- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 februari, 2009 at 11:43 #540033Anonym anvandareMember
Frukstansvärt mycket mat hemma, några filmer som jag längtat efter att se & sen så är jag ledig.
Today seems like ätarday.
Tröck förövrigt upp 80 kilo i bänken igår, även om vikter aldrig intresserat mig så blev jag lite glad ändå. . 4 reps blev det iaf.
En vecka med vila sen bär det av mot 90.
Recension av filmerna utlovas senare!26 februari, 2009 at 19:55 #540034Anonym anvandareMemberHaloj! Nyss hemkommen från ett rygg & pizzapass.
Tråkiga vikter men känner mig ändå riktigt trött, det blev många set & många olika övningar så det kan vara anledning. Sen att jag såg ut som en gravid kvinna i nionde månaden när jag kom dit var inte det bästa.Oavsett vad man säger så kan man iallafall inte klaga på motivationen på gymmet.
Per Juhl ena dan & Zone Capone den andra.
Nästan så man börjar undra vem som kommer imorgon. Äh, nu ska jag iväg & se The Wrestler.Ciao!
26 februari, 2009 at 20:50 #540035Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:Haloj! Nyss hemkommen från ett rygg & pizzapass.
Tråkiga vikter men känner mig ändå riktigt trött, det blev många set & många olika övningar så det kan vara anledning. Sen att jag såg ut som en gravid kvinna i nionde månaden när jag kom dit var inte det bästa.Oavsett vad man säger så kan man iallafall inte klaga på motivationen på gymmet.
Per Juhl ena dan & Zone Capone den andra.
Nästan så man börjar undra vem som kommer imorgon. Äh, nu ska jag iväg & se The Wrestler.Ciao!
Vafan kommer inte dem till friskis o svettis för? Mycket mer hardkår där…
27 februari, 2009 at 21:49 #540036Anonym anvandareMemberDrar iväg till skogen & vilar upp mig i en vecka nu.
Ska bli skönt att komma iväg & dega runt i härjedalens skogar. & skitbackar.Syns om en vecka hörrni!
27 februari, 2009 at 21:49 #540037Anonym anvandareMemberSkidbackar.
28 februari, 2009 at 08:17 #540038Anonym anvandareMemberFan vad skönt, hade gott och bryt inga ben…
7 mars, 2009 at 18:44 #540039Anonym anvandareMemberQuote:Fan vad skönt, hade gott och bryt inga ben…Tack i efterhand får man väl säga då.
Nejdå, några ben bröt jag inte men ont gjorde ändå.
Körde bokstavligt talat skiten ur både ben, backar & skidor, & bra gick det med.
Skitbra t.om. med tanke på att det är första veckan jag åker på den här säsongen.Förutom skitåkningen så var det tyvär inte så många glädjestunder under veckan. Dåligt väder & inställd after-ski tog nästan musten ur en glädjeprick som mig.
Men jag blev räddad av Gil Edwards himself, galen pipa till röst. Bra på gitarr var han med. Sen blev det lite humor i stugan när min morbror kom i slutet av veckan dragandes med en gammal brasilian, nuvarande holländska med. Hon snackade tyvärr inte vare sig Engelska eller Svenska. Men tro på fan när jag börjar stoltsera med mina spanskakunskaper då, 4 år som faktiskt inte var helt åt helvete.
Äh, nu ska jag in i duschen & sen iväg & ha en välbehövlig filmkväll med cowboyzarna.
Adios amigos!
8 mars, 2009 at 03:07 #540040Anonym anvandareMemberHaloj såhär på nattkvisten. Knepade in ny splitt under vilan som förhoppningsvis kommer fungera bra. Har ni några synpunkter angående passen & övningarna så är det bara att hojta till.
Måndag: Bröst (Triceps)
Tisdag: Rygg (Biceps)
Onsdag: Ben, vader & mage.
Torsdag: Axlar
Fredag: Triceps, biceps & underarmar.
8 mars, 2009 at 03:15 #540041Anonym anvandareMemberOavsett hur disco det nedan kommer se ut så kommer jag främst fokusera på basövningar & sen köra slut i isolationsövningar & dylikt.
Bröst:
Bänkpress.
Incline Bänkpress.
Flyes i maskin.
Dips.
Flyes i CC.
Varvid jag kommer avsluta det med några tricepsövningar.Rygg:
Marklyft.
Chins.
Hantelrodd.
Rodd nedifrån i maskin.
Latsdrag med V-grepp.
Latsdrag.
