- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 januari, 2007 at 09:38 #634122Anonym anvandareMember
galet imponerade, du ger mig en ruggig inspiration och ett jävla sug att gå ner och lyfta tungt i gymmet så det är lika bra att passa på såhär direkt efter man kikat igenom tråden.
Skulle vara intressant med ett exempel på kostschema och hur du ligger % och gram-mässigt för tillfället.
Mvh Robin.
Tack mannen! vilken bra start på morgonen o få läsa såna ord!!
hmm.. Svårt att svara på just nu faktiskt, ingen dag är den andra lik för tillfället, har en fruktansvärt bra coach:worship: som sköter mitt dags upplägg från dag till dag, det enda som består varje dag är protein intaget, det ligger på ca 3.5g per kg kroppsvikt och det har funkat perfekt för mig, då jag inte (99%säker) tappat några muskler alls trots mycket kardio & väldigt lågt på kolhydrater. Det jag ABSLOUT lärt mig den senaste tiden från coach är att det inte finns nån anledning alls att ”bulka upp” som en tok offseason:nono: ,se till att ligga lite+ varje dag bara, mer behövs inte för att gå +:bb2: med musklerna också!!
ha det o kör hårt!!
26 januari, 2007 at 09:48 #634123Anonym anvandareMembervar är bilderna:(
26 januari, 2007 at 09:54 #634124Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:var är bilderna:(kameran har vilat litte:p , men nu är han laddad igen så ikväll följer han med till träningen:nod …Även till lördagens mässa i karlstad & till sthlm på söndag, så bilder i överflöd blir det i helgen…
26 januari, 2007 at 10:00 #634125Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:kameran har vilat litte:p , men nu är han laddad igen så ikväll följer han med till träningen:nod …Även till lördagens mässa i karlstad & till sthlm på söndag, så bilder i överflöd blir det i helgen…Låter underbart!! Riktigt intressant journal mannen!
26 januari, 2007 at 10:04 #634126Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Låter underbart!! Riktigt intressant journal mannen!Håller med! Kul med bilder också :up: Lycka till med träningen.
26 januari, 2007 at 10:05 #634127Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Låter underbart!! Riktigt intressant journal mannen!THANX:up: :up:
Kul att det finns ett ”place” för oss med samma intressen, där man kan både dela med sig o få tips osv:up:
Kör hårt !!
26 januari, 2007 at 10:08 #634128Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Håller med! Kul med bilder också :up: Lycka till med träningen.Tack snälla:)
Kul med ALLA er ”tränings kompisar” i detta avlånga land:yahoo:
26 januari, 2007 at 10:45 #634129Anonym anvandareMemberGårdagens pass blev : vader & Mage.
Vader:
* sittande vadpress: 4set med 2dropp i varje set 12reps-12reps-8reps…..( aj, aj)
* Stående vader i hacklift: 4set *15reps
* Stående vader i vadmaskin: 4set *15 +superset med stående vader på golv (egen kroppsvikt)
Mage:
*crunches 4set * 100reps
*crunches 4set * 20reps i från nedre trissan i cable-cross
*magmaskin 4set* 8-12reps fullt mag (tuuuungt)Ikväll 16.30 — Framsida Ben
26 januari, 2007 at 13:34 #634130Anonym anvandareMemberHur mår vaderna idag efter det där passet? :emo-thumb
Mörda benen ikväll!!!!
26 januari, 2007 at 14:33 #634131Anonym anvandareMemberGrymt rolig journal att läsa och insperaras av. Grymma vikter ska skämmas lite nästa gång jag går och tränar. Men man måste börja någon stans lycka till
26 januari, 2007 at 20:48 #634132Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Hur mår vaderna idag efter det där passet? :emo-thumbMörda benen ikväll!!!!
De mår ganska ok faktiskt… har stretchat dem ett par ggr sen passet!!
Ja kvällens benträning är nu avslutad..ska strax lägga upp resultatet…
ha en bra kväll:up:
26 januari, 2007 at 20:51 #634133Anonym anvandareMembercoffez wrote:Grymt rolig journal att läsa och insperaras av. Grymma vikter ska skämmas lite nästa gång jag går och tränar. Men man måste börja någon stans lycka tilltack tack TACK! Kul o höra:)
Skämmas ska du ABSOLUT inte göra, skit i vad vikten är, gå efter känslan i muskeln istället, rätt utförande är MYCKET viktigare än hur många kilo det är på stången… Hoppas din träning går bra!! lycka till o kör hårt!!
26 januari, 2007 at 20:58 #634134Anonym anvandareMemberDå var det fredagkväll igen och man har ”överlevt” ytterliggare en arbetsvecka.. Här kommer resultatet av kvällens Ben träning, är faktiskt riktigt nöjd:nod , bra tryck i kroppen!! trots ca 70g kolhydrater under dagen, passet tog 60min…
Tog lite längre tid att komma iväg än vanligt då jag hade besök av ”lillebror”
26 januari, 2007 at 21:01 #634135Anonym anvandareMemberVäl framme blev det en Före- träning drink o ladda några min…
26 januari, 2007 at 21:05 #634136Anonym anvandareMemberFörsta övningen blev sittande lårcurl (avslutade med den förra passet så vände helt enkelt på steken)
4 uppvärmings set med 20reps
4 set där jag stegvis arbetade mig uppåt och avslutade med 15reps på fullt mag + 4kg -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.