2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 2,330 total)
  • Author

Ser stor ut! Kör hårt med ser jag på svettfläckarna på bilden :emo-thumb

LinusHansen wrote:
    Det här ser ju bra ut mannen (trots kläderna:p )! Fortsätt så här:emo-thumb . Är planerna att tävla??

Tack.. Jobbar hårt med träning och kost, lever byggning 24h/dygn just nu… Jo ska tävla detta år…

Har ni UV-lampor på gymmet? För du är ju rätt brun samt tränar med solskärm :P

Vad har du för musik i hörlurarna?

Danne89_ wrote:
    Ser stor ut! Kör hårt med ser jag på svettfläckarna på bilden :emo-thumb

Tack att du tycker så!! men Ska försöka bli STÖRRE Jo kör alltid 100% i varje set & reps..O jag trivs som fisken i vattnet:D

Robert Svensson wrote:
    Kötta stora muskler :P

Låter som en utmärkt idè tycker jag:up:

håller med alla som sagt detta: fler bilder utan tröja.. :p

Goofy_ wrote:
    håller med alla som sagt detta: fler bilder utan tröja.. :p

Nja tanken med journalen var att visa vägen fram till tävling o mestadels blir träning på gymet… Pose bilder kommer längre fram när jag nått mitt mål:up:

tlagret wrote:
    Nja tanken med journalen var att visa vägen fram till tävling o mestadels blir träning på gymet… Pose bilder kommer längre fram när jag nått mitt mål:up:

okej, det kan jag acceptera.. :D

Men jag väntar ändå.. :D

Bra bilder du har kompis. Jag hoppas att det kommer att gå jättebra för dig efter allt slit du lägger ner. Ska bli kul att följa journalen och din fortsatta satsning mot målet.

Anakin wrote:
    Bra bilder du har kompis. Jag hoppas att det kommer att gå jättebra för dig efter allt slit du lägger ner. Ska bli kul att följa journalen och din fortsatta satsning mot målet.

TACK BUDDY!!!! ses ikväll på träningen:up:

Tanig Sprinter wrote:
    Har ni UV-lampor på gymmet? För du är ju rätt brun samt tränar med solskärm :P

Vad har du för musik i hörlurarna?

Ja kanske det lr så är det jag som är född brun? minns inte vilket faktiskt, du får fundera ut svaret själv:p …Byter ofta musiken men just nu är det väl åt disco hållet i lurarna

ReNeGaDe wrote:
    Ser bra ut T-dawg8)

Inga styrkestats och dela med dig?

Kööööttaaah!

Thanx man!

Jo kan jag väl göra…

*Har gjort 207.5 i bänkpress på tävling när jag vann DM 2003 ( med bänkpresströja).

* Knäböj 280kg (också tävling, vanlig serie omgång)
    *marklyft 252.5kg (även det tävling)

*Alla resultat i klass 90kg

…men nu går jag ej så tungt längre, var förr när jag tävlade i bänkpress/styrkelyft … Nu är det PUMP som gäller:nod :up:

(föresten om det känns bra kan det bli några tunga knäböj ikväll på passet, bilder kommer ikväll)

Peace*

Redigt niiice med dom styrke statsen:) Hur länge har du tränat seriöst?(Ngn kanske har frågat, men då har jag missat) :p

Inga dåliga stats där ;)
    Ser fram emot bilderna från benpasset och skriv gärna ner passet också .
    Är det sm som gäller eller FF?

maeki wrote:
    Redigt niiice med dom styrke statsen:) Hur länge har du tränat seriöst?(Ngn kanske har frågat, men då har jag missat) :p

tack mannen! är ganska kort (170cm) så har som det heter på lyftarspråk ”bra vinklar” kanske därför jag haft relativt lätt att bli stark i de övningarna?

Har tränat i ca 9år, först som ett kompliment till fotbollen …sen mellan 2001-2005tävlingsinriktat för styrkelyft. Och från 2005 tills nu satsat seriöst på bodybuilding..

Hoppas svaren dög:up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.