A moment of schweppervescence

Home Forums Dagböcker A moment of schweppervescence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 275 total)
  • Author
    Posts
  • #540123
    David Eriksson wrote:
    Dör av hungern.

    Måste äta.

    Hjälp.

    Jag kan bjuda med mig av mitt godis om du vill? Jag har fan ätit minst 350gram nu alltså, minst lika mycket kvar också.

    #540124
    nible wrote:
    Jag kan bjuda med mig av mitt godis om du vill? Jag har fan ätit minst 350gram nu alltså, minst lika mycket kvar också.

    Naa, efter ännu en nedförsbacke tänkte jag med blank päls å jämt humör för en gångs skull försöka ta tag i sommarformen.

    #540125

    Oasis – Live at Wembley 720p.

    Så känner jag mig idag, jätteglad liksom!

    [youtube=uS8DpkjaHyc]

    fick bli den småhomosexuela låten, fanns ju inge fler

    #540126

    Du verkar ju vara värsta slappa killen. Och jag måste ännu en gång säga att jag diggar din mössa! =)

    #540127
    theycallmejones wrote:
    Du verkar ju vara värsta slappa killen. Och jag måste ännu en gång säga att jag diggar din mössa! =)

    Jo, jag känner mig faktiskt ganska slapp, men jag tycker om att vara slapp. Så tur är väl det.

    Du verkar vara slapp du med, snäll iaf.

    Och tack angående mössan, den kommer definitivt följa med på festivalerna i sommar. 10 dagar tills jag åker på peace & love, ska bli galet roligt. Håller igen med alkohol tills dess, kanske blir någon öl när det vankas grillning eller liknande, men nu är det faktiskt diet.

    Tänkte ta och grilla ikväll med några kompisar, blir ett skönt gammalt gäng som det var längesen man träffat. Inbjuden till studentskiva med, men inte alltför sugen på att gå faktiskt.

    Aja, puss å hej leverpastej

    #540128
    David Eriksson wrote:
    Jo, jag känner mig faktiskt ganska slapp, men jag tycker om att vara slapp. Så tur är väl det.

    Du verkar vara slapp du med, snäll iaf.

    Och tack angående mössan, den kommer definitivt följa med på festivalerna i sommar. 10 dagar tills jag åker på peace & love, ska bli galet roligt. Håller igen med alkohol tills dess, kanske blir någon öl när det vankas grillning eller liknande, men nu är det faktiskt diet.

    Tänkte ta och grilla ikväll med några kompisar, blir ett skönt gammalt gäng som det var längesen man träffat. Inbjuden till studentskiva med, men inte alltför sugen på att gå faktiskt.

    Aja, puss å hej leverpastej

    Härligt, en till som ska till P&L! :D Det kommer bli grymt bra!

    #540129
    JakobMinell wrote:
    Härligt, en till som ska till P&L! :D Det kommer bli grymt bra!

    Självklart, leta efter en grön tomte så bjuder jag på bärs.
    Syns där Jakob!

    #540130

    Blir nog lite alkohol och förmodligen några cigarretter ikväll. Sitter och ’njuter’ av lite Aston Martin just nu och tänkte dra igång lite röktestning ikväll. Letar efter en cigarrett vars lukt jag älskat sedan barndomsben, hoho.
    Påminner mig om storstaden himself, och får en att längta tillbaka lite smått. Sthlm dvs.

    Nu ringde en kompis med, 18-årsfest, yaho.

    #540131

    Blev lite 20-reppare på bänken igår, skönt.

    Nu blir det chins å marklyft.

    #540132
    David Eriksson wrote:
    Blev lite 20-reppare på bänken igår, skönt.

    Nu blir det chins å marklyft.

    Det tråkiga med att träna bröst är att hur mycket man än kör så ser de inte ut som de i PLayboy, skittråkigt :(

    #540133
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Det tråkiga med att träna bröst är att hur mycket man än kör så ser de inte ut som de i PLayboy, skittråkigt :(

    Jodå, när jag låg på 8 kg mer än vad jag gör nu, typ i vintras så hade jag nästan tuttar. Jag var inte tjock men, kombinationen av att äta och bänkpressa funkade bra. Uppsvälld som en gris typ.

    Kollar man igenom journalen så märker jag 2 saker, tuttarna har blivit mindre och vikterna har sänkts REJÄLT. Nu snackar vi om att reppa 40 kg mindre på bänk bla, och dipsen ska vi inte prata om. Fast chinsen går ju iaf bättre.

    #540134
    David Eriksson wrote:
    Jodå, när jag låg på 8 kg mer än vad jag gör nu, typ i vintras så hade jag nästan tuttar. Jag var inte tjock men, kombinationen av att äta och bänkpressa funkade bra. Uppsvälld som en gris typ.

    Kollar man igenom journalen så märker jag 2 saker, tuttarna har blivit mindre och vikterna har sänkts REJÄLT. Nu snackar vi om att reppa 40 kg mindre på bänk bla, och dipsen ska vi inte prata om. Fast chinsen går ju iaf bättre.

    Kollar man igenom journalen så kan man läsa på sin höjd 6-7 redovisade pass. På nästan 6 månader :up:p

    #540135

    Helvete vilken skön journal :) Hur går det med träningen ?

    #540136
    Yrjonheikki wrote:
    Kollar man igenom journalen så kan man läsa på sin höjd 6-7 redovisade pass. På nästan 6 månader :up:p

    Det gäller att läsa mellan raderna liksom!

    Säg till om du hittar något. :happy:

    #540137
    Oggelit0 wrote:
    Helvete vilken skön journal :) Hur går det med träningen ?

    Tack Lito, jodå. Det går faktiskt hyffsat, vikterna är såpass pinsamma så det är ingenting jag skriver upp nu iaf men annars går det bra.

    Såg galet sned ut igår bara, måste nog gå till en napprapat och kolla upp det. Och istället för att ha varit större på vänstersidan är det nu högersidan som är störst.

    Och bäst.

    Och vackrast.

    Kanske böjer lite idag, finns kanske chans att jag kanske börjar redovisa lite bättre, hmpf.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.