A moment of schweppervescence

Home Forums Dagböcker A moment of schweppervescence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 275 total)
  • Author
    Posts
  • #540243
    David Eriksson wrote:
    Life sucks.

    Tänk på det roliga sakerna i livet, som att skära sig i armen t ex.

    #540244
    Gustaf Lindberg wrote:
    Jag gillar dig.

    Kärleken är obesvarad.

    Nejdåå!

    Något emo är jag väl trots allt inte Pontiz? :<

    henkebenke wrote:
    Tänk på det roliga sakerna i livet, som att skära sig i armen t ex.

    Det enda jag kommer använda hyveln till ikväll är pungen, som har blivit alldeles för hårig.

    #540245
    David Eriksson wrote:
    Något emo är jag väl trots allt inte Pontiz? :<

    Nej då. Det gäller bara att hata livet på rätt sätt, inte börja lyssna på Tokio Hotel typ.

    #540246
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Nej då. Det gäller bara att hata livet på rätt sätt, inte börja lyssna på Tokio Hotel typ.

    Vadfan. Blev lite gladare ikväll iaf, sitter med råstånd & kollar på Besikas – Man United. I helvete vad turkarna sjunger. Tänkte slänga in 500:- på unibet ikväll med, men mamma var tyvärr inte hemma (ännu en nackdel med att inte vara 18) så det blev inte av, och tur var då det då jag hade bestämt mig för att tippa Marseile, då Milan leder med 1-2.

    Men, fortfarande förkyld så det blir inget av träningen heller.

    #540247

    Rövraidar toaletten idag, kommer den inte vara missfärgad efter det här så jävlar…

    Avinstallerar WoW med, hemska jävla beroende. Någon som är sugen på ett account eller två?

    Ikväll blir det nog bio, poker & öl. Eller ja, väldigt svårt att tro att det inte är någon av polarna som bangar, men något ska det förhoppningsvis bli iaf. Tänkte träna imorgon med så inte dom där sablarns moderatorerna tar bort den här dagboken, för det vill vi väl inte??

    #540248

    Helt rätt att upphöra med WoW, nu kan du fokusera på viktiga grejer som att sitta på toa istälelt

    #540249
    David Eriksson wrote:
    Rövraidar toaletten idag, kommer den inte vara missfärgad efter det här så jävlar…

    Aha, det var så det låg till, du är ursäktad för frånvaron. :D

    David Eriksson wrote:
    Ikväll blir det nog bio, poker & öl.

    Vad blir det för bio?

    Jag ska kika på ”Flickan som lekte med elden” sen blir det poker efter det för mig också.

    #540250
    nible wrote:
    Aha, det var så det låg till, du är ursäktad för frånvaron. :D

    Vad blir det för bio?

    Jag ska kika på ”Flickan som lekte med elden” sen blir det poker efter det för mig också.

    Coolt, den kvällen blev det dock vare sig bio eller poker. Jävla missfärgade polare som inte orkar ta plocka röven ur fingrarna. Men gick på den igår iaf, helt OK, klår dock vare sig 1:an eller böckerna.

    Nu försöker jag kolla fotboll.

    Stört omöjligt då jag bara vill dra fram snorren & smälla till de jävla idioterna som kallar sig professionella fotbollspelare. Lamt.

    Också förlorade Torina igår & min favorit gick inte hem. Ty missclick.

    Fast bara Real & United levererar idag så får jag in lite ceesh ändå.

    Och går inte det in så satsar jag nog på helikopterutbildning, hörde från min gode vän aftonhoran att det, tillsammans med några andra knappt harmfulla handlingar, också generar schysst på kontot.

    Over & out, nu börjar 2:a halvlek.

    #540251

    Vadfan händar!?!?!?!

    Fifan, inge uppdattatejringar här int, lit dåligt me dejt fo fan.

    #540252
    huffo the a-lagare wrote:
    vadfan händar!?!?!?!

    Fifan, inge uppdattatejringar här int, lit dåligt me dejt fo fan.

    du ska ba hÅlla kÄft Å suga kuk

    #540253
    David Eriksson wrote:
    du ska ba hÅlla kÄft Å suga kuk

    Tränar på att verka stenhård & supercool. Går sådär, men eftersom brudar går igång på allt som är macho så kanske det leder till mer daaate, right huffo?

    #540254
    David Eriksson wrote:
    Tränar på att verka stenhård & supercool. Går sådär, men eftersom brudar går igång på allt som är macho så kanske det leder till mer daaate, right huffo?

    Jag som trodde att brudar bara gick igång på piprökande professorer inom humaniora, men det där med macho verkar nästan ännu mer oemotståndligt för ”de andra”.

    #540255

    Det är för lite sup i body nu för tiden.

    #540256

    Nästan så man slänger in en en röstning på att kröna dig som bodys konung

    #540257
    fredrik92a wrote:
    Nästan så man slänger in en en röstning på att kröna dig som bodys konung

    Takk för fann! Jag kände det själv lite faktiskt, uppenbart störst, samtidigt bäst. Det enda som fattas är väl mängden protein såhär på kvällskvisten, men det tar man igen imorgon.

    Offtopic: Jag måste sluta röka. Drar ner på både prestationen & ångesten. Ej bra alltså.

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.