- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 maj, 2008 at 10:20 #636252Anonym anvandareMember
du ser ut att ha så stora armar så axlarna försvinner
3 juni, 2008 at 16:16 #636253Anonym anvandareMemberSom jag skrev på din blogg… grymt bra!!!
21 juni, 2008 at 23:32 #636254Anonym anvandareMemberNi följer väl med mig i min satsning detta år i min blogg som uppdateras minst en gång per dag[/b]
http://www.johanederer.blogg.se[/b%5D
bilden från dagen…fler i bloggen:)
MVH
21 juni, 2008 at 23:45 #636255Anonym anvandareMemberVilken skillnad på benen, är dom inte ikapp nu så vet jag inte:emo-thumb.
Kan ju inte bli annat än grymt detta!22 juni, 2008 at 14:41 #636256Anonym anvandareMemberRazmeister899 wrote:Vilken skillnad på benen, är dom inte ikapp nu så vet jag inte:emo-thumb.
Kan ju inte bli annat än grymt detta!TACK:) jättekul att höra!!! , har lagt om benträningen ganska rejält från tuuuunga vikter till lite lättare med bättre kontakt och massa fler reps, tror att det kanske har passat mig bättre…
grymt vet jag inte:o men ska göra så gott jag kan!
TACK IGEN!!!
MVH
22 juni, 2008 at 14:58 #636257Anonym anvandareMemberTjena Johan. Hur går det med den där hemsidan ?
Mvh
22 juni, 2008 at 18:31 #636258Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:TACK:) jättekul att höra!!! , har lagt om benträningen ganska rejält från tuuuunga vikter till lite lättare med bättre kontakt och massa fler reps, tror att det kanske har passat mig bättre…grymt vet jag inte:o men ska göra så gott jag kan!
TACK IGEN!!!
MVH
Jag ”tror” också att det har passat lite bättre:emo-thumb.
Vet inte om du skrivit det redan men när ska du tävla igen?
SM eller DC kanske?23 juni, 2008 at 00:05 #636259Anonym anvandareMember:lazy:
Razmeister899 wrote:Jag ”tror” också att det har passat lite bättre:emo-thumb.
Vet inte om du skrivit det redan men när ska du tävla igen?
SM eller DC kanske?Generelt så tror jag överlag på kontakt framför vråltuuungt när det gäller träning…men alla e vi olika:)
Nej inte skrivit det än… jag väntar lite till med svaret då jag ej bestämt mig riktigt än.. Men säger till i god tid innan det är dax:up:
MVH
12 juli, 2008 at 00:48 #636260Anonym anvandareMemberDieten rullar på sakta men säkert ingen stress denna gång som sist:up:
[www.johanederer.blogg.se] (där håller jag mest till nuförtiden:o)
Hoppas allt flyter med träningen för ALLA forum vänner:)
från kvällen…..
12 juli, 2008 at 11:00 #636261Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote::lazy:Generelt så tror jag överlag på kontakt framför vråltuuungt när det gäller träning…men alla e vi olika:)
Nej inte skrivit det än… jag väntar lite till med svaret då jag ej bestämt mig riktigt än.. Men säger till i god tid innan det är dax:up:
MVH
Sån är jag också, tunga 4or är inget mot riktigt brännande t. ex 12or, speciellt för benen.:up:
Lycka till, det syns redan stor förändring!12 juli, 2008 at 17:18 #636262Anonym anvandareMemberRazmeister899 wrote:Sån är jag också, tunga 4or är inget mot riktigt brännande t. ex 12or, speciellt för benen.:up:
Lycka till, det syns redan stor förändring!Tack kul att du ser förändringar:)
16 juli, 2008 at 13:36 #636263Anonym anvandareMemberHej Johan! Länge sedan man skrev till dig men har varit in och kikat här samt på din blogg. Allt verkar rulla på riktigt bra för dig och det glädjer mig, fick med BODY utgåvan där det var ett träningsreportage med dig som spanjorerna kunde få lite inspiration av(detta var i mars i år). Hur ser planen ut för detta år? Önskar dig stort lycka till med dina framtida satsningarn. ha det bäst. MVH cesse
17 juli, 2008 at 16:03 #636264Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Hej Johan! Länge sedan man skrev till dig men har varit in och kikat här samt på din blogg. Allt verkar rulla på riktigt bra för dig och det glädjer mig, fick med BODY utgåvan där det var ett träningsreportage med dig som spanjorerna kunde få lite inspiration av(detta var i mars i år). Hur ser planen ut för detta år? Önskar dig stort lycka till med dina framtida satsningarn. ha det bäst. MVH cesseSteppen!
Tjena det var ett tagsen! Hoppas allt rullar på för dig och att du tränar hårt!!
Kul att du hade med tidningen till spanien! Hur länge ska du vara där? för du har väl varit borta minst ett år nu va?!
Planen är att komma in förbättrad på ALLT från förra gången…får se om det kommer lyckas? men jag ska jobba för det! 1 tävling inplanerad i år, mycket uppladdning för endast 1 tävling, men vill satsa allt tills då!!
ha de grymt bra och sköt om dig!!
MVH
17 juli, 2008 at 17:08 #636265Anonym anvandareMemberSkoj läsning, lycka till med tävlandet:emo-thumb
17 juli, 2008 at 20:51 #636266Anonym anvandareMemberMaS wrote:Skoj läsning, lycka till med tävlandet:emo-thumbTackar så hemskt mycket:o
Ska fortsätta jobba så hårt jag bara kan. training In my heart;)
Ha det så bra och lycka till själv med din träning:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.