Blandad kompott
Chins
kvx10,7,6
Lutande bröstpress
22,5kgx8(x3)
Marklyft
50kgx8(x3)
60kgx8,8
Me Kettlebelt
40kgx6
Pull ups
kvx6,6
Dips
kvx6,8
Hade bra energi idag, men tog slut vid dipsen o ställningen skaka nästa sönder Körde mer rehab o teknik i marklyften, kändes fint.
Min löparkarriär är startad!
3km ca 20min, sprang som en säck potatis Gick väl ok konditionsmässig, men mina ben är inte byggda för o springa! Nästa gång ska de bli 6km.
Hade tänkt starta ett nytt schema, åsikter?
Lördag: Discogym(överkropp)
Sön: Löpning
Mån: (Vila)
Tis: Rygg + Biceps
Ons: Löpning(vila)
Tors: Ben, mage o axlar(utsidan)
Fre: Bröst o triceps
Vilan tar jag när jag känner att det behövs, ingen idé o vila om jag känner mig på topp.
En oplanerad 35-min morgonpromenad avklarad, morgonpigg hund Bröjar bli så där härligt kallt ute igen så kanske ska ta upp morgonpromenaderna igen.
Var inte nöjd med med nya schemat, så blir nog så här:
Mån: vila
Tis: Bröst o triceps
Ons: Löping
Tors: Rygg, biceps, baksida axlar
Fre: Ben, utsida axlar o mage
Lör Disco
Sön: löpning
Bröst o triceps
Dips
kvx10(x3)
Smal hantelpress
22,5kgx6,3
20kgx6
Extension me rep
30kgx10
Me hantlar
10kgx4
8kgx8,8
6kgx8
Flyes
8kgx8(X3)
Gick fint, trots att ja var trött.
Löpning:
6km ca 33min.
Första varvet på 3km gick riktigt bra, sen blev de bara värre Gick några korta stunder andra varvet. Så nu e målet att springa hela 6km utan stopp. Sen öka till 9km. Usch, 9km låter hemskt hoppas de dröjer innan jag är där
Bröst o triceps
Dips
kvx10,10,6,6
Flyes
11kgx8(x3) pb!
Extension uber huvud
10kgx8(x3)
Pushdown
35kgx8
45kgx8,8
Enhands
10kgx8,8
Bröstmaskin
Thats the way, aha aha i like it!
Dagens pass:
Löpning 6km ca 39min. Behövde bara gå en liten sträcka idag så de går framåt, men tiden vart sämre idag.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY