A moment of schweppervescence

Home Forums Dagböcker A moment of schweppervescence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 275 total)
  • Author
    Posts
  • #540153

    Snygga kvinnor, underbart väder och alkohol i ofantliga mängder. Fan vad livet var fint.

    Jag är nog född för festivaler.

    #540154

    Jag vill tillbaka till borlänge, eller jag vill iaf inte gå till gymmet.

    Och det kommer jag inte heller, tröstäter lite på födelsedagsfest istället.

    #540155

    Hajj. Försökte träna igår, men det gick inte alls.

    Så drog till en kompis båt och softade istället. Gick mycket bättre.
    Gjorde samma sak idag, och kommer förmodligen göra det imorgon med.

    Ätit god mat har jag iaf gjort, igår bjöds det på Oxfilé och lite tufft gjorda grönsaker, gjorde faktiskt allt själv, förutom att köpa det. Hoppas inte pappa blir alltför ledsen när jag käkat upp hans kött. D:

    Eftersom jag ändå är i resturangsvängen så har jag redan hunnit laga till lite pasta och underbar köttfärssås, kommer avnjuta en liten öl till det med.

    #540156

    pasta spirali, y un bolegnese av det finaste köttet.

    & färspressad juice från 2kg apelsiner. Maten är ej av denna värld, och min hunger är återigen borta.

    #540157

    [img=http://www.matservice.se/bilder/stora/7310240064353.jpg][img=https://ekodirekt.jetshop.se/pub_images/large/godmorgon_juice_kopiera_987.jpg]Sådär såg det ut, så ni inte får några konstiga förhoppningar om mina kunskaper i matlagning. Skippade ölen med, juice är ju godare.

    #540158
    David Eriksson wrote:
    Skippade ölen med, juice är ju godare.

    Möjligen om man späder ut den med enorma mängder starksprit.

    Jag trodde att vi förstod varandra:(

    #540159

    Jag måste fjäska lite för alla hälso-fanatiker som kan tänkas sitta här och läsa, vem vet, annars kanske dom skickar både det ena och andra på mig. Du måste läsa lite snett till vänster om raderna Huffo, det är där du hittar mig och allt jag egentligen menar.

    #540160

    Igår blev det bröst, glass & öl. Somnade på en fest, som egentligen inte var menad att bli en fest. Och inte vaknade jag upp förrens imorse heller. Inge skönt!! Fast brösten var bra.

    #540161

    Blev litet axlar, en del rygg & en smula mage. Blev iaf trött så nu ska jag lägga mig i sängen och lyssnar på Kleerup tills det händer något roligt.

    Lutar åt att åka till en polare och kolla film. Blueray + HDprojektor går inte att tacka nej till.

    #540162
    David Eriksson wrote:
    Blev litet axlar, en del rygg & en smula mage. Blev iaf trött så nu ska jag lägga mig i sängen och lyssnar på Kleerup tills det händer något roligt.

    Lutar åt att åka till en polare och kolla film. Blueray + HDprojektor går inte att tacka nej till.

    Yäh.

    Du drar till Gotland snart va?
    Hör av dig så blir det bira :)

    #540163
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Yäh.

    Du drar till Gotland snart va?
    Hör av dig så blir det bira :)

    Åhja, vecka 30, vilket jag tror är om 2 veckor (?). Har ju knappt koll på vilken dag det är. Jag hör allt av mig, åker med mamma & hennes pojkvän samt några yngre pojkspolingar men har iaf fixat lägenhet innanför murarna. Så det blir bra.

    Hade ingen aning om vad jag skulle köra, och var egentligen ganska mör i hela kroppen så det blev några set chins och dips. Chinsen låg mellan 8-11 reps x 4 set.

    Och dipsen 12-16, x 4 set.

    Har lyckats börja med WoW igen, så några kompisar kom förbi och lirade igår, och sov över. Så ganska trött idag, men det lutar åt att jag skiter i att sova i natt med. Ska upp till tandläkaren vid 7.45 imorgon. ;)

    #540164

    Livin’ da life, see ya til autumn!

    #540165

    NEDÅ! SEE YA TODAY!

    Blev ett fräckt axelpass idag med, absolut skönast att köra. Kollat på The cost of
    Redemption, och blev iaf lite mer taggad. Rolig film f.ö.

    #540166

    Fejkböjde & magpumpade lite idag. Nu sitter jag & pluggar inför en mattetenta, och så försöker jag komma igång med Italienskan.

    Just ja, äter gör jag med. Chili con carne med världens godaste bröd. Luktar som källarfranska men smakar som kvinna. Una bella!

    #540167

    Yo, heldag på stranden med wakeboard, god mat & skön sand. Kunde dessvärre inte ligga på rygg efter knäböjsen igår. Galen träningsvärk alltså!

    Mådde inte så jävla gott när jag vaknade heller, lyckades med bedriften att somna 2 gånger, fast på olika fester igår.

    Aja, hejjabejja.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.