2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 2,326 through 2,330 (of 2,330 total)
  • Author

Ny hemsida uppe!

[www.johanederer.se]

mvh:)

Jääääääääääävligt snygg hemsida Johan!! :D

Karlssooooon wrote:
    Jääääääääääävligt snygg hemsida Johan!! :D

Tackar så mycket Karlsson:up:

Johan Ederer wrote:
    Tackar så mycket Karlsson:up:

vet inte om de endast är på min dator men där du har skrivit : missa inte min BLOGG i rutan uppe till vänster så står den texter i vitt bakom ett vit ”fönster” vet inte om de är meningen men man ser ju inte texten:p lyckades dock se de för min dator segade till så dom orden kom upp före rutan:) schysst sida förresten:)

Emil Lundberg wrote:
    vet inte om de endast är på min dator men där du har skrivit : missa inte min BLOGG i rutan uppe till vänster så står den texter i vitt bakom ett vit ”fönster” vet inte om de är meningen men man ser ju inte texten:p lyckades dock se de för min dator segade till så dom orden kom upp före rutan:) schysst sida förresten:)

Hehe inte jag som skrivit det, såna datakunskaper så jag kan designa bloggar har jag inte:)

men det är inte menat att den vita texten du ser ska synas där hela tiden heller… den ska bara ”lysa till” som ”reklam” nån sekund… för en länk till bloggen finns ju redan på sidan…

men tack för dina ord, kunde ju varit något ”fel” så bra du e uppmärksam:up:

Ha en grym dag i soooooooooolen!!!

mvh

Viewing 5 posts - 2,326 through 2,330 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.