Anatom börjar pressa!

Home Forums Dagböcker Anatom börjar pressa!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 53 total)
  • Author

tack, försöker, knaprar allt möjligt som ska va bra mot förkylning och vitaminer hit o dit :D

Ja hemmagym är skönt. dyrt o skaffa alla grejer bara.. känner ju fortfarande att man fattas en del.. Men kan köra det mesta faktiskt… Är mest cablecross jag saknar men de får man köra på gymmet i dagsläget :) Trivs på gymmet jag blev medlem på nyligen.. Har dock typ 3.5 mil dit.. Men brukar stanna där ett tag och köra på ett par dagar sen hem.. osv.. Det andra gymmet är 2.5 mil iväg och större men mkt folk o så.. kör hellre den extra milen till det andra faktiskt :)

Förkylningen vill inte riktigt bort.. Känner mest på morgonen sen känns det okej på dagen nu. Iaf, tyckte biceps fått vänta för länge nu hehe så körde ett lätt bicepspass med zstången o hantlar hemma..

Får se hur ja känner mig imorgon, men planerar att köra mitt pass imorgon om det så blir ett lätt pass..

Blev väldigt sent idag,, ajaj,, men sova nu iaf :)

Ajaj inte kul med förkylning! Krya på dig!
    När man är sjuk o sitter o läser om träning börjar man längta till gymmet.
    Men ett bicepspass är ju inte så jätte påfrestande på kroppen så de borde man lätt kunna unna sig om man är lite förkyld :emo-thumb

Hehe har tryckt vitaminer o antiförkylning hit o dit. Ger upp och tar mina beprövade metoder istället. Imorgon blir de polarna och då åker Jelzin vodkan och jägern fram!:D bye bye förkylning:whistle:

Passa på o dricka lite nu när man ändå inte tränar ordentligt.. Under nästa vecka blir de gymmet på andra orten så då vill ja köra på :)

Denna förkylningen satt i rätt bra men nu är den i princip borta, lite känner jag men jag börja med springa en 3km i förgår och idag tog jag en 5km runda. Imorgon blir det gymma!

Har sprungit en del sista tiden, såpass att vänstra foten nu inte är nåt vidare hehe.. Känns som man har en spricka mitt under foten när man springer, kan vara nåt krampaktigt!.. Så skippat det nån dag nu.. på det sen igen behöver verkligen lite kondition då den är illa!

Idag körde jag bröst & triceps,,+ lite underarmar Slänger in lite från bänken igen, är väl dem som är roligast:)

60kg x 10
    60kg x 10
    70kg x 5
    70kg x 5
    70kg x 4

Beställde lite påfyllning till skafferiet inför nästa månad. 4kg whey och lite d vitamin. Denna gång tänkte jag även testa jacked-xx för första gången, Har bara testat noxplode tidigare.

Gick upp sent idag, skönt att sova hehe. Vägde mig (innan frukost som vanligt) och vågen visa 70.6kg Nu har jag visserligen inte vägt mig exakt samma tider men iaf alltid innan frukost.. så det kan säkert skilja lite iaf..

[img=http://forumbilder.se/images/d37201243250P3b8d.jpg]Alltid kul med påfyllning, Ny färg på påsarna tydligen, trevligt! Snart ut och gymma:emo-thumb Se om jacked är något för mig..

pheew, blev ett längre pass än normalt idag. Förkylningen är ju helt borta o glömd & idag bestämde jag mig för att testa maxa lite och köra ett tyngre pass än vanligt. Kände mig riktigt utvilad och på G idag så det var ett utmärkt tillfälle :)

bänk:
    uppvärming,
    10x40kg
    10x40kg
    hemmagymmet så hämtar ut lillbrorsan för ge mig på maxandet. Vågar inte köra själv då inte så kul att fastna med stången^^
    1x90kg ( det är så sjukt nära fail på vägen upp från bottenläget och varje mm upp känns som en evighet..det går oerhööört segt och sakta uppåt, som armarna skakar! Men skam den som ger sig och upp ska det! Därmed första 1 repparn:up:

2rep är mitt PB från mina tidigare träningsförsök tidigare år.. Inte kommit längre innan jag gett upp/ kommit ifrån träning av diverse anledningar..
    Känner att styrkan börjar komma och är givetvis sjukt sugen på att slå det närmsta månaderna.

avslutar med 2set till på lägre
    3x75kg
    3x75kg
    Helt slut & orka verkligen inte trycka upp fler reps men vägra sänka vikterna lägre :nono:

Sen gick jag över betydligt lättare på triceps med lägre vikter,
    Smalbänk, tricepsstång & dips

Idag var även första gången jag byta ut noxploden mot jacked-xx. Vill inte uttrycka mig nåt speciellt om den förens jag använt den lite längre.

