- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 april, 2012 at 22:53 #256801Anonym anvandareMember
Jobbat jobbat o jobbat.. Sprungit 3 dagar irad iaf.. Får bli ett gympass snart..
Fick hem lite träningsmotivation iaf + en iphone 4s då min tele pajjat ;P
Bara axelsatan blir bra så, låter de gå månaden ut o se hur de känns.. Skulle de inte va bra då så blir de o kolla upp de[img=http://forumbilder.se/images/7312012104330560c.jpg]
12 april, 2012 at 01:03 #256802Anonym anvandareMemberdu köper en hel del kosttillskott, hur mycket t.ex. proteinpulver dricker du om dagen?
13 april, 2012 at 00:54 #256803Anonym anvandareMemberBlir billigare o köpa mer åt gången.. tar shake typ morgon, innan & efter träning o innan läggdags.. runt 4 portioner om dagen alltså.. Ligger en 13kg whey redo nu så det ska väl klara sig ett tag^^ Måste bara fylla på med lite omega3 sen,,snålt med dem
Blev förövrigt ett gympass idag, Körde igenom armarna/underarmar,, Gick riktigt bra o hade bra ork Sent skift denna veckan så blev ett sent gympass.. I helgen blir de nog en del springande.. inte vägt mig på ett tag nu heller & gissar på att jag gått ner en del pga allt springande nu,,, Sjukt sugen på kötta bröst/axlar osv men vill inte köra de alls förens de känns riktigt bra & för att göra nånting vettigt så har det blivit mkt spring ist.. Men ja tror de är på bättringsväg iaf.
Jobbat över varje helg o jobbat påskdagarna osv sen började nya jobbet,,Inte alltid det ultimata för axeln heller då de blir en del lyft o konstiga vridningar även på jobbet & för att inte tala om monotomt^^ Denna helgen blir första jag faktiskt inte ska jobba över så det ska bli skönt o äntligen ta det lite lugnt..
17 april, 2012 at 21:05 #256804Anonym anvandareMembersummering av dag.. upp 03.50, jobba skift.. (för lite sömn)
1.3 mil jogg/pw aldrig rört mig över 5km till fots på över 6år!.. 5km rundan blir vanligare o vanligare,, Vikten sjunker bra nu, fast nu medvetet.. Försöker bättre på kondisen/deffa lite nu när ändå inte kan kötta fullt på gymmet.. Tror bara det kommer gynna mig när ja väl börjar kötta hårt igen Minns förra året första gången jag sprang, stanna typ 3 gånger på 1km ffs!! LOL. Skönt att tatt tag i det iaf o de blir ju snabbt märkbart bättre..
Måste sova , upp lika tidigt imorn..
17 april, 2012 at 23:17 #256805Anonym anvandareMemberJävlar de va tidigt du fick gå upp.. kul att de börjar gå bra att springa tänkte börja lite smått jag med så småningom. La upp nya bilder i journalen förresten, som önskat (:
18 april, 2012 at 21:22 #256806Anonym anvandareMemberJa de blir lika tidigt hela veckan,, vartannan
Ser bra ut ju me bilderna!
blev gymmet idag efter jobb.. Testade köra lite bröst/axel övningar för o se hur det ligger till.. Kändes mycket bättre idag, kunde bänka lite osv igen,,, blev 2 set på 70kg sen gick jag ner till 60kg 2set & sen fick det vara.. Vill inte köra dem så hårt innan dem är helt 100!! i cablecross fick ja lite känningar av det..likaså pressar(axel) i maskin..Men inte alls som tidigare, betydligt mindre känningar.. Så dem här helt klart på bättringsvägen=)
Imorgon blir det troligtvis mer springande.. Drar igång med ett mer fast schema så fort ja känner mig återställd Kommer inkl mer vila också!
19 april, 2012 at 19:37 #256807Anonym anvandareMemberSagt & gjort, blev milen i skogen ganska exakt idag
Fick även hem ett flak celsius..27 april, 2012 at 00:25 #256808Anonym anvandareMemberSprang lite häromdagen + igår,, men börjat halta lite.. Därav blev det spinningcykeln på gymmet idag,, på det imorgon innan jobbet igen.. Droppat 4kg på 2 veckor.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.