A moment of schweppervescence

Home Forums Dagböcker A moment of schweppervescence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 275 total)
  • Author
    Posts
  • #540198

    Har en sådan jävla dum diskussion på ett annat sorts, hm, typ forum så jag tror jag börjar grina. Går och lägger mig innan jag får det på huvudet alltför mycket, godnatt.

    #540199
    ReNeGaDe wrote:
    Haha, signaturmaterial :emo-thumb

    Förresten, vad är det för diskussion du har deltagit i? Får man fråga vad det är för ämne det rör sig om?

    Anabola steroider, över bilddagboken (!?). Okej, jag startade den men ändå. Han påstår att multi vitaminer är farligare än anabola steroider och att det inte finns några bieffekter efter en långvarigt bruk förutom kanske gyno. Vi påstod motsatsen.

    #540200
    ReNeGaDe wrote:
    Haha, signaturmaterial :emo-thumb

    Förresten, vad är det för diskussion du har deltagit i? Får man fråga vad det är för ämne det rör sig om?

    Äh, var något om att päronjuice var farligare än AAS. Gissa vilken film han hade sett?

    Haha, nog första gången jag blir någons signatur, och inte bara någon vanlig typ heller!

    #540201

    Äh, ingen riktigt bra dag idag. Jobbigt på jobbet (!) och trots det underbara vädret så har jag varit inne sen jag kom hem. Var alldeles för trött för att hitta på något. Inte blir det något armpass ikväll heller, tänkte gå ut och äta något gott istället så tiden räcker inte riktigt till.

    Kan ju vara roligt att ha något att kolla på såhär med, så här har ni en dyblöt david till eder tjänst. Till mitt försvar över formen så hade jag druckit dygnet runt i en vecka, varit sjuk och dietat på cigg.

    Just ja, tränat hade jag heller inte gjort.

    Edit: Bilden är väl en 2-månader med.

    #540202

    Inte ätit något än heller, hinner alltid bli för hungrig när jag ska laga mat själv, så jag orkar helt enkelt inte. Anyway, resturangtajm, I hope!

    #540203

    Inte fan blev det något av resturangen heller, dom hade visst stängt.

    Kebabrulle blir det istället, och sen drar jag nog till gymmet ändå.

    #540204
    David Eriksson wrote:
    Inte fan blev det något av resturangen heller, dom hade visst stängt.

    Kebabrulle blir det istället, och sen drar jag nog till gymmet ändå.

    Vilken restaurang hade du tänkt gå på som hade stängt nu då?

    #540205
    nible wrote:
    Vilken restaurang hade du tänkt gå på som hade stängt nu då?

    Tallbar ute på Höllick. La familia var redan ute där så tänkte ta båten, men det var visst stängt. :(

    #540206
    David Eriksson wrote:
    Tallbar ute på Höllick. La familia var redan ute där så tänkte ta båten, men det var visst stängt. :(

    Är det inte där det är cpdyrt? Typ en buffé med lite sill för 195 spänn, om vi tänker på samma ställe.

    #540207
    nible wrote:
    Är det inte där det är cpdyrt? Typ en buffé med lite sill för 195 spänn, om vi tänker på samma ställe.

    Jo, ganska dyrt. Köpte en hamburgertallrik där för några veckor sedan, det var på lunchtid men gick ändå på 140 om jag inte är helt ute och simmar.

    Fast du kanske menar fiskeresturangen? Hur som helst är det ganska dyrt på båda, fast det är ju gott med så…

    Säg till när du ska träna idag förresten.

    #540208
    David Eriksson wrote:
    Jo, ganska dyrt. Köpte en hamburgertallrik där för några veckor sedan, det var på lunchtid men gick ändå på 140 om jag inte är helt ute och simmar.

    Fast du kanske menar fiskeresturangen? Hur som helst är det ganska dyrt på båda, fast det är ju gott med så…

    Säg till när du ska träna idag förresten.

    Jag menar firrestället. ;)

    #540209

    Passet gick bajs. Efter 9 dips så blev jag förstod jag att det var på väg åt helvete.

    Hade glömt bort att äta, så senaste målet var en pizza vid 11. Och igår blev det som sagt kebab, kalorisnålt så det bara smäller av det.

    Linneformen blev jag också deprimerad över, hela jag såg ut som en överkörd röv.

    Idag var ingen bra dag.

    #540210
    David Eriksson wrote:
    Passet gick bajs. Efter 9 dips så blev jag förstod jag att det var på väg åt helvete.

    Hade glömt bort att äta, så senaste målet var en pizza vid 11. Och igår blev det som sagt kebab, kalorisnålt så det bara smäller av det.

    Linneformen blev jag också deprimerad över, hela jag såg ut som en överkörd röv.

    Idag var ingen bra dag.

    Ja, kanske inte optimalt. Men linne är ganska täntigt om man tänkar efter :)

    #540211

    [img=http://www.ultraboys.se/bilder/2009/difb/41550704.jpg]Vattnig öl & varmt väder, bra helg.

    Vill flytta tillbaka. :

    #540212

    Slopar GVT nu, kommer köra lite som jag vill men börja prioritera löpningen mer. Kanske börjar höja vikterna med, lite roligare blir det ju.

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.