Enbart tidigare erfarenhet av noxplode
    Första intrycken dock:
    1. Fan vad liten burken är!
    2. Fan vad lite innehåll i burken det är!
    3. Satan vad liten skopan va!
    Allt i jämförelse med noxploden då ;)

Körde iaf på 3 skopor 20 min inann träning, tom mage.
    Måste säga att noxploden gjorde mig mycket ”piggare”, inte alls samma pigghet av denna. Inte jämfört innehållet per skopor elr nåt men det är ju betydligt större skopor med noxploden iaf..

Passet i sig kändes väldigt bra, bästa hittils faktiskt.
    Det största plusset jag kan ge jacked änsålänge idag är att det va betydligt skonsammare mot magen & jag kände inget illamåande alls till skillnad mot Noxploden där jag inte alltid men ganska ofta känner mig lite illamående under tunga pass. Dock saknar jag den där riktigt uppiggande effekten noxplode ger mig:)

Mer än så säger jag inte om den änsålänge, får se när jag kört slut en burk och hur det känns att träna utan efteråt osv & jämföra.

Har dock även lagt på kreatin monohydrat i arsenalen nu gentemot innan,, Dock gick datumet på den ut för några månader sedan, Någon som vet om det spelar någon större roll? har bara en påse kvar av den iaf så blir ju nytt sen men…

Nu ska jag kränga kycklingfilee och ris!

Ser fint ut detta ju! :) kul me ny laddning pulver;) min beställning kommer nog på onsdag, kreatin mono och whey 80 väntar jag på.

Noxploden funkar alltså bra? att döma av vad du skrivit;)

Kör hårt!:D

Härligt, ja alltid kul med påfyllning.

Jag har varit nöjd med den förutom just illamåendet då, men no pain no gain right haha:) Huruvida den spelar in något på resultat är jag osäker på men personligen tog jag det just för piggheten som den ger mig, en push i rätt riktning på trötta sega dagar.
    Dock blir man ju tolerant som mot alla andra så man får pausa ett tag o sen köra igen.. Kommer dock fortsätta köra vidare på andra nu & testa mig fram för illamåendet var inget jag direkt saknade under passet:)

Jajjemen!:) Okej, precis haha ;) de låter ju bra.
    Ja precis, så är det ju. Nä det förstår jag ;)

Ska ut och ut och springa medans solen är framme och sen blir det gymmet senare ikväll.
    Ben & axlar

Ska försöka få lite mer rutin runt träningen också, alltför många dagar jag sitter uppe för långt in på nätterna.. dvs försöka gå upp i tid i fortsättningen, samma tid varje dag och försöka hålla det sen & få tillräckligt med sömn.

Underbart rygg, biceps pass idag :) fick riktigt skön pump som fortfarande sitter i en del! Känns att de går bättre o bättre för varje pass nu.

Kommer fortsätta såhär månaden ut och kanske lite till får se.
    Tänkte sedan byta schema och testa köra igenom ”GVT” en period & när den är slutförd gå på ett 5×5 schema.
    För att variera och inte fastna i ett mönster :) Tycker även det blir roligare med variation i vardagen & ska bli kul att testa GVT metoden också då jag ej testat det förr!

Mer om det senare :) nu sitter jag o klunkar i mig min proteinare och sen blir det kycklingfile & ris lite senare..

Idag blev det bröst & triceps. Blev lite vanlig bänk, snebänk, floorpress, smalbänk, tricepsstång, dips… Detta runt 15.00 tiden,,

Sen blev det en 5km runda på slingan här på kvällen :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 53 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.