Anatom börjar pressa!

Home Forums Dagböcker Anatom börjar pressa!

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 46 through 53 (of 53 total)
  • Author

Jobbat jobbat o jobbat.. Sprungit 3 dagar irad iaf.. Får bli ett gympass snart..

Fick hem lite träningsmotivation iaf + en iphone 4s då min tele pajjat ;P
    Bara axelsatan blir bra så, låter de gå månaden ut o se hur de känns.. Skulle de inte va bra då så blir de o kolla upp de

[img=http://forumbilder.se/images/7312012104330560c.jpg]

du köper en hel del kosttillskott, hur mycket t.ex. proteinpulver dricker du om dagen?

Blir billigare o köpa mer åt gången.. tar shake typ morgon, innan & efter träning o innan läggdags.. runt 4 portioner om dagen alltså.. Ligger en 13kg whey redo nu så det ska väl klara sig ett tag^^ Måste bara fylla på med lite omega3 sen,,snålt med dem :)

Blev förövrigt ett gympass idag, Körde igenom armarna/underarmar,, Gick riktigt bra o hade bra ork =) Sent skift denna veckan så blev ett sent gympass.. I helgen blir de nog en del springande.. inte vägt mig på ett tag nu heller & gissar på att jag gått ner en del pga allt springande nu,,, Sjukt sugen på kötta bröst/axlar osv men vill inte köra de alls förens de känns riktigt bra & för att göra nånting vettigt så har det blivit mkt spring ist.. Men ja tror de är på bättringsväg iaf.

Jobbat över varje helg o jobbat påskdagarna osv sen började nya jobbet,,Inte alltid det ultimata för axeln heller då de blir en del lyft o konstiga vridningar även på jobbet & för att inte tala om monotomt^^ Denna helgen blir första jag faktiskt inte ska jobba över så det ska bli skönt o äntligen ta det lite lugnt..

summering av dag.. upp 03.50, jobba skift.. (för lite sömn) :(

1.3 mil jogg/pw :) aldrig rört mig över 5km till fots på över 6år!.. 5km rundan blir vanligare o vanligare,, Vikten sjunker bra nu, fast nu medvetet.. Försöker bättre på kondisen/deffa lite nu när ändå inte kan kötta fullt på gymmet.. Tror bara det kommer gynna mig när ja väl börjar kötta hårt igen :) Minns förra året första gången jag sprang, stanna typ 3 gånger på 1km ffs!! LOL. Skönt att tatt tag i det iaf o de blir ju snabbt märkbart bättre..

Måste sova , upp lika tidigt imorn.. =/

Jävlar de va tidigt du fick gå upp.. kul att de börjar gå bra att springa :) tänkte börja lite smått jag med så småningom. La upp nya bilder i journalen förresten, som önskat (:

Ja de blir lika tidigt hela veckan,, vartannan :)

Ser bra ut ju me bilderna!

blev gymmet idag efter jobb.. Testade köra lite bröst/axel övningar för o se hur det ligger till.. Kändes mycket bättre idag, kunde bänka lite osv igen,,, blev 2 set på 70kg sen gick jag ner till 60kg 2set & sen fick det vara.. Vill inte köra dem så hårt innan dem är helt 100!! i cablecross fick ja lite känningar av det..likaså pressar(axel) i maskin..Men inte alls som tidigare, betydligt mindre känningar.. Så dem här helt klart på bättringsvägen=)

Imorgon blir det troligtvis mer springande.. Drar igång med ett mer fast schema så fort ja känner mig återställd :) Kommer inkl mer vila också!

Sagt & gjort, blev milen i skogen ganska exakt idag :)
    Fick även hem ett flak celsius..

Sprang lite häromdagen + igår,, men börjat halta lite.. Därav blev det spinningcykeln på gymmet idag,, på det imorgon innan jobbet igen.. Droppat 4kg på 2 veckor.

Viewing 8 posts - 46 through 53 (of 53 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.