Alpha goes Big

Home Forums Dagböcker Alpha goes Big

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 76 through 87 (of 87 total)
  • Author

”Glöm inte extraminuterna på löpbandet!”[/b] :p

Kul att se att du har kommit igång nu! :)

Thanks Löööövly!

Jo… känns faktiskt jätte bra ni igen! Ikväll/efter jobbet blir det raka spåret ner te gymet, herr bänkpress å hans polare väntar på mej där:D Blir Bröst, triceps och mage idag!

Ha en jätte bra dag allesammans!

Ska följas! Hoppas det går bra att komma igång med träningen nu igen:up:

Va å handlade lite idag:D

Bälte (SJUKT SKÖNT)
    [img=http://www.gymgrossisten.com/bilder/artiklar/130272-999-L.jpg]Remmar[img=http://www.gymgrossisten.com/bilder/artiklar/60508.jpg]Linne[img=http://www.gymgrossisten.com/bilder/artiklar/220077-001-S.jpg]

Idag blev det en vilodag!! jobbade så länge så pallar inte ge 100% å då kan jag va hemma:D

Men imorron kl. 10.00 blir det Bröst, triceps. Så på kvällen blir det konsert i Oslo, urlänge sen jag hittat på något så ska bli riktigt trevligt. Det bästa av allt är at vi har fått ingångspassen:D

Bröst/Triceps igår och Rygg/Nacke idag.

Sliter lite med tricepsen, inte lika stark där som jag var innan. lite oroväckande tycker jag. Men ryggen funkar bra omdagen å ingen träningsvärk heller vilket jag tycker är riktigt skönt, kunde knappt få på mej en tröja efter ett pass för några veckor sedan!

OT: Ska åka å se på en hund till häljen!!!

Lite mat nu sen bär det ner til gymet. Blir Biceps, Axlar och mage idag.

Har lite funderingar om å köra igång med lite kreatin för att få lote mer vatten i kroppen:D Jag tror jag har missuppfattat det hela, varje sommar har jag vart på bulk!!
    Men gud va trevligt jag har det……

Va totalt slut efter biceps och Axlar idag så blev ingen mage.
    Detta verkar bara de muskler dem flesta gillar å träna, men jag kan inte säga att jag hållermed, gillar rygg mycket bättre!! men passet funkar bra för mej, ligger på bra vikter och jag får använt det jag har av pulver.

Alpha wrote:
    Lite mat nu sen bär det ner til gymet. Blir Biceps, Axlar och mage idag.

Har lite funderingar om å köra igång med lite kreatin för att få lite mer vatten i kroppen:D Jag tror jag har missuppfattat det hela, varje sommar har jag vart på bulk!!
    Men gud va trevligt jag har det……

:D

Ja, förra sommaren så va satsningen på denna sommaren eller NM rättare sakt. sen vart jag sjuk å köpte lägenhet osv. Så dem planerna gick rätt i dass! Så får la sikta in mej på-09:D Men va gör det när man är UNG å frisk:D

Skriva upp passen? :pop:

thatkrillesshow wrote:
    Skriva upp passen? :pop:

hmm… inte så många som följer tråden, så har tappat lite intresse sj. också.
    Men ska se va jag får till:nerd:

Viewing 12 posts - 76 through 87 (of 87 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.