- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 februari, 2007 at 09:39 #634287Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Började jobba inom skolvärlden -99, först som elevass. Men är sedan 2003 utbildad lärare/ungdomskonsulent.. (jobbar även som ledsagare åt kriminella ungdomar kvällar/helger)
En av de coolaste lärarna jag sett, kanske man hade lärt sig något i ”den kritiska åldern” om man hade en biff som lärare
Bra jobbat förresten!:up:
8 februari, 2007 at 09:39 #634288Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Härliga bilder nice att se lite real life pics med här i tråden. Hur mår du annars nu så här in i dieten?Ja, var vila igår så jag slängde in några ”vanliga” bilder, (annars kanske folk tror att man går i svettiga gymkläder dygnet runt o bor på gymet[/b]:p )… Mår ritkigt bra faktiskt:up: förutom hungern, men den har jag lärt mig att leva med, även om vissa dagar är rikigt tuffa…
Ikväll blir det rygg 18.00 …Risk att det kan bli ett riktigt hårt pass:| , fick hem nya battle for the olympia filmen igår så nu är jag laddad till tuuuuuuuuusen
8 februari, 2007 at 09:47 #634289Anonym anvandareMemberDu har samma inställning som än själv till byggningen nuförtiden. Skitkul att satsa hårt men det ska inte vara det enda man är kapabel till . Kör på i samma stil så kommer det nog gå fin fint på tävlingsdagen.:up:
8 februari, 2007 at 09:55 #634290Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:En av de coolaste lärarna jag sett, kanske man hade lärt sig något i ”den kritiska åldern” om man hade en biff som lärareBra jobbat förresten!:up:
Tack för det Heidi:)
Grejen är den att måååånga (inte alla) lärare tror de är viktigast och att INGET annat än ”skolvärlden” existerar:nono: …Men har lärt mina kollegor att man faktiskt kan väga kyckling, dricka protte drinkar, lyfta skrot och ändå få sina elever att uppnå resultat!!! så säger bara RELAX AND ENJOY LIFE:drinks:
Take Care!!
8 februari, 2007 at 09:57 #634291Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Skickar med två (som ZONECAPONE hade sagt) ”Real life pictures”… Stod geografi på schemat, men jag lärde eleverna vart alla kända byggare kommer ifrån, va f*n jag som är lärare, alltså bestämmer JAG:pOch byggar historia är minst lika viktig…ELLER HUR:yahoo:
Imorgon(Torsdag) är det rygg och då är kameran med igen…
haha! skön undervisning. Tänk om skolan ändå hade sån 👿
8 februari, 2007 at 10:01 #634292Anonym anvandareMemberBerge wrote:Du har samma inställning som än själv till byggningen nuförtiden. Skitkul att satsa hårt men det ska inte vara det enda man är kapabel till . Kör på i samma stil så kommer det nog gå fin fint på tävlingsdagen.:up:Nej precis!! är det satsning så är det… Men det behöver ju inte utesluta att man kan grilla o ta en kall öl en varm sommardag …Har redan beställt en prinsess tårta till 8:e April :fun:
Lycka till du också!! kanske ses på ”linen” ?
8 februari, 2007 at 10:04 #634293Anonym anvandareMemberDessan wrote:haha! skön undervisning. Tänk om skolan ändå hade sån 👿Thanx Dessan:D …Allt behöver inte va så ”allvarligt jämt”:nono:
8 februari, 2007 at 10:26 #634294Anonym anvandareMember:pop:
8 februari, 2007 at 10:54 #634295Anonym anvandareMemberthess wrote::pop:8 februari, 2007 at 10:57 #634296Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Thanx Dessan:D …Allt behöver inte va så ”allvarligt jämt”:nono:själv får man nöja sig med griniga, opumpade lärare .. men man måste väl försöka vara nöjd
8 februari, 2007 at 12:27 #634297Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Har väl under den senaste tiden lärt mig MYCKET om kosten och hur viktigt det är att äta rätt, främst tack vare min coach som även är utbildad och en mycket duktig PT. Det jag främst lärt mig är att man inte behöver ligga mycket + för att bygga muskler, –man hör ju ofta uttryck som ”ät som en tok och ät allt du kommer över” osv …:nono:
Se bara till att gå lite + varje dag det räcker.Resultatet av FÖR mycket mat blir istället det omvända, orklös, seg,trött & en massa onödigt lagrat fett som bara blir jobbigt att ”deffa” bort sen…
Efter att jag själv minskat mitt matintag med ungefär hälften, fick jag till min förvåning både mer enerig under dagen samt mycket bättre fart o tryck i träningen!!! , Men en gainer att fylla på depoerna med efter ett hårt pass under uppbyggnad låter helt rätt tycker jag:up: Ett annat tillskott om är utmärkt efter passet är Vitargo (rent kolhydratpulver) , kan man blanda ihop med proteinpulver.. har man en perfekt ”efterträning drink” sen !!!!Lycka till Mannen!
Jag håller helt med dig där. Att sitta och ösa i sig så mkt mat man kan varje dag gör bara att man blir orkeslös och slö. Bättre att som du säger, ligga på ett mindre överskott varje dag.
Blir intressant att se dig när du väl tävlar. Lycka till!8 februari, 2007 at 13:05 #634298Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Jag håller helt med dig där. Att sitta och ösa i sig så mkt mat man kan varje dag gör bara att man blir orkeslös och slö. Bättre att som du säger, ligga på ett mindre överskott varje dag.
Blir intressant att se dig när du väl tävlar. Lycka till!Stämmer… önskar att jag hade fattat det för fem årsen bara ,tänk vad mycket tid (handlande,lagande,ätande osv) och pengar man sparat, hade förmodligen räckt till en sommars ”träningsläger” i meccat på venice beach:frust:
Men men man lär så länge man lever:nod
Tack för orden mannen & ha de bra!
(uppmuntrande ord under diet gör skillnad faktiskt:up: )
8 februari, 2007 at 13:24 #634299Anonym anvandareMemberDessan wrote:själv får man nöja sig med griniga, opumpade lärare .. men man måste väl försöka vara nöjdHe he… Tur att du inte tillbringar heeela dagen i skolan då
Hoppas din träning går fint:up:
8 februari, 2007 at 17:52 #634300Anonym anvandareMemberdu har grymmaste journalen, ronaldinhio.
Jag harmärkt att du gillar att köra med dropp set, skulle du kunna beskriva exakt hur du går till väga när du kör ett sådant?
8 februari, 2007 at 20:46 #634301Anonym anvandareMemberSom sagt, väldigt kul journal, var det P-A andersson som var din coach?
Tror iaf du kommer rocka på scenen! All lycka till! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.