- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 februari, 2011 at 18:08 #387056Anonym anvandareMember
”Mytomaner tror på sina egna lögner”
Vad du fått 130 i bänk ifrån är ju en bra fråga. Sen väger inte killen 56kg på den bilden du lade upp
Dåligt försök, tyvärr23 februari, 2011 at 18:39 #387057Anonym anvandareMemberCrill wrote:”Mytomaner tror på sina egna lögner”
Vad du fått 130 i bänk ifrån är ju en bra fråga. Sen väger inte killen 56kg på den bilden du lade upp
Dåligt försök, tyvärrHåller med – känns som ett stort spratt!
23 februari, 2011 at 19:13 #387058Anonym anvandareMemberhaha lägga upp en film,du kan typ ta vilken film ifrån youtube och säga att det är du,om du nu ska lägga upp en film så tycker jag att du borde bevisa att det är du igenom att säga ditt namn som du har här på body forumet och säga vad din dagbok heter,känns som att du försöker lura oss! så var snäll och motbevisa oss!
23 februari, 2011 at 19:17 #387059Anonym anvandareMemberJockepettersen wrote:Absolut inga som helst problem ifall någon är starkare än mig, men att du bänkar en 6a på 130kg när du knappt har muskler och väger 56kg låter märkligt. Anar att du är ett troll?ett troll vettefan men möjligtvis vampyr!du har väll hört talas om twilight edward? kan ju vara släkt med honom!
LOL
23 februari, 2011 at 19:21 #387060Anonym anvandareMemberbalronx wrote:ett troll vettefan men möjligtvis vampyr!du har väll hört talas om twilight edward? Kan ju vara släkt med honom!Lol
+1
23 februari, 2011 at 19:28 #387061Anonym anvandareMemberKan detta vara vår kille?
[youtube=3Jwx6Oy0Kms]23 februari, 2011 at 19:28 #387062Anonym anvandareMemberHAHA,bra att du lägger upp en film sen. När du väger 60kg kanske du tar 200kg i bänk?
edit; hahaha jocke! kan va, han ser ut att väga 56 också!
23 februari, 2011 at 22:42 #387063Anonym anvandareMemberOj ni verkar vara lite avundsjuka här
Armar idag då, men blev mest bröst för jag vill öka mer i bänkpress.Hantelcurl:
15kg x 10 i 4 setEfter detta kände jag att bänkpressen lockade så jag körde ett par set. Glömde kameran idag, tyvärr grabbar.
125kg x 7 i 3 setFår ser hur jag gör med träningen imorgon, känner mig trött.
Nu drar jag mot sängen för att få lite ”byggarsömn”
23 februari, 2011 at 22:50 #387064Anonym anvandareMemberfiberflax wrote:Oj ni verkar vara lite avundsjuka här
15kg x 10 i 4 setEfter detta kände jag att bänkpressen lockade så jag körde ett par set. Glömde kameran idag, tyvärr grabbar.
Bullshit inte med den kroppen!
23 februari, 2011 at 22:53 #387065Anonym anvandareMemberfiberflax wrote:Oj ni verkar vara lite avundsjuka här
Haha, vafan… Min gissning är att du skulle kunna öka 0,3kg/dag i bänkpress under ett år, och ändå inte vara nära 130kg. Gissning nummer två är att du kommer ”glömma” kameran under alla dina kommande pass med.
Men, ingen skulle bli gladare än jag om du filmade ett av dina mäktiga bänkpass. Då kanske vi äntligen kan få se en svensk i Stan Lee’s Superhuman=P
23 februari, 2011 at 23:13 #387066Anonym anvandareMemberTar ingen sida här men har ni inte sett den 15 åriga killen som lyckades lyfta upp fronten på en bil för att rädda sin morfar som hade fastnat undeR? Kunde det vart ca 400kg? Då hade ju han en Extreeeeeeem adrenalin kick o musklerna fick ”super krafter” som dom sa på discovery haha.
Men dno jag skulle också gärna vilja se ett bevis på att du verkligen klarar det Säger inte att jag inte tror dig men jag lever under mottot PRINT OR IT DIDNT HAPPEN
24 februari, 2011 at 12:14 #387067Anonym anvandareMemberFan grabbar sluta tracka på killen! Bara för att han är starkare än er behöver ni ju inte säga att hans vikter är bullshit osv. Herregud!
24 februari, 2011 at 14:26 #387068Anonym anvandareMemberJockepettersen wrote:Fan grabbar sluta tracka på killen! Bara för att han är starkare än er behöver ni ju inte säga att hans vikter är bullshit osv. Herregud!Haha, om det skulle visa sig att en kille på 56kg faktiskt är starkare än mig skulle jag absolut inte ha något problem med det, jag skulle snarare bli jävligt imponerad. Men utifrån bilden som han postade kan jag säga med 100% säkerhet att det inte är fallet. Så jag ställer mig skeptisk till prestationerna han påstår sig sitta inne med, framtill han faktiskt kan bidra med någon som helst form av bevis. You know; pics or it didn’t happen:emo-thumb
24 februari, 2011 at 18:16 #387069Anonym anvandareMemberJockepettersen wrote:Fan grabbar sluta tracka på killen! Bara för att han är starkare än er behöver ni ju inte säga att hans vikter är bullshit osv. Herregud!han får gärna vara starkare än mig,i dont care hade tyckt det varit grymt om han är så stark,men tills bevisningen finns,så är jag ytterst tveksam
26 februari, 2011 at 23:34 #387070Anonym anvandareMemberTroll enough said
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.