tack man1
haha jag ska passsa mej!, hur går träningen har hört rykten om att du börjar bli riktigt grov och jävligt stark i mark och böj nu med
pontus när man säger att man är tunn så ska den andra personen säga att man är grov så man blir taggad du lyckas inte jätte bra hahaha
spanks man!
Jag sa ju grymt = grovt = biff = kriminell = bodybuilder = mr olympia = guvernör
Kalas :drinks:
..
grova ben här ja
det ser jävligt bra ut Filip! Axlar och biceps är riktigt maffiga!
fest
aa jay cutler typ typ
tack man1!
Btw idag gjorde jag en kalipermätning med 3 punkters och den visade 15% fett på 81,4kg kvällsvikt 175cm
postar denna bara för att få lite uppdatering, hmm passet kommer sen också ska in och köra lite framsida lår, vader
haha gick ingen buss till stan idag så kunde inte gymma lite surt , att stå vid busshållsplatsen och sedan förstå att det är söndag ^^
Hahaha, fan va surt!
Bra peak på biccen
+1
100kg böj igår 30 reps! , hade helt klart mer att ge 34 nästa gång
Vårat benpass ger dig resultat?! Riktigt bra jobbat! Du måste haft skön pump i benen :pop:
absolut! , pump så in i fan!
Ditt senaste inlägg var 2011-01-05, har du förtidspensionerat dig? Uppdatera snygging!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY