- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 januari, 2007 at 22:58 #634047Anonym anvandareMember
sen blev det tre lätta set i hackliften med repsantal runt 15-25 , strikta o fina… pump:(
19 januari, 2007 at 22:59 #634048Anonym anvandareMemberSkulle egentligen till kardio hörnan men upptaget överallt så fick bli en sista övning där jag körde ur det sista i benen …
19 januari, 2007 at 23:03 #634049Anonym anvandareMemberSen blev det ledigt o man fick (försöka) gå en stund, ganska stelt i benen:p
Söndag bär det av till sthlm för armträning & lite annat… Återkommer efter med mer bilder… Trevlig helg ALLA:up:
19 januari, 2007 at 23:09 #634050Anonym anvandareMemberTjena buddy, såg att träningen gick bra även idag och det var bra bilder som vanligt.
kanske dags att man lägger på lite vikt nu så du får en match i gymmet.
19 januari, 2007 at 23:12 #634051Anonym anvandareMemberTja
Man ser att du kör på seriöst och no time to be lazy, but to be crazy
Du ligger inte på latsidan o du tar bra bilder. Hur djupa böj kör du?keep em pics coming
20 januari, 2007 at 02:45 #634052Anonym anvandareMemberVilka jävla böj!! 10:or på 210.. All respekt åt det!! Impressed!!
20 januari, 2007 at 11:53 #634053Anonym anvandareMemberQuote:några speciella mått du vill veta? Inte mätt på länge iofs men kan nog kolla upp det du undrar!!Armar, lår/vader, bröstkorg är väl dom mest intressanta måtten..
Tungt benpass, helt Crazy!
20 januari, 2007 at 13:27 #634054Anonym anvandareMember:emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb
Love those real life training pics thug!!!
ZONE
20 januari, 2007 at 21:12 #634055Anonym anvandareMemberAnakin wrote:Tjena buddy, såg att träningen gick bra även idag och det var bra bilder som vanligt.kanske dags att man lägger på lite vikt nu så du får en match i gymmet.
Ja du kommer säkert snart ikapp mannen! tror på dig det vet du!! Tycker vi kör armar ihop imorgon som vi sa…Show them du vet:p
20 januari, 2007 at 21:15 #634056Anonym anvandareMemberzonecapone wrote::emo-thumb :emo-thumbLove those real life training pics thug!!!
ZONE
A en legend skriver i min journal… tack att du tycker så & riktigt fet XXXL tröja du skickade mig i veckan, zonecapone.com Is the real thing:up:
20 januari, 2007 at 21:16 #634057Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Jävla pass du slänger upp! Riktigt inspirerande. Mer bildertack mannen..kommer bilder efter varje pass fram till tävling!
20 januari, 2007 at 21:20 #634058Anonym anvandareMembercool…denna journal kommer verkligen följas…imponerande vikter i böjjen med
20 januari, 2007 at 21:23 #634059Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Tja
Man ser att du kör på seriöst och no time to be lazy, but to be crazy
Du ligger inte på latsidan o du tar bra bilder. Hur djupa böj kör du?keep em pics coming
Tack för de vänliga orden:D , har lovat mig en 110% satsning detta år, o man kan inte ljuga för sig själv heller
Gammal styrkelyftare som man är så finns det bara djupa böj ASS TO THE GRASS …varierar även från pass till pass med hur jag står med benen, oftast brukar det bli smalt med benen tycker det tar bättre på lårsvepet… men igår blev det mer styrkelyftböj med brett mellan benen(hur det där nu lät? hmm he he)…. I Do It my way!
Blir bilder från varje pass framåt…
20 januari, 2007 at 21:25 #634060Anonym anvandareMembertlagret wrote:Tack för de vänliga orden:D , har lovat mig en 110% satsning detta år, o man kan inte ljuga för sig själv hellerGammal styrkelyftare som man är så finns det bara djupa böj ASS TO THE GRASS …varierar även från pass till pass med hur jag står med benen, oftast brukar det bli smalt med benen tycker det tar bättre på lårsvepet… men igår blev det mer styrkelyftböj med brett mellan benen(hur det där nu lät? hmm he he)…. I Do It my way!
Blir bilder från varje pass framåt…
Grymt ! coolt att du är dig själv och kör ditt race. Se till att äga scenen:nod
Själv plågade jag mina baby vader idag o ryggen fick sitt också.Ha en kanon helg !!!
20 januari, 2007 at 21:27 #634061Anonym anvandareMemberSamir wrote:cool…denna journal kommer verkligen följas…imponerande vikter i böjjen medAhhh Tack mannen! Diggar dig o din stil hårt!! Såg dig på scen på lucia här om året O blev riktigt imponerad… Fantastisk förändring du gjort sen body magazine tävlingen…Karaktär det:up: :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.