- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 oktober, 2007 at 22:13 #788672Anonym anvandareMember
+1
Vad sa läkaren om handen?
23 oktober, 2007 at 20:49 #788673Anonym anvandareMemberkonstigt detta va man måste prioritera hela tiden, har bara kunnat köra underhåll i några månader därav inga inlägg här… tyvärr, men imorgon skaj ag tam ed tjejen ner te gymet å skriva in henne å då blir det nog att man kommer igång igen! *HOPPAS*
Har gått ner MÅNGA KG nu när jag vart ”slapp” så hoppas det inte tar nå lång tid å få tillbaka det, uppdatteringar följer….
23 oktober, 2007 at 20:51 #788674Anonym anvandareMemberTack till Robert å Lovely fär att ni försöker få liv i mej… im on my way:o
17 februari, 2008 at 17:52 #788675Anonym anvandareMemberBack!
Nu börjar byggandet igen, gått ner OTROLIGT mycket. Imorgon ska jag ner på gymmet å köra igång. Kommer köra en lätt genomgång av hela kroppen, bara för att komma igång. Tränings program kommer om några dagar, när jag fått kört igenom det.17 februari, 2008 at 18:26 #788676Anonym anvandareMemberWelcome back dearest!
19 februari, 2008 at 22:38 #788677Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Welcome back dearest!Tackar gumman!
Var nere på gymmet igår å idag, cyklade 25 min å igår var det rygg och idag ben… inga roliga vikter å snakka om så vi får ta vikter om nån månad eller så
29 februari, 2008 at 11:07 #788678Anonym anvandareMemberGymet igår, blev biceps, axlar och mage, inget höjdar pass. Man har sånna höga förväntningar när man startar upp igen, jag har trots allt tappat 11KG!!!
Så ni kan juh tänka er va det utgör i vikter på gymmet, känner mej typ hur liten som helst. Men jag får hoppas på lite muskelminne:DSka ner nu efter frukost å köra benpass efter bästa förmåga:|
29 februari, 2008 at 11:44 #788679Anonym anvandareMemberRobert Lilja wrote:11 kg är mycket mannen, blir en del muskler att bygga upp nu
Ja… dte blir mycket å bygga upp igen! Ligger på ynka 82 kilo å hälften e fett känns det som. Så e bara å hålla tempot uppe…
29 februari, 2008 at 18:01 #788680Anonym anvandareMemberpasset funkade fint, programmet jag har satt ihop funkar kalas. Nu väntar jag bara på att öka:)
1 mars, 2008 at 18:33 #788681Anonym anvandareMemberFAN för en träningsvärk jag har!!! *GNÄLLER*
Har typ inte kunnat använda armarna idag, känns som om bicepsen e 5cm för kort:(
1 mars, 2008 at 18:40 #788682Anonym anvandareMemberAlpha wrote:FAN för en träningsvärk jag har!!! *GNÄLLER*Har typ inte kunnat använda armarna idag, känns som om bicepsen e 5cm för kort:(
ha-ha! gnälliiiiis! :p
1 mars, 2008 at 18:59 #788683Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:ha-ha! gnälliiiiis! :pJepp… visst har man haft träningsvärk innan.. men detta är helt sjukt!:o
Men får la ta det som en liten pojk som man e, å tänka at man har kört ett bra pass! Å förhoppningsvis växer jag:what:
2 mars, 2008 at 10:54 #788684Anonym anvandareMemberHej alla Body älskare (iaf dem som tittar in här)!
Satt uppe riktigt sent igår å läste lite fakta om våran fantastiska kropp, som jag har gnällt om här innan såhar jag haft riktigt ont i bicepsen i några dagar nu. Detta kommer av för många isolations övningar!! Satt i soffan å tänkte för mej sj. på alla dessa killarna på gymet som är där varje dag, kör samma typ övningar med hantlar, men dem blir juh inte något märkvärt större! Så för att få lite bättre koll på just detta kring armarna satte jag mej å surfa, hittade ganska bra info lite här å där, som visar till at det är riktigt svårt att få gigant armar om man inte har gigant kropp, så vi killar på -90 kan bara lägga ner drömmen:|
Nä, över till lite riktig fakta å lite vettiga funderingar:
Vad tror du vill belasta dina armar mest och generera mest muskelväxt av 20kg och 100kg? Troligtvis så svarar du 100kg, varför e det då så många som använder sej av å köra bicepscurls med 20kg istället för chins?? Man glömmer som regel hur mycket man kan dra nytta av sin egenvikt! Låt oss säga att du väger 80kg så lyfter du långt mer än dina fjuttiga hantlar!!
MEN i vissa fall så måste man ta till isolations övningar, men som oftast leder det til bortkastad tid och energi! Om du inte känner din kropp riktigt bra å då menar jag RIKTIGT bra så träffar du den muskelen du vill träna genom isolationsövningar så lite at man inte ser någon större skillnad!Några övningar dom tog upp:
kort exempel som dem drog fram:Nej Ja
Sidohäv Axelpress
Flyes Bänkpress
Bicepscurl Chins
Leg extension Knäböy
Leg curl MarklyftTill detta måste jag tillägga att MATEN är A-O i detta, ska du bli större behöver kroppen byggstenar!!
__________________________________________________________Så nu ska jag korta ner på iso övningar i 4 månader å kommer gå ”back to basic”. Är intressant å se hur detta vill påverka kroppen, körde en del bas övningar innan, men nu ska det blir det och kanske nån iso övning när man känner för det!
Och för många här på forumet är det säkert inte någon större nyhet detta, men för dem som inte tänkt i dessa baner kan det vara matnyttig info och hämta!
So long!
2 mars, 2008 at 11:13 #788685Anonym anvandareMemberDu försöker ju inte bara framstå som vettig du är ju det kanske tom…nä skämt åsido:p
Det ska bli roligt att följa 4 månaders projektet…
Sen vet vi alla att det är så mycket roligare att träna tungt än att köra lätta iso övningar;)Kör hårt och glöm inte att uppdatera framstegen, du vet väl att bilder också blir obligatoriskt ju längre in i projektet du kommer:nod
2 mars, 2008 at 11:21 #788686Anonym anvandareMemberBilder kommer, det vet du gumman… men i formen jag befinner mej i nu så skulle det vart dåligt för mitt rykte:D men om nån månad eller ås kanske jag kan komma på tanken:D
Ja… köra tungt är roligt, men sk samtidigt säga att det är inte bara det å lyfta tungt, du ska även lyfta rätt! Gör man inte detta så kan det gå riktigt illa…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.