- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 februari, 2007 at 23:29 #634317Anonym anvandareMemberandrasidan wrote:impressive! bästa journalen får man säga! kör hårt!
saknas ett f i ditt efternamn:emo-thumbO tack:up: bara kul att få dela med sig av sin satsning till alla forum o muskel vänner:nod
Jo synd det… hade jag haft ”lite” mer cash på banken.. men nöjd ändå:up:
9 februari, 2007 at 07:48 #634318Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:TACK TACK
Försöker alltid att se saker ur posivit synvinkel, det går att ta ansvar men samtidigt inte ”sluta leva” för det, har dietat nu i ca tre månader o klart man inte alltid är på topphumör osv…men va f*n vems idè var det från början??? JO MIN EGEN:nod därför skulle jag aldrig låta det gå ut över någon annan, tycker man ska njuta mer av livet och ge f*n i att tänka så mycket.. Det mesta ordnar sig ändå:kicking:Ha det & kör järnet!!!!!!!
Couldn´t agree more! En av de punkter jag tar upp i en kommande artikel om diet och ”tänk”. Lycka till – trots coachen:P !
9 februari, 2007 at 08:14 #634319Anonym anvandareMemberSer skitbra ut, blir kanon till MTGP
9 februari, 2007 at 09:58 #634320Anonym anvandareMemberRiktig bra Johan :emo-thumb
Härlig inställning du har med dietande så tänker jag också och jag hoppas kunna hålla mig till dig också trots lite kcal senare.9 februari, 2007 at 12:00 #634321Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Ser skitbra ut, blir kanon till MTGPTackar & bockar…kul att du tycker så
9 februari, 2007 at 12:09 #634322Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Riktig bra Johan :emo-thumb
Härlig inställning du har med dietande så tänker jag också och jag hoppas kunna hålla mig till dig också trots lite kcal senare.Tack för alla vänliga ord du skriver…blir riktigt glaaaad:D
Det vet jag att du fixar:nod ,Gillar man livet så går (nästan)[/b]ALLT, vet att du älskar träning och det ordet väger TYNGRE än ordet kcal… Svårare än så behöver det inte va:yahoo:
9 februari, 2007 at 12:15 #634323Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Couldn´t agree more! En av de punkter jag tar upp i en kommande artikel om diet och ”tänk”. Lycka till – trots coachen:P !Härligt! ska bli kul att läsa senare:nod , med ”rätt” tänk kan man både komma långt själv, men även få med sig andra i rätt riktning:up:
he he… utan coach skulle jag nog fortfarande se ut som en säl i kroppen=)
Tack tack J-P:)
9 februari, 2007 at 17:09 #634324Anonym anvandareMemberDu skulle inte kunna tänka dig att dela med dig lite av musklerna? Tänk på barnen i Sverige! (Däribland jag)
Sköna pics, du har en riktigt grym fysik!:emo-thumb
Mvh
9 februari, 2007 at 17:11 #634325Anonym anvandareMemberDet här var mer imponerande än jag trodde innan!:emo-thumb
Vilken överkropp! Vet inte vad jag ska säga?!?!Riktigt snyggt!!!
9 februari, 2007 at 18:08 #634326Anonym anvandareMemberRiktigt grymma bilder du lagt upp kompis, lite upphetsad blev jag faktiskt. Du vet att du får komma hem till mig och köra live när du vill.
Ha det gott så ses vi.
10 februari, 2007 at 20:29 #634327Anonym anvandareMemberJerka wrote:Du skulle inte kunna tänka dig att dela med dig lite av musklerna? Tänk på barnen i Sverige! (Däribland jag)Sköna pics, du har en riktigt grym fysik!:emo-thumb
Mvh
Nja har jobbat hårt o läääänge för dem…
Tack, tränar hårt och försöker hela tiden utveckla min fysik, långt kvar..fast nöjd blir man väl aldrig
10 februari, 2007 at 20:30 #634328Anonym anvandareMemberAnakin wrote:Riktigt grymma bilder du lagt upp kompis, lite upphetsad blev jag faktiskt. Du vet att du får komma hem till mig och köra live när du vill.Ha det gott så ses vi.
Kanske kommer imorgon och visar mitt fria program, får vi se om du tyvker det duger??! ( sen är jag inte omöjlig, men det kostar och det är bara se men INTE röra som gäller:p )
10 februari, 2007 at 20:38 #634329Anonym anvandareMemberLinusHansen wrote:Det här var mer imponerande än jag trodde innan!:emo-thumb
Vilken överkropp! Vet inte vad jag ska säga?!?!Riktigt snyggt!!!
tack Linus att du tycker så:up: …Jag fortsätter att jobba hårt…mycket kvar att förbättra…
10 februari, 2007 at 20:42 #634330Anonym anvandareMemberMin fredag: Mage & vader
vader:
Stående: 4set* 15reps
Sittande: 4set* 15reps ,Mage:
sit-ups: 4set*100reps uppvärmning..
Liggande på knä: 4set* 12reps 65kg
magmaskin: 4set* 20reps fullt mag10 februari, 2007 at 20:43 #634331Anonym anvandareMember… Tummen upp för ännu en avklarad arbets/diet vecka:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.