Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 861 total)
  • Author

Den där sortens sittande lårcurlmaskin är uberhardcore, den enda maskin som kan få mig att börja gråta.:D

Fränt att du startat en journal hehe. Snart kanske du får vara med i Jacksatan och Marcels bänkfilmer istället för att stå och flexa triceps:P

Skämt åsido, alltid kul att kika i olika journaler och du verkar ju inte vara alltför klen heller! Kör hårt, men smart och lycka till!:)

Andreas Guiance wrote:
    Soltanto per te bella:emo-thumb

Påminner lite om Sgt. garcia;)[img=http://vivi8.free.fr/Zorro/Library/Images/garcia/gi14_132.jpg]

Macke89 wrote:
    Fränt att du startat en journal hehe. Snart kanske du får vara med i Jacksatan och Marcels bänkfilmer istället för att stå och flexa triceps:P

Mja, jag har bara 50 kg kvar — sen kan jag bänka med Jacksatan:emo-thumb

cattahs wrote:
    Kanon med sådana videos som inte bara visar träning utan livet bakom också ;)=

Allt hardcore-ben&jerrys-svullande ja; inte alla som klarar av det hårda livet;)

blir det träning idag`?

Vanessa Frykman wrote:
    blir det träning idag`?

Njae…har hoppat över för många vilodagar i rad nu känner jag, plus att jag var ute igår…så nej, det blir nog vila inför kvällens Copa America-final:)

Andreas Guiance wrote:
    Njae…har hoppat över för många vilodagar i rad nu känner jag, plus att jag var ute igår…så nej, det blir nog vila inför kvällens Copa America-final:)

ja vila ska man inte slarva med andreas:nono:
    ha en trevlig dag .

Det är väl inte vila när man återhämtar sig efter en utekväll… Då handlar det väl bara om att komma tillbaka till ursprungsnivån. ;)

Baboom wrote:
    Det är väl inte vila när man återhämtar sig efter en utekväll… Då handlar det väl bara om att komma tillbaka till ursprungsnivån. ;)

😮

Hehe nä men det var inte en så farligt hård utekväll, plus att jag avslutade den med ett sjukt antikatabolt köttbullar-keso-avokado-mål

Funderar på att ta en andra vilodag. Axeln är rätt sliten och dessutom ska jag hjälpa min kusin att flytta halva dagen…får se hur jag känner mig ikväll helt enkelt.

Andreas Guiance wrote:
    Funderar på att ta en andra vilodag. Axeln är rätt sliten och dessutom ska jag hjälpa min kusin att flytta halva dagen…får se hur jag känner mig ikväll helt enkelt.

Skall du, jobba? Alltså, som i att anstränga dig fysiskt?
    Jag tror inte det blir någon träning på några dagar faktiskt.

GO ANDY! !

Jorgen wrote:
    Skall du, jobba? Alltså, som i att anstränga dig fysiskt?
    Jag tror inte det blir någon träning på några dagar faktiskt.

GO ANDY! !

Mm det känns rätt betungande:(

Var det inte det du gjorde igår?

Andreas Guiance wrote:
    Baboom wrote:
    Var det inte det du gjorde igår?

Njae, möjligtvis gnällde jag över det redan igår;)

Och med rätta givetvis. Sex timmars bärande i gassande sol och en nio timmars fasta som hade fört Grandmaster nära orgasm. Här kan man se hur snygg, fräsch och framför allt osvettig jag var när jag tog ett break ihop med yngste gudsonen (som den latinske man jag är har jag naturligtvis en armé av gudsöner, eller iaf två).

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.