journal. Mycket rolig läsning och alla bilder är pricken övet I:ET::
Skall du Tävla i Västerås? När och vilken tävling??
Lycka TILL!!
3 februari, 2007 at 17:10 #634219Anonym anvandareMemberLäst igenom din journal och blivit väldigt imponerad över din styrka. Lycka till med satsningen nu.:emo-thumb
3 februari, 2007 at 21:16 #634220Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Det ser bara så himla varmt ut Härligt att du älskar din tjej och det är kanon att du har en som stötter dig hela vägen no matter what .Vad började vikten på?
Vägde 102kg i augusti -06 (168cm) …Efter en sommar med mycket träning, mycket mat & mycket festande… Lite för MYCKET av allt kan man säga:p
3 februari, 2007 at 21:18 #634221Anonym anvandareMember_NOS wrote:Vi vill ha ännu mer bilder..!! Helcool journal och grym fysikTack för det… Fler bilder på väg upp om ca 2min:nod
Ha de bra o kör hårt:up:
3 februari, 2007 at 21:23 #634222Anonym anvandareMembersaftigabiffen wrote:Ronaldinhio, Du har journalernas journal. Mycket rolig läsning och alla bilder är pricken övet I:ET::Skall du Tävla i Västerås? När och vilken tävling??
Lycka TILL!!
Kul kul inte ofta man får va Pricken över i !!! TACK:)
tävling blir det under detta året:ph34r: … Var o när det får min fett% avgöra:p , spelar ingen roll ALLA dagar detta år är vigda åt träning o resultat…
Du è välkommen hit till Barcelona när du vill mannen, har VIP överallt:up:
3 februari, 2007 at 21:31 #634223Anonym anvandareMemberGrymma vikter du kör med. :emo-thumb När har du tänkt avslöja när och var du ska tävla???
3 februari, 2007 at 21:32 #634224Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Vad fina ni är ihop!! :up:
Supertjej som ställer upp inför din tävlingssatsning (& kommande karriär)!! Har hon tävlingsplaner själv månne? Mys järnet!!! Det ska vi göra -melodifestivalen (-”ny” erfarenhet för oss…) & chips!!!Trevlig kväll! //Frida & Palle
Ahh tack , vet inte riktigt hon har aldrig pratat om att tävla…men hon tränar hårt och sköter kosten perfekt året runt, får nästan ”tvinga henne” att unna sig något gott (onyttigt) ibland:| ..
Sitter här själv faktiskt, min love är ute på tjejmiddag och bio ikväll…Och som såååååååå många gånger förr ”råkade” det bli så att man kollade bodybuilding på youtube osv O nu è de snart sovdax…. You know what they say..If you got LOVE for something, then you can`t help it
Hoppas ni har en supermysig kväll framför tv:n !!!!!
All the best:up:
3 februari, 2007 at 21:34 #634225Anonym anvandareMemberLiten fråga… förstår inte hur du lyckas undvika värmeslag när du kör i tjocka långärmade tröjor;)
3 februari, 2007 at 21:40 #634226Anonym anvandareMember_Rocky_ wrote:Läst igenom din journal och blivit väldigt imponerad över din styrka. Lycka till med satsningen nu.:emo-thumbTjena Rocky!! Tack så mycket… har ärligt aldrig sett mig själv som direkt stark, är ju ganska kort så har inte så lång pressväg oavsett övning, kanske blir lite lättare för en ”kortis” som mig då
ha en trevlig kväll o kör hårt:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.