A moment of schweppervescence

Home Forums Dagböcker A moment of schweppervescence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 275 total)
  • Author
    Posts
  • #540018

    Ryggen fick sig en omgång idag. Testade några nya övningar, eller rättare sagt en.
    Vilket var marklyft, lastade på så det totalt blev 100 kilo, kan tyckas fjuttigt för er men för mig som faktiskt aldrig testat så var det ett stort nummer.
    Kändes lite i nedre delen av ryggen, inte dåligt dock & till sist tog jag faktiskt så mycket att det resulterade i en ljudlig fis, tur att jag var själv.

    Slänger in en bild på dagsformen, vet inte vad som hände riktigt men sådär ser jag fan inte ut i spegeln.

    Avslappnad.

    [http://img5.imageshack.us/my.php?image=dsc00187ld1.jpg [img=http://img5.imageshack.us/img5/4281/dsc00187ld1.th.jpg]]

    SÄLFORM.

    Äh, nu blir det lite krubb, fick med en dvd från Fitness Festivalen & Lucia Pokalen med i Body idag, så det blir det jag kollar på medans jag förtär den ädla maten.

    4 Riskakor, cheese.
    2 blablabla, smakar iaf som Polar Extrem. Självklart med advocado & Mini Keso.
    1 hg ölkorv & en cola.

    #540019

    Klockan är 8 & det är dags för ett bröstpass.

    Ciao!

    #540020

    Även om det varit släckt här dom senaste dagarna så har jag faktiskt ändå lyckats klämma in 2 helagoa pass. Axlar & Bröst har det varit som fått stryk.

    För trött & lat för att skriva något mer.

    Hejdå.

    #540021

    Man skulle spamma här stod det.

    #540022
    Quote:
    Man skulle spamma här stod det.

    Tro på fan att det stod! Sålänge det är i kärlekens namn så är allt välkommet, till & med du.

    På tal om mig så är det inte så jätteroligt.
    Livet flyter på alldeles för segt, men samtidigt för snabbt för att jag ska kunna hinna med, men imorgon är det i alla fall fredag. Och både ni & jag vet vad det betyder, då plockas 70’s fram & tankarna börjar flyga.
    Härligt värre!

    Tror jag försöker slänga in en bild imorgon med efter ryggpasset, om nu min gode vän vill knäppa någon dvs.

    Hejdå!

    (Mer kärlek)

    #540023

    Ohoj alla monsterdiggare! Allt bra?
    SWEET! det är bra med mig med.

    Har precis avverkat ett axel/benpass (?) & det gick riktigt bra, skön kontakt, bra pump & samma klena vikter.
    Men vad ska jag med höga vikter till?
    Jag växer ju som ogräs ändå känns det som, börjar få mer & mer kommentarer om det med. Diverse biff & spännis kommentarer haglar in lite då & då. Även om det inte är positivt menat så tar jag det som en komplimang.

    Skyller allt klottrigt & oförstående meningar däruppe på att jag är alldeles för trött för att egentligen skriva.

    HEJDÅ!

    (Finns det någon som tränar på Hudikgym som kikar in här så hälsa gärna om vi möts.)

    HEJDÅ!

    #540024

    Heloj ladies & gentlemäns!

    Lyckades köra ett ryggpass såhär på kvällskvisten, & det gick faktiskt asbra.
    Testar på lite vikter & nya övningar, så fortfarande kärringvikter men.

    Marklyft 90 KG, 8 reps, 3 set.

    Hantelrodd 32KG, 10 reps, 4 set.

    Chins. Kroppvikt, 7 reps, 2 set.

    Mer hantelrodd 32KG, 8 reps, 2 set.

    Sen blev det lite diverseövningar, lite biceps & isolationsövningar.

    Sammanfattningsvis så blev det bra. Tränade lite senare idag, runt 8 & det är klart den bästa tiden att träna på. Jag har lyckats vila upp mig efter skolan, klart mer folktomt & skönare stämning då det är större pojkar där då.

    Syns imorgon!

