- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 augusti, 2008 at 17:01 #636282Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:hahahhahah du e sjuuuuuuuuuuuuuuk:p
(fick du mitt PM? kanske behöver din hjälp lite )
Nopp, har inte fått något pm alls
6 augusti, 2008 at 18:27 #636283Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:hehe jo klockan ringer 05.00 varje dag, vill komma upp och få kardion avklarad:emo-thumbDetsamma hoppas du har en toppen dag:) ……kör hårt:up:
Hehe, ja det låter som hemma hos mig….Inte liiiika skönt när klockan ringer, men fan så skönt när cardion är klar!!!!
Har precis haft världens ryggpass, så är nöjd så ända in i h*****e….Ha en bra kväll nu
8 augusti, 2008 at 01:23 #636284Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Hehe, ja det låter som hemma hos mig….Inte liiiika skönt när klockan ringer, men fan så skönt när cardion är klar!!!!
Har precis haft världens ryggpass, så är nöjd så ända in i h*****e….Ha en bra kväll nu
Härligt att höra! får önska dig lycka till med din träning och livet i allmänhet! ser ju riktigt lovande ut på din avatarbild! tävling i skikte kanske?
Hur som helst kör hårt och må väl:up:
mvh:)
8 augusti, 2008 at 01:26 #636285Anonym anvandareMemberTräningen och dieten flyter på helt okej…. formkoll med coach imorgon bitt så får hoppas det blir ett G i betyg även denna vecka:|
lade upp några bilder från min TV debut på MTG awards i min blogg.. [www.johanederer.se]
spelades in innan dieten så finns väl mer att önska av formen;)
MVH
Ederer(Foto : Karl-Oskar Bjurenstedt. )
8 augusti, 2008 at 08:09 #636286Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:hehe sant…men festar gärna ibland off season och när jag inte kör uppvisning, vill inte ramla av scen liksom:p;)Kör hårt nu killen!!!!!!!! hälsa tjejen:up:
ska göra det mannen. Keep up the good work:emo-thumb
8 augusti, 2008 at 08:15 #636287Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Härligt att höra! får önska dig lycka till med din träning och livet i allmänhet! ser ju riktigt lovande ut på din avatarbild! tävling i skikte kanske?Hur som helst kör hårt och må väl:up:
mvh:)
God Morgon….!!!!!
Tackar……Jo, det rullar på nu…..
Jag ska tävla på Lucia cupen…… Min debut blir det, så spännnade , nervöst och roligt…!!!Men det ska säkert gå bra.Kämpar man på och gjort sitt bästa så…..Ha en trevlig helg!
8 augusti, 2008 at 22:02 #636288Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:God Morgon….!!!!!
Tackar……Jo, det rullar på nu…..
Jag ska tävla på Lucia cupen…… Min debut blir det, så spännnade , nervöst och roligt…!!!Men det ska säkert gå bra.Kämpar man på och gjort sitt bästa så…..Ha en trevlig helg!
Vad KUL med debut:) ..som du säger har man bara gjort sitt bästa hela vägen ska man vara stolt!!!!!
Lycka till hela vägen till målet i december:up:
8 augusti, 2008 at 22:30 #636289Anonym anvandareMemberSkitkul att ha dig på gymmet Johan, tror din energi smittar av sig på oss andra där inne :emo-thumb Grymt med byggare som verkligen ger allt på ALLA pass och inte går går hem innan hela tröjan är dyblöt
Tack för hjälpen idag.
Mvh.
8 augusti, 2008 at 23:01 #636290Anonym anvandareMemberPecman wrote:Skitkul att ha dig på gymmet Johan, tror din energi smittar av sig på oss andra där inne :emo-thumb Grymt med byggare som verkligen ger allt på ALLA pass och inte går går hem innan hela tröjan är dyblötTack för hjälpen idag.
Mvh.
Tack för orden!!! ,
Lämnar hjärnan i omklädningsrummet och tränar med hjärtat, finns mycket *love* därinne för våran sport:)
Tycker att du radar upp grymma pass med högt tempo, du tillhör absolut skaran som vet hur man tränar hårt!!! Imponerande Böj idag:emo-thumb
Tack själv för hjälpen, blev några extra reps när du passade!!!
Ha en trevlig helg! På måndag kör vi ”rally” igen!
MVH
9 augusti, 2008 at 19:50 #636291Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Du tror hon är sugen eller, syns i blicken. :pTror och tror:what: … jag var backstage oxå:p
hahaha neee så va det inte ROBERT….
take care!
16 september, 2008 at 23:04 #636292Anonym anvandareMemberOkey… varit sjuk en vecka… Inte skrivit här på läääääänge… formen är okej… men nu är det färdiglekt… ” dax att dieta på riktigt” ….
ska börja uppdatera bloggen oftare, skyller på feber o halsont;)
Sommaren är slut… Tips på att hålla värmen, kör hårt på gymen:up:
GASEN I BOTTEN MOT LUCIAPOKALEN:)
16 september, 2008 at 23:06 #636293Anonym anvandareMemberHoppas du håller dej frisk nu . Lycka till
17 september, 2008 at 17:05 #636294Anonym anvandareMemberoggelit0 wrote:hoppas du håller dej frisk nu . Lycka tilltackar mannen:)
17 september, 2008 at 17:32 #636295Anonym anvandareMemberJag kommer till luciapokalen och håller tummarna för dig Grym är du
17 september, 2008 at 17:54 #636296Anonym anvandareMemberKul att se lite aktivitet här igen Johan : )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.