93a Tränar hårt!

Home Forums Dagböcker 93a Tränar hårt!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 816 total)
  • Author
    Jockepettersen wrote:
    Chins/pullups?:) Bra markat!

haha är du galen! , får fan inte upp mej själv kanske får upp mej sälv 4-5 gånger med lite tur , väger 90 kg nu haha :D
    men jag vet att bara jag går ner i vikt lite så kommer den övningen direkt! , när jag vägde typ 75kg så gjort jag en 16 st lr nåt

Tkauc wrote:
    haha är du galen! , får fan inte upp mej själv kanske får upp mej sälv 4-5 gånger med lite tur , väger 90 kg nu haha :D
    men jag vet att bara jag går ner i vikt lite så kommer den övningen direkt! , när jag vägde typ 75kg så gjort jag en 16 st lr nåt

haha jag gör 5×5, bara kämpa på! I somras gjorde jag 13st på 86kg kroppsvikt, väger typ samma nu och klarar nog max 7st! Men kör så många du klarar sen fortsätter du och kör negativa tills du är uppe i så många chins du vill göra?:up:

Jockepettersen wrote:
    haha jag gör 5×5, bara kämpa på! I somras gjorde jag 13st på 86kg kroppsvikt, väger typ samma nu och klarar nog max 7st! Men kör så många du klarar sen fortsätter du och kör negativa tills du är uppe i så många chins du vill göra?:up:

ska med göra 5×5 se om jag klarar det , för den övningen är ju riktigt grym om man vill bygga vidd på ryggen!

Tkauc wrote:
    ska med göra 5×5 se om jag klarar det , för den övningen är ju riktigt grym om man vill bygga vidd på ryggen!

Jag testar ett experiment nu som min kompis pappa gjorde. Han tränade chins 6 dagar i veckan, varannan dag chins, varannan dag pullups. Han gjorde 50 chins tillslut och hans rygg var hyfsad;) Ska se om det svarar bra på mig

Jockepettersen wrote:
    Jag testar ett experiment nu som min kompis pappa gjorde. Han tränade chins 6 dagar i veckan, varannan dag chins, varannan dag pullups. Han gjorde 50 chins tillslut och hans rygg var hyfsad;) Ska se om det svarar bra på mig

hmm kan det verkligen gå? behöver inte ryggen vila mera? , men sjukt grymt iallafal, haha va fan 50 chins är inte dåligt! shit

Tkauc wrote:
    hmm kan det verkligen gå? behöver inte ryggen vila mera? , men sjukt grymt iallafal, haha va fan 50 chins är inte dåligt! shit

kan nog gå:p ja man i chinsen använder du ju ryggen mest, i pullups är det biceps mest så ryggen återhämtar väl sig(inte till 100% men..) om man bara sköter kosten och ligger på överskott, känner mig lika fräsch varje dag iallafall och kör inte max

Hantelrodden är galet skön när man hittat tekniken ;>

Nice ryggpass Filip! :emo-thumb Tycker inte heller om Hantelrodd så mycket xP Körde chins igår istället, funka jätte bra! Marklyften var nice, även fast jag vet att du kan ta mer!

tycker vikterna börjar arta sig rejält nu ! :) kör du med remmar å bälte ?

hehe hantelrodd är en go övning dock tycker jag den är skönare när man kör lågreps =)

Pass idag ?

Jockepettersen wrote:
    kan nog gå:p ja man i chinsen använder du ju ryggen mest, i pullups är det biceps mest så ryggen återhämtar väl sig(inte till 100% men..) om man bara sköter kosten och ligger på överskott, känner mig lika fräsch varje dag iallafall och kör inte max

aha okey , nu fattar jag , trode pullups och chins var samma sak men nu kom jag ju på att pullups jobbar du ju med biceps, men det kan säkert bli grymt, förlorar du lite vikt så kan du nog snart göra rätt så¨många :up:

Mattias Alke wrote:
    Hantelrodden är galet skön när man hittat tekniken ;>

aa men det är just den där tekniken jag har problem med, känns bara fel när jag kör, och har provat några olika tekniker, men måste la hitta nån som passar mej

Pontura wrote:
    Nice ryggpass Filip! :emo-thumb Tycker inte heller om Hantelrodd så mycket xP Körde chins igår istället, funka jätte bra! Marklyften var nice, även fast jag vet att du kan ta mer!

najs! tack!

otursmannen wrote:
    tycker vikterna börjar arta sig rejält nu ! :) kör du med remmar å bälte ?

hehe hantelrodd är en go övning dock tycker jag den är skönare när man kör lågreps =)

Pass idag ?

aa vikterna blir bättre och bättre hela tiden nu, japp jag kör med både remmar och bälte

aa skulle precis skriva det innan, hantelrodden kan gå om man kör lågreps, det känns bara fel när man kör högreps

nej nej inget pass idag

Rygg idag!

Chins:
    5
    5+2

Marklyft:
    70kg/15 lätttttttt
    110kg/12 PB 10 död

Stångrodd:
    70kg/10 10 10

T-bar:
    35kg/12
    50kg/10 10
    60kg/10

Latsdrag: redigt tröt här brukar vara starkare här men det kommer nästa pass
    60kg/8
    55kg/10
    50kg/10

kommentar: hade inte tid att köra underarmar, annars gott pass , är nöjd med marklyften och t-baren

Äntligen är du tillbaka!:D Härligt marklyft!

Jockepettersen wrote:
    Äntligen är du tillbaka!:D Härligt marklyft!

haha visste är det härligt! :D från och med nu kommer det uppdates riktigt ofta titta in när du har tid kommpis :emo-thumb

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.