A moment of schweppervescence

Home Forums Dagböcker A moment of schweppervescence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 275 total)
  • Author
    Posts
  • #540213
    David Eriksson wrote:
    [img=http://www.ultraboys.se/bilder/2009/difb/41550704.jpg]Vattnig öl & varmt väder, bra helg.

    Vill flytta tillbaka. :

    #540214
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Hejar du på AIK?

    Helt rätt att slopa GVT, kör bara tungt och äta så blir det skitbra.

    Nu hoppes jag Huffo skåjer. AIK är för, hm. Människor med problem som min arbetsgivare så fint uttryckte det, då hon pratade om folk som är litet efter. Men imorgon blir det fedt med tungt.

    #540215

    Tu casa es mi casa.

    Ditt hus är mitt hus.

    Kräftskivor äger. Man gör bort sig mycket när man ska prata spanska & samtidigt verka någolunda klyftig.

    #540216

    Fotboll, hemmagjorda burgare & snart mer fotboll. Blev litet av en vilovecka med.

    Hinner jag så tränar jag ikväll.

    #540217

    Väntar på att Johan ska komma & skriva in passet så jag kan kopiera, orkar vadfan inte göra det själv vadfan.

    Hursomfan gick det bra fan iaf vadfan.

    #540218
    David Eriksson wrote:
    Nu hoppes jag Huffo skåjer. AIK är för, hm. Människor med problem som min arbetsgivare så fint uttryckte det, då hon pratade om folk som är litet efter. Men imorgon blir det fedt med tungt.

    Nu skall du veta att jag faktiskt hejade på Hammarby när jag var en liten grabb, Lasse Eriksson är min favoritspelare genom tiderna. Mitt fotbollsintresse har dock dalat kraftigt på sistone.

    #540219
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Nu skall du veta att jag faktiskt hejade på Hammarby när jag var en liten grabb, Lasse Eriksson är min favoritspelare genom tiderna. Mitt fotbollsintresse har dock dalat kraftigt på sistone.

    Du upphör aldrig att förvåna, men nåja. Då får vi ju träffas i Stockholm någon dag när du är i Uppsala, typ. Gå på match liksom! Känner alldeles för lite bajare ändå, och rövtråkigt att köra själv.

    #540220

    Here comes me & my sissor!

    Uppvärmning: 2.8mils cykling på dressin.

    Framsida lår:

    Knäböj:
    stången x 10
    40kg x 8
    60kg x 6
    70kg x 6
    90kg x 6
    90kg x 6
    40kg x 8 – riktigt ATG, resterande var dryga 90 grader

    Frontböj: – ATG
    30kg x 8
    40kg x 8-10

    Sittande benspark: med squeeze i toppläget
    40kg x 10 -> 25kg x 6
    20kg x 10 – ett ben i taget

    Baksida lår:

    Raka/rumänska marklyft: – fick tydligen reda på att mitt utförande var något mittemellan de två övningarna.
    stången x 12
    50kg x 10
    50kg x 10
    50kg x 15

    Sittande lårcurl:
    65kg x 8
    70kg x 4 -> 45kg x 10

    Vader:

    Stående vadpressmaskin:
    45kg x 12
    52.5kg x 12
    52.5kg x 12 -> 30kg x 10

    Vadpress i liggande benpressen: Första setet med ett ben i taget
    50kg x 10
    100kg x 12
    100kg x 15
    100kg x 20 – de sista var bara ”juckningar” HEHEHEHE

    Mage:

    Muslimen -> liggande benlyft:
    4 plattor x 12 -> kvx10
    5 plattor x 15 -> kvx10
    5 plattor x 10 -> kvx10

    Saxat från Nible. +- några set/någon övning här & där. Men i stort sett lika. Jag blev bajsnöjd efter knäböjen.

    #540221

    Det ser ju faktiskt bra ut.

    Självklart får vi dra på någon match vore riktigt skoj.

    #540222

    Skippar träningen idag, åker till Gävle om någon timme istället. Dricka öl & kolla boll står på schemat.

    #540223

    Redovisning:

    Måste börja köra chins igen.

    Idag blir det dock någon form av pressar, har inte riktigt bestämt mig huruvida det blir bröst eller axlar än. Men det löser sig nog.

    [youtube=gUi-ATRnMwI]

    #540224

    Dålig dag, fick inte upp 21 i axelpressen, pjuxen blev snodda & det blev typ, 3 set bröst.

    #540225
    David Eriksson wrote:
    Dålig dag, fick inte upp 21 i axelpressen, pjuxen blev snodda & det blev typ, 3 set bröst.

    Hög tid för roidrage.

    #540226
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Hög tid för roidrage.

    +1!

    Nu är jag lite lat och orkar inte läsa igenom _hela_ journalen, men hur länge haru kört knäböj?

    Prova höj vikten lite, liite varje gång.


    Och lite poser hade suttit fint!

    #540227
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Hög tid för roidrage.

    Haha, nä, idag kommer ju lönen! :drinks:

    Slazenger wrote:
    +1!

    Nu är jag lite lat och orkar inte läsa igenom _hela_ journalen, men hur länge haru kört knäböj?

    Prova höj vikten lite, liite varje gång.


    Och lite poser hade suttit fint!

    Första gången jag testade, förutom i smith då, var faktiskt i fredags med Nible. Och det kändes faktiskt helt OK, fick upp skaplig vikt med, iaf enligt mina mått mätt.

    Lackar så fruktansvärt på att vikterna bara går ner & ner. Men funderar på att dra igång bulkingsession mega hultra xtreme nu så. Då blir det kanske lite vikter med.

    Och bilder får ni nog längta till, not cooming soon atleast!!!

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.