93a Tränar hårt!

Home Forums Dagböcker 93a Tränar hårt!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 816 total)
  • Author
    Jockepettersen wrote:
    Fan vad härligt, hur känns ”bulgaren”? :)

bra ökar på får se snart vad jag maxar

Framsida lår biceps idag:

Knäböj:
    90kg/10
    160kg/6PB dock inte ända ner saknar 10 cm :)
    150kg/7 4+1

Benpress:
    220kg/10
    260kg/8
    320kg/6, 5+1

Benspark:
    3 set

biceps:

Hantelcurl:
    22,5kg/8
    25kg/5 5
    22,5kg/7 drop 15kg/10

curl med Z-stång över bänk:
    3set

Hammercurl fast i cabelcrossen:
    3 set

kommentar: bra pass 3/5

Satan va bra knäböj!

Niclas Holgersson wrote:
    Satan va bra knäböj!

Tack hoolgis!

riktigt bra böj :)

Tack jocke! , inte orkat uppdatera men jag har tränat på som vanligt, idag blev det ett baksida lår , vad pass! börjat köra vader 2-3 ggr veckan nu se om det händer något med dom små jävlarna :)

Bröst trapz idag:

Bänkpress:
    8 set orkar inte skriva alla men är 2,5kg mer på varje set än vad det var förra veckan,
    gjorde en 1:a på 107,5kg lätt! har mer att ge , gjorde en tung 1:A på 105 förra veckan så det känns bra

Lutande hantelpressar:
    5-6 set var som tyngst uppe i 35kg en 5:a blir verkligen fitt tungt efter så många set bänkpress, annars är det ju barnvikter :)

Nån bröst press:
    3 set

Flyes:
    var uppe i 22kgs hantlar som mest

trapz: stång och hantlar:
    5-6 set

snabb uppdate idag, ska titta film nu puss hej 3,5/5

Fan vad nice med bänken!

Här kommer lite ärliga bilder!, blixt och ärligt ljus, kan förstå om ni är trötta på mina mobil bilder där man knappt ser att det är en männsika

bilderna är 2 veckor gamla, Diet startar om 14 dagar 175cm 95 kg kvällsvikt

FilipT wrote:
    Här kommer lite ärliga bilder!, blixt och ärligt ljus, kan förstå om ni är trötta på mina mobil bilder där man knappt ser att det är en männsika

bilderna är 2 veckor gamla, Diet startar om 14 dagar 175cm 95 kg kvällsvikt

Köttig! :emo-thumb

Riktigt bra :)

Köttigt som sagt, brösten ser ut att släpa lite. Men det kan nog gå till sig när du kommer ner i fettprocent. Ska bli riktigt roligt att se detta i bra form, möjligen ser ena sidan mer utvecklad ut än den andra. Trodde det bara var posen först på dubbel biceps back men man ser det ganska tydligt på fronten också. Kan ju såklart vara posering!

Men du är sjukt köttig för din ålder, dieta flitigt nu så blir det kalasbra!

Grov som bara den! Håller med ovanstående om att det ska bli grymt att se dig mer deffad.
    Kör hårt mannen:)

Baronpanda wrote:
    Köttig! :emo-thumb

ty!!

Jockepettersen wrote:
    Riktigt bra :)

tack!

Gustaf Lindberg wrote:
    Köttigt som sagt, brösten ser ut att släpa lite. Men det kan nog gå till sig när du kommer ner i fettprocent. Ska bli riktigt roligt att se detta i bra form, möjligen ser ena sidan mer utvecklad ut än den andra. Trodde det bara var posen först på dubbel biceps back men man ser det ganska tydligt på fronten också. Kan ju såklart vara posering!

Men du är sjukt köttig för din ålder, dieta flitigt nu så blir det kalasbra!

Tack! , joo när vi kommer till brösten så har det alltid varit min svåraste muskelgrupp alltid haft problem med dem, haha det roliga är att min vänster arm ser mindre ut på kort osv men den 0,5 cm större än högern wierd :S känns nästan som om det inte är samma muskel fäste på dem

hhhenke wrote:
    Grov som bara den! Håller med ovanstående om att det ska bli grymt att se dig mer deffad.
    Kör hårt mannen:)

Tack mannen!, roligt att höra sånt här , de motiverar till dieten

Hur många kilo siktar du på att gå ned? :)

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.