A moment of schweppervescence

Home Forums Dagböcker A moment of schweppervescence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 275 total)
  • Author
    Posts
  • #540258

    Äh vadfan. DU måste ju skriva upp dina dryckjesprestationar här, annars får vi itne njuta något?

    #540259

    David har gått och dött?

    #540260

    Hamnat i finkan i och med alla dessa razzior. Sitter för tillfället inne på obestämd tid. God mat dock!

    #540261
    David Eriksson wrote:
    Hamnat i finkan i och med alla dessa razzior. Sitter för tillfället inne på obestämd tid. God mat dock!

    Inget att skoja om :nono:

    #540262
    Oggelit0 wrote:
    Inget att skoja om :nono:

    Hahah, vadå..
    Det är verklighet att det har hänt vadå?

    Fattar inte att det ska vara så tabu, när det är så stor ”del” av byggningens värld faktiskt..

    Om vi ska vara realistiska..

    #540263
    David Eriksson wrote:
    Hamnat i finkan i och med alla dessa razzior. Sitter för tillfället inne på obestämd tid. God mat dock!

    Fan mannen, jag åkte också dit. Snuten gillde inte att jag åkte till turkey och köpte ”dunderhonugn” :(

    #540264

    så jävla TYPSIKT sverije asså. FÄNGElse för OFARLIT? …svennar jamal

    #540265

    Skolan.

    Träningen.

    Polarna.

    Knulla.

    Och möjligtvis musiken. Det var en tid tid. Fast det var det att knulla med. Hm, skall nog fundera lite. Nu vet ni i alla fall vad jag skall försöka ta tag i. Jag menar, jag känner mig ju inte så jävla dum, som det framstår som på proven. Och även om jag inte är något riktigt kap måste man väl kunna hitta något att spänna på?

    #540266
    David Eriksson wrote:
    Skolan.

    Träningen.

    Polarna.

    Knulla.

    Och möjligtvis musiken. Det var en tid tid. Fast det var det att knulla med. Hm, skall nog fundera lite. Nu vet ni i alla fall vad jag skall försöka ta tag i. Jag menar, jag känner mig ju inte så jävla dum, som det framstår som på proven. Och även om jag inte är något riktigt kap måste man väl kunna hitta något att spänna på?

    Likt en vacker ros
    Ser jag dig stiga vid mig
    Lek och nyfikienhet hos oss båda
    kanske mest ändå hos dig?

    #540267

    Ikväll blev det 5 öl & lite mer ont i ryggen.

    Imorgon blir det julklappar & fem öl till.

    Å ESPRESSO & TONFIZK

    #540268
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Likt en vacker ros
    Ser jag dig stiga vid mig
    Lek och nyfikienhet hos oss båda
    kanske mest ändå hos dig?

    Den snor jag.

    #540269
    henkebenke wrote:
    Den snor jag.

    Den är dock skräddarsydd för mej. Så MAn få R inte B rudar.

    #540270

    Tycker att David skall masa sig till gymmet och slå av ett mega pass, sen skriva in det här:)

    #540271
    fredrik92a wrote:
    Tycker att David skall masa sig till gymmet och slå av ett mega pass, sen skriva in det här:)

    Jag har så jävla ont i bicepsfästerna efter ryggpasset i förrgår, så det där med att masa mig till gymmet var nog ingen bra idé. Dock kanske det skulle gå bättre med lite böj imorgon, fast då får jag ju gå runt som ”the anal girl” på nyår, vilket inte heller är så jävla optimalt om jag skall få ligga.

    Tuff choice asså.

    #540272

    Knäböj, dips, marklyft & kanske någon falcon för mycket. Dock så är livet rätt så schysst, iallafall för ikväll.

    : – )

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.