A moment of schweppervescence

Home Forums Dagböcker A moment of schweppervescence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 275 total)
  • Author
    Posts
  • #540168

    Åker till Gotland om typ, en timme. Otränad & jävlig. Var meningen att jag skulle träna imorse, men efter att ha gått runt i spöregn ett tag så märker jag till min förtvivlan, (läs lättnad) att gymmet var stängt.

    Tänkte iaf ut & springa några gånger till veckan, och förhoppningsvis så kanske jag lyckas bli lite mer taggad på att träna när jag kommer tillbaka. Tänkte testa något nytt upplägg, antingen lågvolym eller GVT. Eller något annat spännande.

    Tja.

    #540169
    David Eriksson wrote:
    Åker till Gotland om typ, en timme. Otränad & jävlig. Var meningen att jag skulle träna imorse, men efter att ha gått runt i spöregn ett tag så märker jag till min förtvivlan, (läs lättnad) att gymmet var stängt.

    Tänkte iaf ut & springa några gånger till veckan, och förhoppningsvis så kanske jag lyckas bli lite mer taggad på att träna när jag kommer tillbaka. Tänkte testa något nytt upplägg, antingen lågvolym eller GVT. Eller något annat spännande.

    Tja.

    Amen vafan, idag igen!?

    Ha’t så kul i Gotland.

    #540170

    Fast dom verkar öppna vid 4 igen.

    u2!

    #540171
    David Eriksson wrote:
    Fast dom verkar öppna vid 4 igen.

    u2!

    Soft, såg det nu jag också på hemsidan.

    Dlick lugnt däl bolta nu!

    #540172

    Välkommen till ön, själv drog jag ner igår morse. Drick våldsamt här!

    #540173
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Välkommen till ön, själv drog jag ner igår morse. Drick våldsamt här!

    Nje! Jag drack upp allt jag hade innan jag akte! Men farleta lokala langare nagon dag! Bor forresten i visby, innanfor murarna. Var italien bra?

    #540174
    David Eriksson wrote:
    Nje! Jag drack upp allt jag hade innan jag akte! Men farleta lokala langare nagon dag! Bor forresten i visby, innanfor murarna. Var italien bra?

    Hehe.

    Coolt, vi borde ta och supa.

    Italien var helt okej men man blir lurad på pengar av urbefolkningen :(

    #540175

    Latt, slang ivag ett sms sa kan vi horas mer. Pm funkar inte pa apparaten jag sittet pa sa : 070 6458981

    #540176

    Gawtlaand ar ganske bra, men mycket dialekter, framst stockholmska sa jag borjar snart bryte pao cepe-maol. Sur for att jag inte har aldern inne for alla klubbar! Vill ju steke o knulle jet-setar blondiner!!

    #540177

    kopte mig en valdans fin ipood som jag nu anvander. Jattebra porrsurfning!

    #540178
    David Eriksson wrote:
    Sur for att jag inte har aldern inne for alla klubbar! Vill ju steke o knulle jet-setar blondiner!!

    Gick ju nästan. Återkom nästa år!

    #540179
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Gick ju nästan. Återkom nästa år!

    Då jevler!

    #540180

    Imorgon börjar jag med GVT, och med jobbet som vaktmästare.

    Haha.

    Kommer köra något påhitt av någon kallad Charles Poliquin, typ. Börjar med bröst & rygg imorgon, som ser ut som följande:

    A-1 Decline Dumbbell Presses, Semi-Supinated Grip 10 X 10

    A-2 Chin-Ups 10 X 10

    B-1 Incline Dumbbell Flyes 3 X 10

    B-2 One-Arm Dumbbell Rows 3 X 10

    Man kan superseta diverse övningar om man vill, men det hoppar jag över. Något är alltid upptaget ändå.
    Ska visst vila mellan 60-90 sekunder mellan varje set. Men orkar jag så kör jag nog på 30 istället. Att sitta och vänta i sisådär, en evighet känns, just sisådär.

    #540181

    Äh, lägger in resten med.

    mage & ben

    A-1 Back Squats 10 x 10
    A-2 Lying Leg Curls 10 x 10
    B-1 Low-Cable Pull-Ins* 3 x 15
    B-2 Seated Calf Raises 3 x 15

    #540182

    & armar & axlar.

    A-1 Parallel Bar Dips 10 x 10
    A-2 Incline Hammer Curls 10 x 10
    B-1 Bent-Over Dumbbell Lateral Raises* 3 x 10
    B-2 Seated DumbbellLateral Raises 3 x 10

    Aja, börjar jobba 7 imorgon, godnatt.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.