2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 2,330 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    fucking hell man , grymma biccar:emo-thumb

Tack tack :)

Det kommer mer….I Promise….

Hoppas du har en bra kväll!!

coffe_91 wrote:
    Grymma armar!!! :emo-thumb

Tack Mannen:)

Det kommer meeeeeeeeeeeeer….:nod

__P wrote:
    Bahh! Vilka biceps!

Tack:)

Säger det igen…det kommer meeeeeeeeeeeer:nod

Vilka jäkla armar:emo-thumb !
    Herregud, helt skjukt grymma….

LinusHansen wrote:
    Vilka jäkla armar:emo-thumb !
    Herregud, helt skjukt grymma….

Tjena LInus !! Kul att du tycker så:up: :up:

Hoppas din träning går fint, kör hårt:nod

Inspirationen själv! :up: Du liknar en blandning av Shawn Ray och Dennis James, så häftigt :D

Lycka till i framtiden, hoppas man får se dig live på scenen inom snar framtid!

Mvh

Erik

Grymma pass Johan! Gillar stilen men tempot i passen framförallt! Sen att du lyfter mkt vikt gör det ännu bättre!
    Ser fram e mot mera vikter=)
    Kör hårt känns ju undermåligt att säga…Men gör det iaf!!!

Erkan wrote:
    Inspirationen själv! Du liknar en blandning av Shawn Ray och Dennis James, så häftigt

Lycka till i framtiden, hoppas man får se dig live på scenen inom snar framtid!

Mvh

Erik

Tjoo Erik! Kul att höra såna ord när man börjar bli snurrig av allt dietande, TACK som F*N:)

Färgen på huden är lika alla fall:) Har mycket att jobba på och förbättra, men älskar denna sport o har tänkt stanna lääääääänge… så om 20år kanske?

Tack igen…Kanske dyker upp snart på scen:ph34r:

Ha det Toppen:up:

storcc wrote:
    Grymma pass Johan! Gillar stilen men tempot i passen framförallt! Sen att du lyfter mkt vikt gör det ännu bättre!
    Ser fram e mot mera vikter=)
    Kör hårt känns ju undermåligt att säga…Men gör det iaf!!!

Tack storcc!!! Ja det är tempot som styr passen just nu, vikten får rätta sig efter det:nod absolut max 1min vila mellan seten.. Och ALDRIG över 60min….

Lovar mer vikter och att köra ännu hårdare…Ben ikväll …..

”Lycka till med din egen träning mannen!!

Johan Ederer wrote:
    Tjena LInus !! Kul att du tycker så:up: :up:

Hoppas din träning går fint, kör hårt:nod

Jo tack, min träning rullar på!:)
    Vad använder du dig av för kosttillskott??

LinusHansen wrote:
    Jo tack, min träning rullar på!
    Vad använder du dig av för kosttillskott??

Låter bra det!!

Just nu blir det mycket olika kosttillskott (pga diet) ,Men om vi tar i ”vanliga fall” så brukar jag använda: protein,glutamin, multivitaminer och omega3.Har även provat ”gainers av olika slag men tycker bara att jag blivit ”bulkig” av det.
    Anser att man får i sig tillräckligt med kolhydrater, bra fetter osv genom att äta bra basmat under dagen. Protein kan bli lite ”värre” under dagen då man måste äta myyyyccccket ”kött” för att få i sig tillräckligt med protein, dyrt , då är det smidigt att ta några proteindrinkar utspridda under dagen som komplement:up:

Hoppas svaret dög:emo-thumb

Tjena buddy, det här tar emot lite att säga, men fan vilka bra armar du har.
    Fortsätt i den stilen du kör så kommer du att komma i kanonform.

Ha det gott så ses vi.

Anakin wrote:
    Tjena buddy, det här tar emot lite att säga, men fan vilka bra armar du har.
    Fortsätt i den stilen du kör så kommer du att komma i kanonform.

Ha det gott så ses vi.

Tack brorsan =) , vi är ju ett team så kvittar väl vem som når sitt mål först! , nästa gång e det din tur… O inte f.n Curlar jag några strikta med 35kg hantlarna som du gör:worship:

Ringer dig snart tänkte komma förbi en sväng…. (såg ditt mess igår, lungt vettu, hade inga pengar att svara för bara)

Jag vet inte om du har skrivit det förut men lite stats är intressant…?
    Du får komma in till örebro och klämma några pass här så man får en uppfattning om hur det ser ut ;)

lycka till med satsningen!

Johannez wrote:
    Jag vet inte om du har skrivit det förut men lite stats är intressant…?
    Du får komma in till örebro och klämma några pass här så man får en uppfattning om hur det ser ut ;)

lycka till med satsningen!

Tack!

Dålig på att mäta osv (kollar mest spegeln)… men några speciella stats du undrar över?

Absolut…kommer längre fram…snurrig av dieten nu så orkar inte åka ”så långt” just nu… är det ÖKK som gäller eller?? (härligt gym det:up:)

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.