Akiles on the run

Home Forums Dagböcker Akiles on the run

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • Author

Tjena biff! Ska bli kul o coacha dig och är impad av dina resultat! Kämpa på i samma takt det sista nu (som jag vet att du gör)

Ser fram emot att bygga massa sen!:)

Akiles wrote:
    kanske därför jag fått en bra utveckling.. att stå ut med dina deff nojjor suger extremt mkt energi…;) kanske kan lägga ner cardion nu o bara stå ut med dig istället? Palle…är det ok om jag gör så? :ph34r:

Skulle inte tro det… Jag har tagit med Lindas nojjor i beräkningen vilket betyder att du får lägga till 20 min pos.träning om hon skulle råka va snäll en kväll 8)

B L O D , S V E T T , T Å R A R

-är det som gäller vägen fram nu

Japp…gråter redan..;)

Idag har det varit en helt ok dag.. in tidigt till gymmet efter morgon cardion…körde stretching i ca 40 min..sen solade. Palle tog en formkoll på mig.. körde efter detta bröst o mage samt cardio. Behöver knappast säga att man lever på gymmet just nu…

Slänger upp en bild från dagen..Palle fotade som vanligt.

William Dester wrote:
    Ser fram emot att bygga massa sen!:)

Tja gubben.. Bygga massa..hm..du kan bygga massa..jag fortsätter som det ser ut med dieten fram till våren…med vissa ändringar i mängder dock..:emo-thumb Så jag ska nog kunna orka vara med o packa på nåt kilo ska du se.. :emo-thumb

William..Imorgon tränar jag tidigt på dagen…går extremt lågt imorgon o passar på att träna medans det finns nån energi i kroppen.. ha ett bra bröstpass vännen!

60 min morgonpromenad med hunden samt dagens första mål, 70g vassle är nu avklarat och intaget. Inga carbs idag..mkt kylling o lagom dos fett.

Time to get sick…:emo-thumb

Tnx guys
    -Alltid lika trevligt att umgås med er!!!

Frida hälsar så gott & Biffen ber om ursäkt för de många olyckorna…

sov gott, ses imorrn -NOJA INTE

Peace / P

jag har ögonen på dig:aggresiv:

hahaha..:wazzup:

Har riktigt jobbigt att motivera mig idag efter alla kolisar igår…sov till klockan 13.30…har nog sovit ca 10h inatt.. normalt under slutet av denna diet har jag sovit ca 2-4h/natt.

Inga carbs idag, bara lite kyckling o fett..ligger efter med cardion men det är många timmar kvar av dagen, så jag ska nog hinna köra mina 2.5h.

Benträning med Palle och Frida står på eftermiddagens schema.. ska bli gött att få använda energin man drog i sig igår.. :)

~Frida~ wrote:
    Benträning m Palle blir det :( Jag känner att jag måste välja vad jag prioriterar just nu och känner att städ och flytt måste få bli prio ETT på min lediga tid nu… får nog börja vänja mej vid att vara en fläskbobba :(

Kör HÅRT idag & ikväll & hälsa dina tjejer så gott!!

:friends:

Alltså madamé .. nu tvättar vi bort såna där ord och dess synonymer från ditt vokabulär .. hör jag dig likställa dig själv mot dessa ord en gång till så måste jag skicka dig på hjärntvätt nånstans.. Du är i en underbar form, klappa dig på axeln o bekräfta dig för det istället! Du är en kanon fin, trevlig, glad, rolig människa.

Tjejerna hälsar tillbaka.. :P

now we talking!

Hör av dig runt 17 snåret så jag vet om jag ska ta bilen till gymmet så hundarna kan vara i bagaget. Annars tänkte jag promenera upp o ner nämligen. Lite gratis cardio. :emo-thumb

kul kul,flera som ska köra benen idag,då syns vi sen

Så har man lyckats traggla sig igenom denna trista ångerstfyllda ”jag vill ha mera mat söndag”.. 90 min cardio innan jag o Palle körde tunga ben..lårcurls, sittande lårcurl, hacklift och benspark plågade vi oss med. 30 min promenad hem och nu ska jag upp på tramphojen o avsluta sista 30 min av dagens cardio.. sen väntar en god vassledrink

Och så har miss lyckats med det IGEN…tydligen är det ruskigt svårt att logga ut när man är klar med bodys forum..:frust:

Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.