2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 2,330 total)
  • Author
    Quote:
    2.5 timme på en cykel från ”loppis” känns överallt =)

Käkar du något innan ?

Måste bara säga att det är en grym journal du lagt upp! Mkt bilder, de gillar vi:P

Kör hårt;)

Det blev bra bilder på armträningen igår, men det är klart du hade ju en proffsfotograf med dig. Vi får boka in nåt mer helgpass nån dag.

Ser fram mot nästa uppsättning av bilder, ha det gott kompis och fortsätt att pumpa på.

tlagret wrote:
    Morgon Kardio- Självklart med en bra byggarfilm på tv:n =)

Snygg tröja, hahaha

tlagret wrote:
    2.5 timme på en cykel från ”loppis” känns överallt =)

Shit man[/b]…That`s hard…

Take care/Palle

Palle wrote:
    Shit man[/b]…That`s hard…

Take care/Palle

I do what It takes to get in shape!!

samma till dig o lycka till under året!

Jerka wrote:
    Käkar du något innan ?

Måste bara säga att det är en grym journal du lagt upp! Mkt bilder, de gillar vi:P

Kör hårt;)

Nej käkar inget innan..Tar en kopp kaffe….sen cyklar jag på tom mage & hoppas att det ska bränna fet som f*n!!! =)

O tack för det, lovar både fler bilder och att köra hårt!!

Måndagskväll.. Axlar (fram,utsida) & bröst. flöt på bra och passet tog ca45-50min.

Axel pressar i smith… Stegrade uppåt och avslutade med en 12:a på 110kg med passare.

… Nästa övning blev axelpressar i maskin 3set alla med dropp, axlarna sprängde redan här..

3:e övning blev sittande hantel lyft åt sidan i super set med stående upright rows, fyra set blev det sen var de ”godnatt” för axlarna för denna gång =)

Bröst, (som jag ej lägger så mycket krut på just nu, allt för symetrin!)

Maskinpress i fyra set alla med dropp…PUMP direkt..

..Avslutade med cable cross i fyra set… först i ”flyes rörelse” sen när jag inte orkade fler såna övergick jag i ”pressrörelse” de sista repsen…

Blev kardio på cykeln som avslutning….. Game Over….hem, stretcha, duscha, äta, SOVA =) =)

Anakin wrote:
    Det blev bra bilder på armträningen igår, men det är klart du hade ju en proffsfotograf med dig. Vi får boka in nåt mer helgpass nån dag.

Ser fram mot nästa uppsättning av bilder, ha det gott kompis och fortsätt att pumpa på.

Ja det blev ett bra pass! men nån proffs fotograf vet o f*n =) …Håller nog mer på min babe än på dig på den punkten he he…

i think it’s time for a hardcore video8)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.