2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 2,330 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    Inga dåliga stats där ;)
    Ser fram emot bilderna från benpasset och skriv gärna ner passet också .
    Är det sm som gäller eller FF?

Tack! (har för att skryta lite:o gjort mer på träning, men tävlingsmänniska som man är så är det Tävling som räknas:)

Klart jag kan skriva ner kvällens benpass….

Nja, lite ”hemlig” när det gäller debuten:ph34r: , vill inte va en sån som snackar o sen inte dyker upp osv… Så återkommer längre fram i den frågan, men 2007 blir det helt klart!

tlagret wrote:
    Tack! (har för att skryta lite:o gjort mer på träning, men tävlingsmänniska som man är så är det Tävling som räknas:)

Klart jag kan skriva ner kvällens benpass….

Nja, lite ”hemlig” när det gäller debuten:ph34r: , vill inte va en sån som snackar o sen inte dyker upp osv… Så återkommer längre fram i den frågan, men 2007 blir det helt klart!

tycker det är bra att vara hemlig. Ska bli kul att se dig på scen !!

Bra jobbat! Nice med bilderna, ser fram imot fler.
    Lycka till med dina mål.

Quote:
    *Har gjort 207.5 i bänkpress på tävling när jag vann DM 2003 ( med bänkpresströja).

* Knäböj 280kg (också tävling, vanlig serie omgång)
    *marklyft 252.5kg (även det tävling)

*Alla resultat i klass 90kg

Galet! Hur mkt väger du nu?
    Dela med dig av lite mått också om du har lust! Ska följa den här journalen, kör hårt!:bb2:

Ser ut till att va riktigt stor ju. Lycka till med dem kommande tävlingarna. Kommmer fålja din träningsjuornal och se hur det går.

Skön snubbe duuu, vart inte förvånad att du spelat fotboll, du ser ju att vara Ronaldinhios STORE brorsa, grymt lika ,,,,,,,

The Chosen One wrote:
    Bra jobbat! Nice med bilderna, ser fram imot fler.
    Lycka till med dina mål.

tackar & bockar!! bilder på G upp NU från kvällens pass..

saftigabiffen wrote:
    Skön snubbe duuu, vart inte förvånad att du spelat fotboll, du ser ju att vara Ronaldinhios STORE brorsa, grymt lika ,,,,,,,

ha ha A nästan, födda i samma världsdel alla fall:nod ..skulle gärna byta plats med honom, rik & berömd du vet:P

coffe_91 wrote:
    Ser ut till att va riktigt stor ju. Lycka till med dem kommande tävlingarna. Kommmer fålja din träningsjuornal och se hur det går.

Tack så mycket! satsar hårt… Jo vi får se vad som döljer sig under tröjan efter deffen(?) kanske får sadla om och börja med maraton:(

Kul att du vill följa min journal… Trevlig helg O kör hårt:up:

Goofy_ wrote:
    håller med alla som sagt detta: fler bilder utan tröja.. :p

Håller med Goofy här!:up: Man blir ju nyfiken!!!:)
    Du ser ut att pumpa på rejält bra på gymmet!Bra jobbat!!:up:
    KÖR HÅRT[/b] //S*

Jerka wrote:
    Galet! Hur mkt väger du nu?
    Dela med dig av lite mått också om du har lust! Ska följa den här journalen, kör hårt!:bb2:

Vägde runt 100kg i oktober -06 (ca 170cm) väger mig inte så ofta utan går mest efter hur det ser ut… men kan säga till nästa gång jag kollar:up:

några speciella mått du vill veta? Inte mätt på länge iofs men kan nog kolla upp det du undrar!!

trevlig helg!!

SUSAN wrote:
    Håller med Goofy här!:up: Man blir ju nyfiken!!!:)
    Du ser ut att pumpa på rejält bra på gymmet!Bra jobbat!!:up:
    KÖR HÅRT[/b] //S*

tack! Jo försöker alltid att ge 100% när det är dax för träning… Lovar att det kommer Pose bilder inom en ganska snar framtid… Håll tillgodo med dagens ben pass så länge:P

Då var det dax att dokumentera kvällens ben pass… Framsida lår 50min pass. Blev inte riktigt som jag tänkt mig, hade hoppats på tuuuunga böj men en ond korsrygg o låg på kolhydrater satte stopp för det denna gång…. Men PUMP blev det:P Time to Go Crazy:P

Första övningen blev knäböj jobbade mig stegvis uppåt och avslutade med 3set 10;or på 210kg (använder bara lindorna som säkerhet för knäna, drar inte åt dem hårt)

Sen blev det benpress tror det var 310kg (inte så noga) med fyra set och 20reps i varje , supersetade med utfall … Kan lova att benen var sjukt pumpade efter detta:| :up:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.