95ans utveckling (bilder)

Home Forums Dagböcker 95ans utveckling (bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 72 total)
  • Author

Ser bra ut, jobba på Arnel :)

Arnel Turcinhodzic wrote:
    Ser faktiskt en stor förändring på axlar o ryggen, synd där med det dåliga ljuset men goodjob! Tycker vi borde sporra varandra i träningen då vi verkar ligga rätt jämnt till;) Vad har du för stats?

vad menar du med sporra och sats :D

Arnel Turcinhodzic wrote:
    haha tack så mycket, jag poseringen är jag kass på haha:D, om man ändå hade din peak på bicepsen o din bröstform….:D. Har faktiskt aldrig sett någon med så bra peak som du har på dina armar good job!:D

Du inspirerar!

Variation är nyckeln till framgång :up: Har kört mestadels tunga övningar men även mycket högreps, som är jävligt skönt men tråkigt.
    Riktigt roligt och höra! Tack! :)

bjuder på en till bild :D

jonteeo wrote:
    vad menar du med sporra och sats :D

typ tagga varandra.

stats alltså vad tar du i bänkpress knäböj och marklyft:)

ja absolut :) , jag har kört bänkpress några gånger maxar 65, knäböj och marklyft vet jag inte ska börja med det snart :D

Skönt o vara hemma i sverige nu tror jag knäppet ngn bild efter passet idag!:d

[img=http://i30.tinypic.com/oiyctd.jpg]

Ut o bada lite, seen blire ett rygg/triceps!

Överkroppen är ju redigt bra för en 95a, tränar du ben? Dina vader ser ut att behöva extremt mkt arbete, säger inte för att va taskig utan vill bara ge lite råd, överkroppen är som sagt redigt bra för ålder, men kommer se redigt fult ut med ett bar stickor till ben på de.

Edit; Men som sagt jag vet ju inte, har ju inte sett benen, dom kanske är inzane:p.

ser riktigt bra ut !

fredrik92a wrote:
    Överkroppen är ju redigt bra för en 95a, tränar du ben? Dina vader ser ut att behöva extremt mkt arbete, säger inte för att va taskig utan vill bara ge lite råd, överkroppen är som sagt redigt bra för ålder, men kommer se redigt fult ut med ett bar stickor till ben på de.

Edit; Men som sagt jag vet ju inte, har ju inte sett benen, dom kanske är inzane:p.

Haha inzane NAE släpande jaaaaaaa men vänta ska se om jag kan lägga upp en benbild:)

edit [img=http://i26.tinypic.com/24v5x5y.jpg]ser väl bättre ut irl! har tränat ben totalt 2 gånger har tänkt o sätta igång helt o hållet med de nya schemat imorn har haft planer på de länge! edit igen vaderna mäter runt 37 så dom släpar väl lite men inte extremt faktiskt

Tänkte slänga ihop ett schema som jag ska följa ett tag har nu länge tränat för hur jag känner för osv

Måndag ;

bröst/triceps
    4-6 reps på allting
    Bänkpress, 5 SET
    Hantelpress, 3 SET
    Bröstpress för nedre bröst, 3 SET
    Nedåtlutande bänkpress, 3 SET
    Negativa bänkpressar, 2 SET

Triceps

Hantel bakom huvudet, 5 SET
    Liggande Z-stång, 3 SET
    Pushdown med rak stång, 5 SET
    Liggande med hantel mot bröst, 3 SET

Tisdag

Lår/vader/Biceps
    Hantelcurl, 5 set
    Preachercurl med kompis tryckandes påvägen ner, 3 set
    Skivstångcurls, 3 set
    Cabelcurls, 3 dropsets
    Knäböj, 5 SET + 1 DROPSET
    Benspark, 5 SET

Vader
    Vadpress i benpress, 5 SET
    Sittande vadpress, 3 SET

Onsdag

Rygg/Axlar

Rygg

Chins, så många sets det krävs för komma upp i 50 reps.
    Roddmaskin 3 SET
    Latsdrag med smalt handtag, 3SET
    T-Bar i smithmaskin elr i t-bar maskinen, 3set

Axlar
    Rotatorcuff 3set
    Sittandes Hantelpress, 5 set
    Lyft åt sidan, 3set
    Baksida axel i maskin, 3set

Torsdag
    Mage

Mage
    Magmaskin 5set
    Crunches 3 set
    Liggandes cykel 3 set

Fredag

Övre Bröst/triceps/biceps
    Uppåtlutande bänkpress i smith, 4 set
    Uppåtlutande hantelpress 5 set
    Bröstpress för övre 3set

Har tänkt länge på hur ett schema hade passat mig bäst och jag gör flest sets på dom övningarna som jag tycker tar bäst och som jag vill prioritera, hoppas någon annan också får nytta av schemat o lite feedback skulle vara pricken över I;et

Jävlar vad bröst övningar. Räcker gott och väl med bänkpress. Finns inget nedre bröst, inget övre bröst, eller inre bröst.
    Plan bänkpress aktiverar hela pectoralis major, speciellt ”nedre delen” så du bhver inte ”nedålutande bänkpress” .

jojjep91 wrote:
    jävlar vad bröst övningar. Räcker gott och väl med bänkpress. Finns inget nedre bröst, inget övre bröst, eller inre bröst.
    Plan bänkpress aktiverar hela pectoralis major, speciellt ”nedre delen” så du bhver inte ”nedålutande bänkpress” .

+1

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 72 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.