2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,311 through 2,325 (of 2,330 total)
  • Author
    Dennis Johansson wrote:
    Bra jobba på i bra fart johan. Motivationen ( och självklart Kroppen ) är av yttersta Eliten inom svensk BB enligt mig. Kämpa vidare ända in i målet nu.

TACKAR DENNIS:)

Jag tycker det är grymt kul att leva i denna värld, om jag tillhör eliten vet jag inte, finns många bra namn i detta land, ja är bara en nybörjare!!! men jag har inte bråttom alls, låter det ta tid och hoppas i framtiden kunna uppnå mina mål:up:

Ha de så bra och kör hårt med din egen träning Dennis:up:

Körde ett pass med Pierre chamoun nu ikväll… Han laddar inför sm om några veckor och det var mycket kött kan jag lova:up::up:

passet kommer uppdateras under morgondagen i min blogg!

drar en bild sålänge…

Lycka till med dina mål Johan, är säker att du kommer nå dem den inställningen:)
    Hoppas allt rullar på med dieten osv.
    ha det !

Tjena johan! hoppas allt flyter på bra med dieten?

Måste tacka för att du håller igång din blogg så bra som du gör den har gett mig motivation många gånger när det har varit väldigt segt i systemet!

Vilken viktklass har du planerat att lägga dig i?

Ha det bra och lycka till med fortsatt diet och allt runt om!

Din inställning till saker och ting är GULD värd! grymt inspirerande!
    Mvh.

arne_fan wrote:
    Lycka till med dina mål Johan, är säker att du kommer nå dem den inställningen:)
    Hoppas allt rullar på med dieten osv.
    ha det !

TACK SOM F*N:):)

Jodå det går enligt planerna med dieten, 10 veckor kvar till tävling och efter den få….:P

Ha de bra du med!!!!

Tjenare Cardiomannen! Jag skriver så lite på forumet men vill ändå säga att du kämpar på bra av vad jag hört;) Ögat på målet även om man bara orkar hålla ett öga öppet:D
    /D

Johan Ederer wrote:
    TACK

Längesen man såg dig, hoppas din träning rullar på:up:

Ja det va ett tag sen :) Efter en tids sjukdom på sjukhus så är jag på fötter igen o träningen rullar på riktigt bra
    Det är faktiskt min kära pojkvän som får mig träna så bra o vi tränar en del ihop så träningen är väldigt kul nu till skillnad mot förr men livet ser enormt bättre ut idag än förr som du kanske vet, det är ju så här bra man ska må ,nu kör jag på MKT bra vilket är jätte kul..Mer fokus..

Hoppas vi ses snart o hälsa din söta Sofia:up:
    Kämpa vidare med dieten o STORT Lycka till..
    kram till ER båda

Kommer det några nya bilder??:)

Tjena tjockis!!!
    Kul att det flyter på! Ursäkta min frånvaro i storstan men junior tar mer tid än jag räknat med. MÅSTE få tillfälle o köra ihop innan du ska upp på scen!

snuttan347 wrote:
    Ja det va ett tag sen :) Efter en tids sjukdom på sjukhus så är jag på fötter igen o träningen rullar på riktigt bra
    Det är faktiskt min kära pojkvän som får mig träna så bra o vi tränar en del ihop så träningen är väldigt kul nu till skillnad mot förr men livet ser enormt bättre ut idag än förr som du kanske vet, det är ju så här bra man ska må ,nu kör jag på MKT bra vilket är jätte kul..Mer fokus..

Hoppas vi ses snart o hälsa din söta Sofia:up:
    Kämpa vidare med dieten o STORT Lycka till..
    kram till ER båda

Skönt att du är bättre och mår bra med glädje i livet!!! är du absolut värd, super trevlig tjej:)

Ja hoppas vi ses snart!!! och tack för stödet, betyder mycket!!1

Kram på dig!

priest__88 wrote:
    Kommer det några nya bilder??:)

Jadå det kommer det kommer!!! haft en tuff dag…vem behöver Gröna Lund säger jag bara:|;)

men det kommer, lovar:up:

Martin Alexandersson wrote:
    Tjena tjockis!!!
    Kul att det flyter på! Ursäkta min frånvaro i storstan men junior tar mer tid än jag räknat med. MÅSTE få tillfälle o köra ihop innan du ska upp på scen!

Tack mannen! men du e nog FETARE NU:p

Hopppas familjen mår bra och allt flyter på! vi kan väl dra ett pass runt SM, kommer ner några dagar till Anders Carlsson då!!!

vore kul att ses snart!

Ha de fint så ses vi snart!

Enorm mannen! Och kmr bli ännu mer massivare :emo-thumb

oj… den här tråden står väldigt stilla :(

procore wrote:
    oj… den här tråden står väldigt stilla :(

Läs bloggen då ist :up: [www.johanederer.blogg.se]

Viewing 15 posts - 2,311 through 2,325 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.