2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 2,330 total)
  • Author

…3 set hammer curls med 15-20reps…LOVE THE PAIN

Triceps: Push down 25reps fyra set fullt mag…

… 15 reps & fyra set blev det här

Avslutade med rep 3set och dropp set… Kan lova att armarna var fyllda =)

tlagret wrote:
    … 15 reps & fyra set blev det här

Passa er för den där suckern..både jag & min polare har smällt av triccan på den!

ZONE

~Frida~ wrote:
    Det ska bli riktigt kul att se dej på scenen i framtiden!!

Rock on! :buttrock:

Tackar!! Är långt ifrån komplett men man måste ju börja nånstans..

Läser din/eran journal också och gillar verkligen eran livsstil, en toppen journal som ger mycket motivation att följa, Lycka till med ALLT!!

zonecapone wrote:
    Passa er för den där suckern..både jag & min polare har smällt av triccan på den!

ZONE

ska tänka på det!! Absolut inte tid för skador nu…

TACK för tips!!

JOhan

MickeGBG wrote:
    Hahaha… Har aldrig sett nån med så mycket byggarkläder…:D

Motivation och intensitet verkar finnas i överflöd; kör hårt och lycka till med satsningen!:)

He he…Gillar kläder, både gym wear o ”vanliga” , är det träning blir det hardcore gymstil men är det ”fin middag” blir det Armani kostym o D&G skärp ==)))) ===))) , fit inyou know=)

Tack för lyckönskningen , O lycka till själv,har sett dina bilder o din form è super!

Vanessa Frykman wrote:
    2,5 timme ;) hahaha du måste ha ont i rumpan ju :nod

He he … Jo första timmen gör ont i baken, sen kan man säga att ALLT domnar bort , känseln återkommer typ 10min efter jag klivit av cykel f.n , men skulle aldrig ens tänka tanken att kliva av tidigare…MÅSTE göra som coach säger he he =)

Cinnabon wrote:
    2,5 timmar cykel ;) I’m impressed!

Thanx…
    Varierar från som minst 1timme upp till som mest 3timmar i sträck på morgonen varje dag.

härliga bilder :up: du kör helt i min stil fler reps och mkt dropset sånt gillar vi :emo-thumb go for the pump 8)

Martin.P wrote:
    härliga bilder :up: du kör helt i min stil fler reps och mkt dropset sånt gillar vi :emo-thumb go for the pump 8)

Tack mannen!

Ja just nu är det ”sån” träning som gäller, riktigt offseason kan det bli gris tungt med 6:or o lång vila mellan osv…. men nu kör vi för PUMP ..

Lycka till på SM , tror du sopar hem tuuuunga juniorklassen!!

Snyggt jobbat Johan! Kämpa på…Gött o se alla bilderna, ger fin fin insperation! Ps. Lite kul oxå att ”grövste Conney” syns i bakgrunden..:D

MVH Bison Junior A.K.A The Chosen One

The Chosen One wrote:
    Snyggt jobbat Johan! Kämpa på…Gött o se alla bilderna, ger fin fin insperation! Ps. Lite kul oxå att ”grövste Conney” syns i bakgrunden..:D

MVH Bison Junior A.K.A The Chosen One

Ha ha är det du mannen! tack för orden! conny är där varje kväll… fria Poseringen sitter redan faktiskt! tack ännu en gång för hjälpen med poserings musiken!!!! guld värt!!

see yaa kör hårt!

Kul och höra att poseringen sitter! Ser fram imot att se dig på scenen.

Keep up the hard work!

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.