A moment of schweppervescence

Home Forums Dagböcker A moment of schweppervescence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 275 total)
  • Author
    Posts
  • #540078

    Äh vafan! Nu tajtar vi till oss & får lite pump!

    Drog i mig första skopan Viper-X på ett bra tag idag, sticker faktiskt ganska skönt och förhoppningsvis så blir jag lite piggare med. Bröst blir det idag, skitvikter och sånt men, vafan!!!

    Jag ser förövrigt ut som en valross, varken mer eller mindre.
    Dieten (Som egentligen inte ens förtjänar att kallas diet) går inte så jätte o-bra.

    Meh

    #540079

    Nu ljög jag igen, sket i bröst och var ute och sprang.
    Och som jag sprang! Kutade som fan dom 2,5 första km, för att sedan kuta lite som fan till. Blev ungefär 5km totallt med skaplig fart.

    Skulle någon få reda på vilka jävla endorfinkickar jag får utav att springa så skulle det bli olagligt att löpa.
    Helvete, bätre än sex föfan.

    #540080

    Åh, ljuvlig dag. Sprang till skolan och skrev 2 prov, gav fan i hur det gick men jag skrev dom iaf. Vilket resulterade i att i den ena kursen är jag klar och den andra är det inte alls långt kvar.

    Börjar se gott ut i spegeln med, eller iaf bättre.
    Så det firar jag med cola, wow och en veckas ledighet.
    Sweet!

    #540081
    David Eriksson wrote:
    Helvete, bätre än sex föfan.

    Bättre än fylla?

    #540082
    Quote:
    Bättre än fylla?

    Helvete heller. Det där inlägget fick mig faktiskt att öppna spritflaskan, gött.

    Lanat i 3 dagar så börjar känna mig mör.

    Tomt i journalen din, pojkvasker.

    #540083

    Dags att korka igen flaskan och öppna protein burken, nu är påsken slut!:p

    #540084
    Quote:
    Dags att korka igen flaskan och öppna protein burken, nu är påsken slut!

    Har ju en hel vecka kvar stefan! Tat lugnt, ska käka lite protein nu med.

    #540085

    Aj förhelvete! Ena foten är sönder & har bränt ett hjärta på varsin skinka.
    GÖR SÅ GALET ONT!

    #540086

    3Kroppspass blir det framöver, orkar inte mer nu när jag ska löpa å hålla på

    #540087

    Ohoj bandidos! Efter ett alltför, mje, fyllt lov så drog jag i söndags till sthlm för att shöpa å kolla fotboll.
    Det gick bra, på båda fronterna och angående fotbollen får jag nog fan säga att det var dom 90 roligaste minuterna 2009.

    Hade valt att stå vid DIF’s supportrar, vilka faktiskt inte var alltför älskande mot sådana som mig. Bajare.
    Bajensvin, hasch å kokain skreks det flitigt av dom 7000 personer som stod bredvid mig, men jävlar vad ställda dom blev när jag skrek tillbaka efter 1-1, och 2-1, och 3-1.
    Adrenalinet flödade & jag hade verkligen galet roligt. Var ett tag sen jag sist verkligen älskade fotboll men efter igår så är det en jävla bra bit på väg.

    Måste köra mer cardio och börja äta mindre med, måste förfan börja träna på riktigt när jag tänker efter med. Börjar bli en riktigt ful vana att inte gå ut och göra allt jag kan.

    #540088

    Åt helvete vad det går med deffen. Måste ha mat, och hela tiden. Helt omöjligt att få bort matbegäret, funderar starkt på att skita i allt som handlar om deffa och istället bulka tills jag går under.

    I helvete, måste komma igång med löpningen, brukar bli mindre sugen på käk då.

    Äh.

    #540089
    kaptenröd wrote:
    Fan stod du vid apor på fotbollen?:D Gör som jag, kör på till nästa år o sen börjar du deffa lite inför sommaren:emo-thumb

    Nejfan! Jag kör på. Fast gud så maten lockar.

