A moment of schweppervescence

Home Forums Dagböcker A moment of schweppervescence

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 271 through 275 (of 275 total)
  • Author
    Posts
  • #540273
    David Eriksson wrote:
    Knäböj, dips, marklyft & kanske någon falcon för mycket. Dock så är livet rätt så schysst, iallafall för ikväll.

    : – )

    Vad fan gör du mannen, du kan inte dricka alkohol förfan.

    #540274

    The 25th Anniversary Rock & Roll Hall of Fame, sådant jävla party var det då länge sedan jag skådade. Så, denna 4 timmars konsert kommer jag nog hänga med idag, kanske deriverar lite med, om det blir alldeles för ensamt.

    Har även tränat en hel del, teknikträning i mark & böj. Har tyvärr blivit en del dips med, då bänkpressarmaffian ockuperar allt annat av intresse.

    Om maffior filosoferar jag såhär

    om maffian intet är av godo
    så är den inte heller så jävla chulo

    #540275

    Kvällen har återigen bestått av plugg, och självklart också detta ständiga facebook-uppdaterande. Satans djävla påfund alltså. På tal om satan så har han huserat här hemma i fler skepnader än bara facebook. Dels har han tagit formen av snö, och bokstavligen vräkt ner på både det ena. Och dels Mick Jagger, som istället dunkar ur högtalarna. Eller ja, han dunkar nog på andra saker än bara högtalarna, men det känns ju lite opassande att skriva om här.

    Klart slut – varulvstjut.

    Ps. Död åt den som tjyvläser denna dagbok. Må han brinna i fasans eld i all evighet . . . eller i varje fall en liten stund.

    #540276

    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    #540277

    David, är han död?

Viewing 5 posts - 271 through 275 (of 275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.