2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 2,330 total)
  • Author

sen blev det tre lätta set i hackliften med repsantal runt 15-25 , strikta o fina… pump:(

Skulle egentligen till kardio hörnan men upptaget överallt så fick bli en sista övning där jag körde ur det sista i benen …

Sen blev det ledigt o man fick (försöka) gå en stund, ganska stelt i benen:p

Söndag bär det av till sthlm för armträning & lite annat… Återkommer efter med mer bilder… Trevlig helg ALLA:up:

Tjena buddy, såg att träningen gick bra även idag och det var bra bilder som vanligt.

kanske dags att man lägger på lite vikt nu så du får en match i gymmet.

Tja
    Man ser att du kör på seriöst och no time to be lazy, but to be crazy ;)
    Du ligger inte på latsidan o du tar bra bilder. Hur djupa böj kör du?

keep em pics coming

Vilka jävla böj!! 10:or på 210.. All respekt åt det!! Impressed!!

Quote:
    några speciella mått du vill veta? Inte mätt på länge iofs men kan nog kolla upp det du undrar!!

Armar, lår/vader, bröstkorg är väl dom mest intressanta måtten..

Tungt benpass, helt Crazy!8)

:emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb

Love those real life training pics thug!!!

ZONE

Anakin wrote:
    Tjena buddy, såg att träningen gick bra även idag och det var bra bilder som vanligt.

kanske dags att man lägger på lite vikt nu så du får en match i gymmet.

Ja du kommer säkert snart ikapp mannen! tror på dig det vet du!! Tycker vi kör armar ihop imorgon som vi sa…Show them du vet:p

zonecapone wrote:
    :emo-thumb :emo-thumb

Love those real life training pics thug!!!

ZONE

A en legend skriver i min journal… tack att du tycker så:) & riktigt fet XXXL tröja du skickade mig i veckan, zonecapone.com Is the real thing:up:

Robert Svensson wrote:
    Jävla pass du slänger upp! Riktigt inspirerande. Mer bilder :P

tack mannen..kommer bilder efter varje pass fram till tävling!

cool…denna journal kommer verkligen följas…imponerande vikter i böjjen med =)

Vanessa Frykman wrote:
    Tja
    Man ser att du kör på seriöst och no time to be lazy, but to be crazy ;)
    Du ligger inte på latsidan o du tar bra bilder. Hur djupa böj kör du?

keep em pics coming

Tack för de vänliga orden:D , har lovat mig en 110% satsning detta år, o man kan inte ljuga för sig själv heller =)

Gammal styrkelyftare som man är så finns det bara djupa böj ASS TO THE GRASS …varierar även från pass till pass med hur jag står med benen, oftast brukar det bli smalt med benen tycker det tar bättre på lårsvepet… men igår blev det mer styrkelyftböj med brett mellan benen(hur det där nu lät? hmm he he)…. I Do It my way!

Blir bilder från varje pass framåt…

tlagret wrote:
    Tack för de vänliga orden:D , har lovat mig en 110% satsning detta år, o man kan inte ljuga för sig själv heller =)

Gammal styrkelyftare som man är så finns det bara djupa böj ASS TO THE GRASS …varierar även från pass till pass med hur jag står med benen, oftast brukar det bli smalt med benen tycker det tar bättre på lårsvepet… men igår blev det mer styrkelyftböj med brett mellan benen(hur det där nu lät? hmm he he)…. I Do It my way!

Blir bilder från varje pass framåt…

Grymt ! coolt att du är dig själv och kör ditt race. Se till att äga scenen:nod
    Själv plågade jag mina baby vader idag o ryggen fick sitt också.

Ha en kanon helg !!!

Samir wrote:
    cool…denna journal kommer verkligen följas…imponerande vikter i böjjen med =)

Ahhh Tack mannen! Diggar dig o din stil hårt!! Såg dig på scen på lucia här om året O blev riktigt imponerad… Fantastisk förändring du gjort sen body magazine tävlingen…Karaktär det:up: :up:

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.