- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 februari, 2007 at 10:05 #634272Anonym anvandareMemberXimon1982 wrote:Tjena!
Grymma pass! När och var ska du tävla?
Tack …kör alltid hårt:nod ….Om jag hinner bli ”klar” lutar det åt Västerås i April:ph34r:
7 februari, 2007 at 10:11 #634273Anonym anvandareMemberGårdagens pass (tisdag): Mage & Vader
Vader:
*stående i hacklift: 4set* 12reps 140kg
* stående i vadmaskin: 4set* 15reps 50kg +ett dropp till 45kg
* sittande i vadmaskin: 4set* 15reps 55kg +två dropp 50kg – 40kgDet brann i vaderna kan jag lova:yikes:
Mage:
*Situps: 4set* 100reps egen kroppsvikt
*Crunches: på knä vid cable cross: 4set* 12reps 70kg
*Magmaskin: 4set* 12reps fullt magKardio: 60min cykel
7 februari, 2007 at 10:12 #634274Anonym anvandareMemberJäklar killen!
Tryck i grejjerna du. Rejäla biccar!
Går bra för dej ser jag.Ser fram emot ”live” i v-rås då
Hoppas du hinner bli ”klar” !7 februari, 2007 at 10:18 #634275Anonym anvandareMemberSkickar med två (som ZONECAPONE hade sagt) ”Real life pictures”… Stod geografi på schemat, men jag lärde eleverna vart alla kända byggare kommer ifrån, va f*n jag som är lärare, alltså bestämmer JAG:p
Och byggar historia är minst lika viktig…ELLER HUR:yahoo:
Imorgon(Torsdag) är det rygg och då är kameran med igen…
7 februari, 2007 at 10:24 #634276Anonym anvandareMemberHahaha sån information hade jag velat ha i skolan.
7 februari, 2007 at 10:47 #634277Anonym anvandareMembermr-cave wrote:Jäklar killen!
Tryck i grejjerna du. Rejäla biccar!
Går bra för dej ser jag.Ser fram emot ”live” i v-rås då
Hoppas du hinner bli ”klar” ![/QUOTTack för det!!
Kämpar på i 110% så kanske kanske:ph34r: …
Annars blir det senare under året.kör håååårt:up:
7 februari, 2007 at 12:04 #634278Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Hahaha sån information hade jag velat ha i skolan.Du måste ha gått i fel skola:p efter lunch ska vi läsa lite om Frank Zane och Lee Haney:D
Dagens ungdomar är alltför lata, chips,läsk data och tv-spel… Men inte mina elever inte:nono:
7 februari, 2007 at 12:08 #634279Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Du måste ha gått i fel skola:p efter lunch ska vi läsa lite om Frank Zane och Lee Haney:DDagens ungdomar är alltför lata, chips,läsk data och tv-spel… Men inte mina elever inte:nono:
helt rätt inställning. Datorn tar över livet.
7 februari, 2007 at 12:42 #634280Anonym anvandareMemberF-n vad kul med seriösa människor !
Du verkar ha en skön inställning till jobb, mat, träning samtidigt som du tar det på allvar – och med glädje !
Jag, med flera, borde lära sig mer av det och kanske inte överarbeta alla dessa ”måsten” som lätt blir betungande och lite tråkiga.Ja,ja, vet inte riktigt vad jag vill säga med detta (:frust: ) men jag önskar dig lycka till med satsningen i alla fall !:up:
7 februari, 2007 at 12:53 #634281Anonym anvandareMemberhahaha, vilken skön lärare:D
7 februari, 2007 at 15:44 #634282Anonym anvandareMemberMaF wrote:F-n vad kul med seriösa människor !Du verkar ha en skön inställning till jobb, mat, träning samtidigt som du tar det på allvar – och med glädje !
Jag, med flera, borde lära sig mer av det och kanske inte överarbeta alla dessa ”måsten” som lätt blir betungande och lite tråkiga.Ja,ja, vet inte riktigt vad jag vill säga med detta men jag önskar dig lycka till med satsningen i alla fall !:up:
TACK TACK
Försöker alltid att se saker ur posivit synvinkel, det går att ta ansvar men samtidigt inte ”sluta leva” för det, har dietat nu i ca tre månader o klart man inte alltid är på topphumör osv…men va f*n vems idè var det från början??? JO MIN EGEN:nod därför skulle jag aldrig låta det gå ut över någon annan, tycker man ska njuta mer av livet och ge f*n i att tänka så mycket.. Det mesta ordnar sig ändå:kicking:Ha det & kör järnet!!!!!!!
7 februari, 2007 at 15:46 #634283Anonym anvandareMemberMaazick wrote:hahaha, vilken skön lärare:DThanx man Training In My Heart;)
7 februari, 2007 at 15:59 #634284Anonym anvandareMemberHur länge har du jobbat som lärare?
7 februari, 2007 at 18:51 #634285Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Skickar med två (som ZONECAPONE hade sagt) ”Real life pictures”… Stod geografi på schemat, men jag lärde eleverna vart alla kända byggare kommer ifrån, va f*n jag som är lärare, alltså bestämmer JAG:pOch byggar historia är minst lika viktig…ELLER HUR:yahoo:
Imorgon(Torsdag) är det rygg och då är kameran med igen…
Härliga bilder nice att se lite real life pics med här i tråden. Hur mår du annars nu så här in i dieten?
8 februari, 2007 at 09:35 #634286Anonym anvandareMemberLinusHansen wrote:Hur länge har du jobbat som lärare?Började jobba inom skolvärlden -99, först som elevass. Men är sedan 2003 utbildad lärare/ungdomskonsulent.. (jobbar även som ledsagare åt kriminella ungdomar kvällar/helger)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.