2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 2,330 total)
  • Author
    andrasidan wrote:
    impressive! bästa journalen får man säga! kör hårt!
    saknas ett f i ditt efternamn:emo-thumb

O tack:up: bara kul att få dela med sig av sin satsning till alla forum o muskel vänner:nod

Jo synd det… hade jag haft ”lite” mer cash på banken.. men nöjd ändå:up:

Johan Ederer wrote:
    TACK TACK =)
    Försöker alltid att se saker ur posivit synvinkel, det går att ta ansvar men samtidigt inte ”sluta leva” för det, har dietat nu i ca tre månader o klart man inte alltid är på topphumör osv…men va f*n vems idè var det från början??? JO MIN EGEN:nod därför skulle jag aldrig låta det gå ut över någon annan, tycker man ska njuta mer av livet och ge f*n i att tänka så mycket.. Det mesta ordnar sig ändå:kicking:

Ha det & kör järnet!!!!!!!

Couldn´t agree more! En av de punkter jag tar upp i en kommande artikel om diet och ”tänk”. Lycka till – trots coachen:P !

Ser skitbra ut, blir kanon till MTGP =)

Riktig bra Johan :emo-thumb
    Härlig inställning du har med dietande så tänker jag också och jag hoppas kunna hålla mig till dig också trots lite kcal senare.

storcc wrote:
    Ser skitbra ut, blir kanon till MTGP =)

Tackar & bockar…kul att du tycker så:)

Vanessa Frykman wrote:
    Riktig bra Johan :emo-thumb
    Härlig inställning du har med dietande så tänker jag också och jag hoppas kunna hålla mig till dig också trots lite kcal senare.

Tack för alla vänliga ord du skriver…blir riktigt glaaaad:D

Det vet jag att du fixar:nod ,Gillar man livet så går (nästan)[/b]ALLT, vet att du älskar träning och det ordet väger TYNGRE än ordet kcal… Svårare än så behöver det inte va:yahoo:

Janpeter Sangborn wrote:
    Couldn´t agree more! En av de punkter jag tar upp i en kommande artikel om diet och ”tänk”. Lycka till – trots coachen:P !

Härligt! ska bli kul att läsa senare:nod , med ”rätt” tänk kan man både komma långt själv, men även få med sig andra i rätt riktning:up:

he he… utan coach skulle jag nog fortfarande se ut som en säl i kroppen=)

Tack tack J-P:)

Du skulle inte kunna tänka dig att dela med dig lite av musklerna? Tänk på barnen i Sverige! (Däribland jag):)

Sköna pics, du har en riktigt grym fysik!:emo-thumb

Mvh

Det här var mer imponerande än jag trodde innan!:emo-thumb
    Vilken överkropp! Vet inte vad jag ska säga?!?!;)

Riktigt snyggt!!!:)

Riktigt grymma bilder du lagt upp kompis, lite upphetsad blev jag faktiskt. Du vet att du får komma hem till mig och köra live när du vill.

Ha det gott så ses vi.

Jerka wrote:
    Du skulle inte kunna tänka dig att dela med dig lite av musklerna? Tänk på barnen i Sverige! (Däribland jag):)

Sköna pics, du har en riktigt grym fysik!:emo-thumb

Mvh

Nja har jobbat hårt o läääänge för dem…:)

Tack, tränar hårt och försöker hela tiden utveckla min fysik, långt kvar..fast nöjd blir man väl aldrig

Anakin wrote:
    Riktigt grymma bilder du lagt upp kompis, lite upphetsad blev jag faktiskt. Du vet att du får komma hem till mig och köra live när du vill.

Ha det gott så ses vi.

Kanske kommer imorgon och visar mitt fria program, får vi se om du tyvker det duger??! ( sen är jag inte omöjlig, men det kostar och det är bara se men INTE röra som gäller:p )

LinusHansen wrote:
    Det här var mer imponerande än jag trodde innan!:emo-thumb
    Vilken överkropp! Vet inte vad jag ska säga?!?!;)

Riktigt snyggt!!!:)

tack Linus att du tycker så:up: …Jag fortsätter att jobba hårt…mycket kvar att förbättra…

Min fredag: Mage & vader

vader:
    Stående: 4set* 15reps
    Sittande: 4set* 15reps ,

Mage:
    sit-ups: 4set*100reps uppvärmning..
    Liggande på knä: 4set* 12reps 65kg
    magmaskin: 4set* 20reps fullt mag

… Tummen upp för ännu en avklarad arbets/diet vecka:up:

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.