    #540025

    Urgh!
    Både nacken & ryggen spökar, tryckte upp lite konstigt i hackliften i förrgår & det har hängt efter sen dess. Så efter eftertänksamhet så sket jag i bröstpasset idag för att istället göra det jag gör bäst.

    Äta, läsa & lyssna på Ulf Lundell.

    Var förövrigt precis & storhandlade med moder min, blev många kilo mat & totalt nästan 6 kvarg. Snart börjar deffen med, rättare sagt i mars. Det kommer inte bli någon stenhård zero carbs skit utan jag kommer helt enkelt att börja springa & avstå från alkohol ett tag.

    Annars så syns vi imorgon snyggingar, om jag inte tittar in ikväll.

    #540026

    Home from the classparty, feeling great, my mother picked me up early cause it was boring, so i got in da home, turned on da computer, some nice music, a good friend and my bro.

    #540027

    Why can’t it caps?

    #540028

    Oj, fylleinlägg så det skriker om det.

    Drar som sagt igång med en liten ’deff’ efter sportlovet, eller, jag kommer nog börja i veckan faktiskt.
    Kommer efter en vilovecka dra igång hårdare än någonsin så sitter & finslipar träningsprogrammet lite. Har ni tips, råd & ideér på övningar & dylikt så hojta gärna till.
    Innan dess.
    CIAO!

    #540029
    David Eriksson wrote:
    Oj, fylleinlägg så det skriker om det.

    Drar som sagt igång med en liten ’deff’ efter sportlovet, eller, jag kommer nog börja i veckan faktiskt.
    Kommer efter en vilovecka dra igång hårdare än någonsin så sitter & finslipar träningsprogrammet lite. Har ni tips, råd & ideér på övningar & dylikt så hojta gärna till.
    Innan dess.
    CIAO!

    Kör du igång så här tidigt? Du kan ju inte ha så många kilon som ska slipas bort?

    #540030
    Quote:
    Kör du igång så här tidigt? Du kan ju inte ha så många kilon som ska slipas bort?

    Jodå! Har några kilon, främst runt magen & i stort sett hela överkroppen som ska bort.
    Blir ju ingen regelrätt deff, utan snarare ett försök till att fixa en hygglig året-runt-form.
    Har lovat att inte dricka på ett tag heller & nu när det börjar vankas vår (mars,april,maj!)
    så passar det ju utmärkt med lite rutor & fräna separationer.

    Sen ska det bli skönt med endorfin kickarna igen , har saknat dom under vintern!

    #540031
    David Eriksson wrote:
    Jodå! Har några kilon, främst runt magen & i stort sett hela överkroppen som ska bort.
    Blir ju ingen regelrätt deff, utan snarare ett försök till att fixa en hygglig året-runt-form.
    Har lovat att inte dricka på ett tag heller & nu när det börjar vankas vår (mars,april,maj!)
    så passar det ju utmärkt med lite rutor & fräna separationer.

    Sen ska det bli skönt med endorfin kickarna igen , har saknat dom under vintern!

    Haha, lycka du till med att inte dricka. :emo-thumb

    #540032
    Quote:
    Haha, lycka du till med att inte dricka.

    Jag känner en doft av ironi här. Nåja. Jag ska allt visa dig, din lilla jävel.

    Igår blev det förövrigt ett benpass med min gode träningskamrat Viktor, körde på rena kärringvikter igår, även med mina mått räknade. Så värken/smärtan idag när jag skulle upp ur sängen var inte där, tråkigt som fan.

    Men om en timme så bär det av till gymmet för ett bröstpass, då jävlar ska det trùckas. Triceps blir det nog med förresten.

    Är förövrigt ledig imorgon & ensam hemma.
    Istället för att då dra upp spriten som ni säkerligen tror att jag kommer göra så kommer jag bli lite smått filosofisk, fast ändå inte & göra klart några diskussionsuppgifter i Samhällskunskapen. Orden ska få lärarn att gå ner i AFG knäböj framför mina fötter.

    Syns imorgon hörrni!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.