- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 januari, 2007 at 12:07 #634107Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:i think it’s time for a hardcore video8)
ha ha….JA ska bara lägga på mig runt 20-30kg kött först…så nästa år kanske då:p …I en perfekt drömvärld alltså
23 januari, 2007 at 12:16 #634108Anonym anvandareMembertlagret wrote:ha ha….JA ska bara lägga på mig runt 20-30kg kött först…så nästa år kanske då:p …I en perfekt drömvärld alltsåhehehe come on 20-30 kilos
Don’t be shy now :nono:Du är redan stor förfan!!!!
23 januari, 2007 at 12:32 #634109Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:hehehe come on 20-30 kilos
Don’t be shy now :nono:Du är redan stor förfan!!!!
nja…stor vet jag inte, men visst träningen går ganska bra,så kanske kommit en bit på väg alla fall….Men det är formen på scen som gäller!! stor på gymet och bra på scen är inte samma sak.. Mitt mål just nu är främst att bli så komplett som möjligt och vet att jag har en del brister som jag måste jobba hårt med om det ska bli harmoni i framtiden… Men jag tror att både du och jag kommer nå våra mål i framöver, tycker du verkar vara motiverad och riktigt målmedveten du med:up: …så vi kan väl sikta på en träningsfilm ihop inom några år:D
23 januari, 2007 at 17:39 #634110Anonym anvandareMemberTja Mannen, gillar din stil av träning, påminner min egna faktiskt. Relativt tungt med många reps.
De ser bra ut de man ser. Ska bli kul o få se resultatet senare i år sen.Lycka till.
23 januari, 2007 at 18:01 #634111Anonym anvandareMemberJäklar här går det bra!
Älskar journaler med mycket bilder, mer mer mer bilder
Ser hur bra ut som helst!
24 januari, 2007 at 08:37 #634112Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Tja Mannen, gillar din stil av träning, påminner min egna faktiskt. Relativt tungt med många reps.
De ser bra ut de man ser. Ska bli kul o få se resultatet senare i år sen.Lycka till.
Ahh Tack Daniel!! NU blev jag:D att du kollat min journal… Har varit imponerad av dig o ditt bygge sen jag såg dig på NOGP för nått årsen:up: next BIG NAME!!!
Ska jobba vidare mot mitt mål!! (vilken motivations höjare det skulle va o kolla in hos er på Exhale nångång…)
24 januari, 2007 at 08:38 #634113Anonym anvandareMemberPooX wrote:Jäklar här går det bra!Älskar journaler med mycket bilder, mer mer mer bilder
Ser hur bra ut som helst!
Tack för de vänliga orden:nod
hoppas din träning går bra den med:up:
24 januari, 2007 at 08:41 #634114Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:ser jävligt bra ut, hoppas debuten går bra..skulle vara kul å se faktistkör hårt nu
Tack tack!! har inga förväntningar första gången, mest ”se & lära” , men ska försöka bli så bra som möjligt för den här gången, sen kan man höja ribban till nästa!
Du med…följer din journal vettu:up:
24 januari, 2007 at 22:36 #634115Anonym anvandareMemberSom många andra sagt så ser de jävla grymt ut! :emo-thumb
Hur länge har du tränat styrkelyft innan och vad fick dig att byta till byggningen?
24 januari, 2007 at 23:04 #634116Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Tja Mannen, gillar din stil av träning, påminner min egna faktiskt. Relativt tungt med många reps.
tänkte faktiskt på dig daniel när jag kollade in här :emo-thumb
likadana tröjor också :pop:tlagret: måste säga att det är grymt starkt att sitta på en cykel i 2½ timme…gissar att många filmer kommer avverkas!
kämpa på24 januari, 2007 at 23:08 #634117Anonym anvandareMemberPaula wrote:tänkte faktiskt på dig daniel när jag kollade in här :emo-thumb
likadana tröjor också :pop:tlagret: måste säga att det är grymt starkt att sitta på en cykel i 2½ timme…gissar att många filmer kommer avverkas!
kämpa påHeheh stämmer rätt bra .. Han kör som mig, 110% !!.
25 januari, 2007 at 08:39 #634118Anonym anvandareMemberLitenkarl wrote:Som många andra sagt så ser de jävla grymt ut! :emo-thumbHur länge har du tränat styrkelyft innan och vad fick dig att byta till byggningen?
tränade styrkelyft från 2001-2004… Där jag kommer ifrån (degerfors) fanns det bara en styrkelyftar klubb så fick duga så länge.. Tycker även att det blivit för mycket ”material sport” bänkpresströjor,klackskor, dräkter, lindor osv…F*n tog ju en timme innan man fått på sig alla grejer & när man väl gjort det o skulle börja träna, var det ju typ 5-10min vila mellan seten…Så om man var i lokalen i ca 2,5timme blev det kanske 20min effektiv träning.. NEJ inget för MIG:nono:
Och har alltid ÄLSKAT byggning, minns att jag var 12år när jag gick till biblioteket och lånade mina första böcker om byggning… Frank Zane & Andreas cahling`s böcker & jag läste varje ord noga:) ….
TACKAR och BOCKAR för dina vänliga ord:worship: Ha de fint!!
25 januari, 2007 at 08:46 #634119Anonym anvandareMemberPaula:
tlagret: måste säga att det är grymt starkt att sitta på en cykel i 2½ timme…gissar att många filmer kommer avverkas!
kämpa på [/QUOTE]Tack för det!! Gör vad som krävs för att komma i form, blivit några 3timmars pass också..(Hoppas på bättre utgångsläge längre fram, ingen höjdare att sitta så länge:| )
O ja, nya battle for the olympia beställd igår.. har jag att ¨titta på några timmar till alla fall:nod
Ha en bra dag!
25 januari, 2007 at 09:03 #634120Anonym anvandareMemberGårdagens pass blev Rygg & Baksida axlar.
Konstigt, man är totalt snurrig,trött,hungrig..VILSEN, helt enkelt i 23timmar per dygn. Men när man väl kommer in på gymet för den där enda ROLIGA TIMMEN på dygnet, då j*vlar vaknar man till och det finns inget annat än 110% i varje set och varje reps, sen kvittar det om man ligger på 45g kolissar lr 150g… Viljan tar över:up: :up:
Så här blev det:
*Latsdrag V-handtag: 4set# max +dropp
*Latsdrag rak stång bakom nacken: 4set#max +dropp
*Sittande rodd: 4set# 6reps fullt mag +super set med ”reprodd”
* Maskin rodd: 3set# 25reps väldigt lätt,verkligen ”krama” ur ryggen det sistaBaksida axlar:
*Cable-cross från övre trissorna 4set#15reps
* Cable-cross med rep från övre trissan 4set# 15reps…Nya bilder kommer på söndag, om jag kommer iväg till sthlm som planerat(?) I övrigt blir det karlstad på Lördag och kolla på Martin Kjellströms gästposering:up: :up:
25 januari, 2007 at 12:37 #634121Anonym anvandareMemberHelt galet imponerade, du ger mig en ruggig inspiration och ett jävla sug att gå ner och lyfta tungt i gymmet så det är lika bra att passa på såhär direkt efter man kikat igenom tråden.
Skulle vara intressant med ett exempel på kostschema och hur du ligger % och gram-mässigt för tillfället.
Mvh Robin.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.