- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 juli, 2008 at 09:15 #636267Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Steppen!
Tjena det var ett tagsen! Hoppas allt rullar på för dig och att du tränar hårt!!
Kul att du hade med tidningen till spanien! Hur länge ska du vara där? för du har väl varit borta minst ett år nu va?!
Planen är att komma in förbättrad på ALLT från förra gången…får se om det kommer lyckas? men jag ska jobba för det! 1 tävling inplanerad i år, mycket uppladdning för endast 1 tävling, men vill satsa allt tills då!!
ha de grymt bra och sköt om dig!!
MVH
Ja det var länge sedan nu. Är hemma på svensk mark sedan 2 veckor tillbaka och blir här fram till 2 september sedan far jag tillbaka till Spanien ,har ju funnit my perfect match min stora kärlek där så jag är världens lyckligaste så blir ett år till där. Kör på mina pass i veckan men får väl säga att man var lite vekare än förut, dock 13 kg lättare efter en lång diet men trivs bättre med allt nu och vill hålla en anständig form samt från och med nu öka sakta men säkert, ingen bulkning. Låter riktigt bra med din plan, håller verkligen tummarna för dig, du verkar vara så sund och smart, tycker du gör helt rätt att köra en tävling men att du gör allt du kan för denna dag, ska bli intressant att se resultaten. Ha en underbar helg vi höres av. Keep it up.
MVH cesse :up:
3 augusti, 2008 at 12:55 #636268Anonym anvandareMemberFölj med mig och Lars Östling på http://www.johanederer.blogg.se[/b]
Uppdateringar kommer senare under eftermiddagen…
Ederer:)
4 augusti, 2008 at 01:38 #636269Anonym anvandareMemberBlev sent men nu så….
Johanederer.blogg.se
4 augusti, 2008 at 06:56 #636270Anonym anvandareMemberPartyboy , schysst alltså.
4 augusti, 2008 at 12:26 #636271Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Partyboy , schysst alltså.haha ja en NYKTER partyboy såna fall:up:
TACK:)
4 augusti, 2008 at 13:13 #636272Anonym anvandareMemberFan va soft! Fick du några ragg?
5 augusti, 2008 at 22:24 #636273Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Fan va soft! Fick du några ragg?thanx! ….haha hur kan du ens tro det:)…
6 augusti, 2008 at 00:23 #636274Anonym anvandareMemberKöttigt, trodde att du skulle satsa på SM men Lars sa att det blir lucia för din del, oavsett så ser det mycket bra ut.
6 augusti, 2008 at 05:54 #636275Anonym anvandareMemberAndreas Terzis wrote:Köttigt, trodde att du skulle satsa på SM men Lars sa att det blir lucia för din del, oavsett så ser det mycket bra ut.Tjena man!
Nja jag har en plan som jag tänkt följa, får se när jag dyker upp, sm lr lucia, bara tänkt göra 1 tävling i år!
Tack för orden mannen! har kollat din journal och kan bara säga detsamma, kommer bli farlig när du kliver upp igen, tuuuuung kille som verkar träna stenhårt, grymt att se:up:
6 augusti, 2008 at 06:30 #636276Anonym anvandareMemberEn till som är morgonpig…… Inte illa…….
Ha en bra dag!
6 augusti, 2008 at 09:02 #636277Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:thanx! ….haha hur kan du ens tro det:)…Du ser ju ut som en levande GI Joe gubbe! :emo-thumb
6 augusti, 2008 at 11:34 #636278Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:haha ja en NYKTER partyboy såna fall:up:TACK:)
I know mannen, me too man kan ha kul utan alkohol det är bara normal svenssons sätt att bli mer social och öppen men det slutar ju oftast i ett hejdundrandes fylleslag, har väl med vår kultur att göra. Men som sagt var finns ju undantag:emo-thumb
MVh cesse
6 augusti, 2008 at 16:03 #636279Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:En till som är morgonpig…… Inte illa…….Ha en bra dag!
hehe jo klockan ringer 05.00 varje dag, vill komma upp och få kardion avklarad:emo-thumb
Detsamma hoppas du har en toppen dag:) ……kör hårt:up:
6 augusti, 2008 at 16:04 #636280Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:I know mannen, me too man kan ha kul utan alkohol det är bara normal svenssons sätt att bli mer social och öppen men det slutar ju oftast i ett hejdundrandes fylleslag, har väl med vår kultur att göra. Men som sagt var finns ju undantag:emo-thumbMVh cesse
hehe sant…men festar gärna ibland off season och när jag inte kör uppvisning, vill inte ramla av scen liksom:p;)
Kör hårt nu killen!!!!!!!! hälsa tjejen:up:
6 augusti, 2008 at 16:05 #636281Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Du ser ju ut som en levande GI Joe gubbe! :emo-thumbhahahhahah du e sjuuuuuuuuuuuuuuk:p
(fick du mitt PM? kanske behöver din hjälp lite )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.