2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,251 through 2,265 (of 2,330 total)
  • Author

du ser ut att ha så stora armar så axlarna försvinner :)

Som jag skrev på din blogg… grymt bra!!!

Ni följer väl med mig i min satsning detta år i min blogg som uppdateras minst en gång per dag[/b]:)

http://www.johanederer.blogg.se[/b%5D

bilden från dagen…fler i bloggen:)

MVH

Vilken skillnad på benen, är dom inte ikapp nu så vet jag inte:emo-thumb.
    Kan ju inte bli annat än grymt detta!

Razmeister899 wrote:
    Vilken skillnad på benen, är dom inte ikapp nu så vet jag inte:emo-thumb.
    Kan ju inte bli annat än grymt detta!

TACK:) jättekul att höra!!! , har lagt om benträningen ganska rejält från tuuuunga vikter till lite lättare med bättre kontakt och massa fler reps, tror att det kanske har passat mig bättre…

grymt vet jag inte:o men ska göra så gott jag kan!

TACK IGEN!!!

MVH

Tjena Johan. Hur går det med den där hemsidan ? ;)

Mvh

Johan Ederer wrote:
    TACK:) jättekul att höra!!! , har lagt om benträningen ganska rejält från tuuuunga vikter till lite lättare med bättre kontakt och massa fler reps, tror att det kanske har passat mig bättre…

grymt vet jag inte:o men ska göra så gott jag kan!

TACK IGEN!!!

MVH

Jag ”tror” också att det har passat lite bättre:emo-thumb.
    Vet inte om du skrivit det redan men när ska du tävla igen?
    SM eller DC kanske?

:lazy:

Razmeister899 wrote:
    Jag ”tror” också att det har passat lite bättre:emo-thumb.
    Vet inte om du skrivit det redan men när ska du tävla igen?
    SM eller DC kanske?

Generelt så tror jag överlag på kontakt framför vråltuuungt när det gäller träning…men alla e vi olika:)

Nej inte skrivit det än… jag väntar lite till med svaret då jag ej bestämt mig riktigt än.. Men säger till i god tid innan det är dax:up:

MVH

Dieten rullar på sakta men säkert ingen stress denna gång som sist:up:

[www.johanederer.blogg.se] (där håller jag mest till nuförtiden:o)

Hoppas allt flyter med träningen för ALLA forum vänner:)

från kvällen…..

Johan Ederer wrote:
    :lazy:

Generelt så tror jag överlag på kontakt framför vråltuuungt när det gäller träning…men alla e vi olika:)

Nej inte skrivit det än… jag väntar lite till med svaret då jag ej bestämt mig riktigt än.. Men säger till i god tid innan det är dax:up:

MVH

Sån är jag också, tunga 4or är inget mot riktigt brännande t. ex 12or, speciellt för benen.:up:
    Lycka till, det syns redan stor förändring!

Razmeister899 wrote:
    Sån är jag också, tunga 4or är inget mot riktigt brännande t. ex 12or, speciellt för benen.:up:
    Lycka till, det syns redan stor förändring!

Tack kul att du ser förändringar:)

Hej Johan! Länge sedan man skrev till dig men har varit in och kikat här samt på din blogg. Allt verkar rulla på riktigt bra för dig och det glädjer mig, fick med BODY utgåvan där det var ett träningsreportage med dig som spanjorerna kunde få lite inspiration av(detta var i mars i år). Hur ser planen ut för detta år? Önskar dig stort lycka till med dina framtida satsningarn. ha det bäst. MVH cesse :)

Steppen1983 wrote:
    Hej Johan! Länge sedan man skrev till dig men har varit in och kikat här samt på din blogg. Allt verkar rulla på riktigt bra för dig och det glädjer mig, fick med BODY utgåvan där det var ett träningsreportage med dig som spanjorerna kunde få lite inspiration av(detta var i mars i år). Hur ser planen ut för detta år? Önskar dig stort lycka till med dina framtida satsningarn. ha det bäst. MVH cesse :)

Steppen!

Tjena det var ett tagsen! Hoppas allt rullar på för dig och att du tränar hårt!!

Kul att du hade med tidningen till spanien! Hur länge ska du vara där? för du har väl varit borta minst ett år nu va?!

Planen är att komma in förbättrad på ALLT från förra gången…får se om det kommer lyckas? men jag ska jobba för det! 1 tävling inplanerad i år, mycket uppladdning för endast 1 tävling, men vill satsa allt tills då!!

ha de grymt bra och sköt om dig!!

MVH

Skoj läsning, lycka till med tävlandet:emo-thumb

MaS wrote:
    Skoj läsning, lycka till med tävlandet:emo-thumb

Tackar så hemskt mycket:o

Ska fortsätta jobba så hårt jag bara kan. training In my heart;)

Ha det så bra och lycka till själv med din träning:up:

Viewing 15 posts - 2,251 through 2,265 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.