Om armarna inte är helt slut så blir det lite disco på det.Vader, ben & mage:
Sittande vadpress.
Stående vadpress.
Vader i hacksquat.
Knäböj.
Hacksquat.
Benpress.
Benspark.
Lårcurl.
Crunches.
Snemagmaskinen.
Springer emellan på dom 3 magövningar & kör något superset-liknande.Axlar:
Axlar á kai (Curlingliknande).
Stående hantellyft, rakt & sidleds.
Axelpress.
Militärpress.
Baksida axlar i maskin.
Baksida axlar i CC.
Stående framåtlutade hantellyft.
Shrugs.
Armar:
Disco.Skrik som sagt till om ni tycker att det är heltåthelvete.
Dagsformen låg på 68.2 kilo, naken.
Det trots att jag knappt ätit något under hela dagen. Kommer börja med kreatinet imorgon med, kommer för första gången köra en riktig uppladdning & får hoppas att det kanske, kanske ger något den här gången.Ciao bella!
8 mars, 2009 at 22:10 #540042Anonym anvandareMemberHaloj!
Imorgon börjar mitt nya liv, eller det blir väl ganska likt det gamla fast lite vackrare & finare. & eftersom jag måste skriva upp alla finerie så införskaffade jag mig ett fint block.
& eftersom jag köpt det så måste jag ju såklart inviga det, vilket resulterade i ett helt OK benpass.
Synd för vaderna att jag lyckats slarva bort skorna bara, jag vet att jag ställde dom på ett riktigt annorlunda ställe, men det enda felet är att stället verkar vara så annorlunda att jag inte riktigt hittat det.Anyway, här kommer det!
Vader & ben
Sittande vadpress.
50 x 14
60 x 10
50 x 14
40 x 12
Stående vadpress.76,5 x 12
76,5 x 12(Inga skor så det gjorde mest bara ont i fötterna)
Benpress.100 x 12
150 x 10
150 x 10
150 x 10
Lårcurl.50 x 12
55 x 6Gluteusmaskin.
(Ett ben i taget)
45 x 10
60 x 10
60 x 10Benspark.
60 x 8
70 x 7Litet av ett lekpass somsagt men, aja.
8 mars, 2009 at 22:16 #540043Anonym anvandareMemberFörresten så är jag precis hemkommen från ”Män som hatar kvinnor.”
Tyckte om boken really mucho så jag hade riktigt höga förväntningar på filmen & tro på fan att dom faktiskt blev uppnådda!
Bra skådespeleri av både Noomi Rapace & Michael Nyqvist.
Så det var soft.
Jag har alltid tyckt att Nyqvist varit lik fader min, men det var först när jag såg han nu hur lik egentligen dom är varandra, ser fan ut som tvillingar.Kanske till & med skickar in han till Aftonbladets ’Lika som bär’.
9 mars, 2009 at 12:58 #540044Anonym anvandareMemberLycka till med disco träningen. *Kidding* Jag tycker att basövningarna räcker jvligt långt, sen är det ju alltid skönt att finlira lite och isolera så man kan trötta ut sig. Men man kommer ju inte långt utan basen… Föresten, vilket Kreatin kör du med nu? Jag funderar på att testa igen, tyckte inte att GG’s Kreatin Monhydrat var något att hänga i granen. Så nu är det ett måste med kappslar. Slippa pulvret!
9 mars, 2009 at 16:54 #540045Anonym anvandareMemberQuote:Lycka till med disco träningen. *Kidding* Jag tycker att basövningarna räcker jvligt långt…Basövningarna kommer alltid vara prio numero uno! Men lite roligt måste man ju få ha emellanåt, hah!
Quote:vilket kreatin kör du med nu?Creatine Nutra FX. Ett monohydrat som förut bara gjort mig dålig magen men hoppas iallafall på att det ska bli något bättre av det den här gången. Aldrig följt uppladdningen riktigt, så får hoppas att det är därför.
Quote:Lycka till med disco träningen.& till slut, thank ya!
14 mars, 2009 at 18:12 #540046Anonym anvandareMemberSpytt så jag har blodfläckar över hela ansiktet & över halsen, gått ner 4 kilo & yrar lite smått.
Deffen rullar på bra med andra ord.15 mars, 2009 at 10:26 #540047Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:Spytt så jag har blodfläckar över hela ansiktet & över halsen, gått ner 4 kilo & yrar lite smått.
Deffen rullar på bra med andra ord.Hård deff det där… Hoppas du kryar på dig så du kan komma tillbaka in the game! Get well
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.