    Började dagen med löpning runt 9-snåret. Dåligt val med tanke på att jag en en gång har ont i foten. Skiten började krångla efter några år i skidbackarnas ’ big air’. Brukar oftast vara bra men såfort jag kommer på en mindre bra idè, tex. som sist när jag skulle hoppa från Åhlens, så börjar den spöka. Gjort det i över en vecka nu och det gör faktiskt mer ont för var dag som går. Kan ha att göra med mina pjucks med, så köper nya på måndag med.

    Annars så är det fan bra, gått runt och gått typ, hela dagen.
    Visst det har ätits en del, och druckits men i det hela laget så har jag faktiskt rört mig, galet mycket.

    Och mitt under gåendet så kom jag faktiskt på en sak, hur galet mycket allting går ner i åldrarna.
    OBS VARNING FÖR SKITGRAMMATIK Å STAVFEL
    Jag menar, när jag var barn, en sisådär 10-11 år så var jag fan inte ute och rökte, våldtog och misshandlade. Jag lekte med lego och sprang på min höjd ut på pussjaga med brudarna.
    Det var en massa skit mittemellan, men på slutet av kvällen så blev så frukstansvärt förvånad. Hade precis käkat klart och var på väg ifrån ett ställe när det kommer in en kille på 1 & en halv meter och verkligen försöker stirra skiten ur mig.
    Jag vet inte om det beror på att jag var så inihelvete ful eller om jag bara var fin att glo på, men någonting var det.
    Samma sak när han vänder sig om för att gå ut, fast då försöker han blickdöda en polare istället.

    Till sist när vi gått ett tag så hör vi några cyklar bakom oss dra förbi i ett fint tempo, en kille (Givetvis samma kille) kollar bakåt, drar iväg en blick och, ja de vettefan.

    En av kompisarna kan givetvis inte hålla sig och skriker ’Haruuu käka blängsylta? Varvid denna varelse hoppar ned från cykeln och springer fram till oss (5 grabbar på runt 17-18 år.)
    Kaxig som aldrig tidigare så börjar han skrika å gorma, vi frågar hur gammal han är och vad han egentligen vill.
    Han säger 12 och att han vill slåss.
    Ähfyfan vad trött jag blev, tar det senare.
    Gånatt.

    #540090

    Du skulle köpt honom en ”Happy Meal” så han kunde leka med leksaken istället för att gå ut och få stryk…:D

    #540091
    Quote:
    Du skulle köpt honom en ”Happy Meal” så han kunde leka med leksaken istället för att gå ut och få stryk…

    Nja, han såg faktiskt ut att ha bulkat lite för mycket, så skulle nog föreslagit vatten, eller något ännu kalorifriare.

    :D

    Ja jävlar ja, vilken kväll.
    Riktigt jävla roligt, satt & drack öl & såg på solnedgången med da bros, fyjävla mysigt alltså.
    Morsan, farsan & alla ansvarsfulla personer jag känner var ute & reste i helgen, så jag hade min morbror som skulle hålla koll på mig. Galet roligt då vi tidigt bestämde oss får att intet ett ord om helgen skulle komma till våran alltför ansvarstagande familj.
    Jävlig rolig typ, märker faktiskt vart jag fått min lite, halv udda humor med.

    Varit ut & gått/sprungit fruktansvärt mycket den senaste tiden, bara så jag kan lassa på med lite mer mat.
    Inte så jävla bra med tanke på foten dock men, äh.
    Syns sen, tjabado!

    #540092

    Meh, grafikkortet har bränts & deffen går inte riktigt som jag vill, men vadfan.

    Sol, Ulf Lundell (Litterärt & mjewsic) & några sköna polers får dagarna att gå runt.

    Sista april sög, eller nje. Men det var iaf dåligt.
    Förstörde nyköpta skor & var alldeles för mycket snorungar ute & rännde.
    (Det är här ni quoatar om att jag faktiskt är en snorunge.)

    Äh, träningen är ju faktiskt ganska rolig med, körde ett benpass med en kompis & vi fick båda varandra att köra lite mer, eller mindre än vi vanligen gjorde.
    Knäböj så jag har gått som rövknullad i 3 dar.

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.