A moment of schweppervescence

Home Forums Dagböcker A moment of schweppervescence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 275 total)
  • Author
    Posts
  • #540108
    nible wrote:
    Åkte förbi med bil bara, var aldrig in. Va för full för att komma in också tror jag.

    Ah, inget att gå in på ändå.

    Tufft, såg att jag gått ner 2 kilo sen i måndags nu. Synd bara att det inte syns.
    Blev några öl igår, ganska onödigt faktiskt, fick ändå inte ut något av det så nu blir det nyktert ett tag. Rökte några cigarretter och en cigarr igår med. Var nog första gången jag rökte på över ett år och även om det är socialt, trevligt och allt vad det nu är så kan jag med gott samvete konstatera att det inte är något för mig. Att lukta som en nedpissad brasa i 12 timmar för några ynka halsbloss känns inte riktigt som min grej.

    Äh, nu ska jag ut i solen och läsa, adios amigos!

    #540109

    Vilar mig i form.

    #540110

    Ohoj, körde lite marklyft idag, gick helt okej. Börjar med stången som uppvärmningen, sen lassar jag på 20kg åt gången. Får in skönt med blod i ryggen och blir alltid bra uppvärmd tills det börjar ta. Till slutet så blev det iaf en 100KG, vilket jag är nöjd med med tanke på hur lite jag kör marklyft.

    #540111

    Bajenmuslimen, gör både det ena och den andre.

    #540112

    Älskar verkligen att jävlas med folk, nykter givetvis. Har mamma, halva släkten och en massa på facebook, kollar in min blogg och dylikt. Och inget, absolut ingenting går upp mot att jävlas på detta sätt.

    Att efter 5 minuter efter upplagt meddelande antingen höra mammas skrik eller arga jävla toner från mobilen. För att därefter ligga och skratta tills man, uhm, har något bättre för sig.

    Fan var inte du nykter ikväll, David?

    Joo, det är jag ju fortfarande!

    Men, men, det är ju öl på bilden, och du har något på huvudet?…

    Tycker om att jävlas på internet, Lundberg syndrom tror jag det kallas.

    #540113
    David Eriksson wrote:
    Bajenmuslimen, gör både det ena och den andre.

    Haha, du har stil!

    Vi får släppa ut lite ponnisar på Gotland i sommar!

    #540114
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Haha, du har stil!

    Vi får släppa ut lite ponnisar på Gotland i sommar!

    Jag bjur på bärs.

    Fast ikväll dricker jag nog upp den själv. Inte druckit på ca en månad så ikväll bär det av igen. Fyllde år igår med, så lyckades hamna på ca 4000-5000 kcal. Fast det slår jag nog ikväll.

    Öl ftw.

    Just ja, födelsedag, firades med lite nära och mindre kära hemma. Skönt att träffa lite släkt som man inte sett på länge. Fick några fina presenter med, lite kläder och lite mer pengar. Aja, lektionen slutar nu så, baj baj.

    #540115

    Idag körde jag lite axlar, fast ännu mer armar.

    Tror det var det första armpasset på, typ, någonsin. Lite tråkigt att jag fick så mycket pump att jag till slut inte kunde lyfta vikterna, spelade ingen roll hur tungt det var. Kände att det fanns mycket kvar att ge egentligen med, men vadfan, man kan ju inte få allt.

    Kände mig lite hårdare iaf, trots chips, dip och kåla till lunch.

    #540116
    David Eriksson wrote:
    Idag körde jag lite axlar, fast ännu mer armar.

    Tror det var det första armpasset på, typ, någonsin. Lite tråkigt att jag fick så mycket pump att jag till slut inte kunde lyfta vikterna, spelade ingen roll hur tungt det var. Kände att det fanns mycket kvar att ge egentligen med, men vadfan, man kan ju inte få allt.

    Kände mig lite hårdare iaf, trots chips, dip och kåla till lunch.

    Glöm itne bort att träna röv!

    #540117
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Glöm itne bort att träna röv!

    Den ska allt få pisk idag, eller smisk.

    Påtal om rövar så sitter jag och funderar på tatueringsmotiv, har ju ett hemmagjort bodyart-bränmärke på en skinkan nu som inte är sådär jätte-attraktivt. Så, nästa år, då smäller det om jag hittat något roligt.

    En buddha på varsin skinka skulle vara tufft. Lite typ, oljemålad och så.

    #540118
    David Eriksson wrote:
    Hade precis käkat klart och var på väg ifrån ett ställe när det kommer in en kille på 1 & en halv meter och verkligen försöker stirra skiten ur mig.
    Jag vet inte om det beror på att jag var så inihelvete ful eller om jag bara var fin att glo på, men någonting var det.
    Samma sak när han vänder sig om för att gå ut, fast då försöker han blickdöda en polare istället.

    Till sist när vi gått ett tag så hör vi några cyklar bakom oss dra förbi i ett fint tempo, en kille (Givetvis samma kille) kollar bakåt, drar iväg en blick och, ja de vettefan.

    En av kompisarna kan givetvis inte hålla sig och skriker ’Haruuu käka blängsylta? Varvid denna varelse hoppar ned från cykeln och springer fram till oss (5 grabbar på runt 17-18 år.)
    Kaxig som aldrig tidigare så börjar han skrika å gorma, vi frågar hur gammal han är och vad han egentligen vill.
    Han säger 12 och att han vill slåss.
    Ähfyfan vad trött jag blev, tar det senare.
    Gånatt.

    Åh, träffade på den där pojken igen när jag skulle ut och sätta in lite pengar på kortet. Han gick runt och sjöng på en Eminen låt med sin kompis, samtidigt som han försökte förklara att han skulle döda mig.

    Onekligen har något gått fel på vägen. Jag tycker nästan lite synd om honom då alla inte har samma toleransnivå som jag, vilket han förmodligen kommer ångra någon dag.

    #540119
    David Eriksson wrote:
    Åh, träffade på den där pojken igen när jag skulle ut och sätta in lite pengar på kortet. Han gick runt och sjöng på en Eminen låt med sin kompis, samtidigt som han försökte förklara att han skulle döda mig.

    Onekligen har något gått fel på vägen. Jag tycker nästan lite synd om honom då alla inte har samma toleransnivå som jag, vilket han förmodligen kommer ångra någon dag.

    Låter som en Sandvalla-kid, vissa har det tufft här uppe i gettot.

    #540120
    nible wrote:
    Låter som en Sandvalla-kid, vissa har det tufft här uppe i gettot.

    Den där härstammar nog från Håsta faktiskt.

    Fan, dålig i magen, fast sprang iaf och lånade lite böcker som jag kan underhålla mig med på toaletten.

    Äh, toaletten väntar.

    #540121

    Yo, shopping stod på listan idag, tyvärr blev det inte riktigt så mycket som jag hade hoppats på men vadfan. Man kan ju inte få allt! Lyckades få med mig en jävligt tuff tröja, något bälte och diverse annat småtjafs. Hade farsan och brorsan med, och taktiskt som broder min är så tar han inte med pengar, men hittar givetvis diverse plagg han ska ha. Pappa får såklart betala hans, och därmed måste han enligt hans filosofi också betala mina saker.

    Ser ut att börja tajta till mig lite, men det är väl förmodligen önsketänkande. Svårt att bedöma när man ser sig själv typ, ah, mycket.

    Äh, Slumdog Millionaire i 720p väntar, haj haj!

    #540122

    Dör av hungern.

    Måste äta.

    Hjälp.

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.