95ans utveckling (bilder)

Home Forums Dagböcker 95ans utveckling (bilder)

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 61 through 72 (of 72 total)
  • Author
    Arnel Turcinhodzic wrote:
    Jo alltså anledningen till att jag inte kör marklyft är ju att jag har ett väldigt svagt grepp o jag hatar sånna sakeer man har runt handleden för dra (förstår inte riktigt logiken med dom?) men jag kan tänka mig köra marklyft sålänge greppet klarar det:) Tack för din post återigen

Dem är till för att stärka till i handlederna, för greppet brukar oftast ge upp före allt annat just vid dragövningar. De äger när man väl har dem, men man får inte glömma bort att träna greppstyrkan ifall man fastnar för dem.
    Kör hårt Arnel, greppstyrkan kommer :up:

biffen669 wrote:
    Det är lite svårt att ge anständig kritik då jag ej vet ditt exakta mål samt hur din teknik/kontakt och kost ser ut för övrigt.

Målet är bygga på armar o bröst samt ben och gå ner i fettprocent tills nästa år, kosten ser förövrigt ok ut mitt proteinintag ligger på 2×65 = 130+. Dvs en kropp som en mma fighter typ?:) kontakt/pump får jag i den muskel jag tränar borde väl betyda att jag prickar rätt:)? tack för du tog din tid!

Vadbilden var inget o hänga i granen men man ser lite på vänstervaden xd

vila idaG:(

ice ice

Första bilden är för variationens skull andra är de jag som är till höger:

Du har ju lagt på dig Arnel, fofäännnn. Kör på :D

Yaldish wrote:
    Du har ju lagt på dig Arnel, fofäännnn. Kör på :D

Ja fyfan ligger 4-5 kilo + sen sista bilden:D ill do m8:D

Dags o dra igång en diet nu 7-8 kilo ska bort har jag tänkt men de viktiga är att jag är nöjd o kommer gå mestadels efter mått o spegel:) kommer dyka upp lite bilder snart:)

Haft ett långt uppehåll från träningen eller har du inte bara uppdaterat :) ?

inte uppdaterat tränat på som vanligt:D

Usch längesen man var här inne. Får väl dra en liten update. Jag la ner träningen för ca 7 månader sen men har kört igång igen den senaste månaden. Måste ta tag i livet o börja träna igen ! Lite foton på min storlek och form kommer lite senare väger i nuläget runt 75 kilo på 177 cm!

Viewing 12 posts - 61 through 72 (of 72 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.