2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,266 through 2,280 (of 2,330 total)
  • Author
    Johan Ederer wrote:
    Steppen!

Tjena det var ett tagsen! Hoppas allt rullar på för dig och att du tränar hårt!!

Kul att du hade med tidningen till spanien! Hur länge ska du vara där? för du har väl varit borta minst ett år nu va?!

Planen är att komma in förbättrad på ALLT från förra gången…får se om det kommer lyckas? men jag ska jobba för det! 1 tävling inplanerad i år, mycket uppladdning för endast 1 tävling, men vill satsa allt tills då!!

ha de grymt bra och sköt om dig!!

MVH

Ja det var länge sedan nu. Är hemma på svensk mark sedan 2 veckor tillbaka och blir här fram till 2 september sedan far jag tillbaka till Spanien ,har ju funnit my perfect match min stora kärlek där så jag är världens lyckligaste ;) så blir ett år till där. Kör på mina pass i veckan men får väl säga att man var lite vekare än förut, dock 13 kg lättare efter en lång diet men trivs bättre med allt nu och vill hålla en anständig form samt från och med nu öka sakta men säkert, ingen bulkning. Låter riktigt bra med din plan, håller verkligen tummarna för dig, du verkar vara så sund och smart, tycker du gör helt rätt att köra en tävling men att du gör allt du kan för denna dag, ska bli intressant att se resultaten. Ha en underbar helg vi höres av. Keep it up.

MVH cesse :up:

Följ med mig och Lars Östling på http://www.johanederer.blogg.se[/b]

Uppdateringar kommer senare under eftermiddagen…

Ederer:)

Blev sent men nu så….:)

Johanederer.blogg.se

Partyboy :), schysst alltså.

Steppen1983 wrote:
    Partyboy :), schysst alltså.

haha ja en NYKTER partyboy såna fall:up:

TACK:)

Fan va soft! Fick du några ragg? :)

Baboom wrote:
    Fan va soft! Fick du några ragg? :)

thanx! ….haha hur kan du ens tro det:)…

Köttigt, trodde att du skulle satsa på SM men Lars sa att det blir lucia för din del, oavsett så ser det mycket bra ut.

Andreas Terzis wrote:
    Köttigt, trodde att du skulle satsa på SM men Lars sa att det blir lucia för din del, oavsett så ser det mycket bra ut.

Tjena man!

Nja jag har en plan som jag tänkt följa, får se när jag dyker upp, sm lr lucia, bara tänkt göra 1 tävling i år!

Tack för orden mannen! har kollat din journal och kan bara säga detsamma, kommer bli farlig när du kliver upp igen, tuuuuung kille som verkar träna stenhårt, grymt att se:up:

En till som är morgonpig…… Inte illa…….

Ha en bra dag!:)

Johan Ederer wrote:
    thanx! ….haha hur kan du ens tro det:)…

Du ser ju ut som en levande GI Joe gubbe! :emo-thumb

Johan Ederer wrote:
    haha ja en NYKTER partyboy såna fall:up:

TACK:)

I know mannen, me too man kan ha kul utan alkohol det är bara normal svenssons sätt att bli mer social och öppen men det slutar ju oftast i ett hejdundrandes fylleslag, har väl med vår kultur att göra. Men som sagt var finns ju undantag:emo-thumb

MVh cesse

ZuperZandra wrote:
    En till som är morgonpig…… Inte illa…….

Ha en bra dag!:)

hehe jo klockan ringer 05.00 varje dag, vill komma upp och få kardion avklarad:emo-thumb

Detsamma hoppas du har en toppen dag:) ……kör hårt:up:

Steppen1983 wrote:
    I know mannen, me too man kan ha kul utan alkohol det är bara normal svenssons sätt att bli mer social och öppen men det slutar ju oftast i ett hejdundrandes fylleslag, har väl med vår kultur att göra. Men som sagt var finns ju undantag:emo-thumb

MVh cesse

hehe sant…men festar gärna ibland off season och när jag inte kör uppvisning, vill inte ramla av scen liksom:p;)

Kör hårt nu killen!!!!!!!! hälsa tjejen:up:

Andreaz Engström wrote:
    Du ser ju ut som en levande GI Joe gubbe! :emo-thumb

hahahhahah du e sjuuuuuuuuuuuuuuk:p

(fick du mitt PM? kanske behöver din hjälp lite )

Viewing 15 posts - 2,266 through 2,280 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.