- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 juli, 2007 at 15:47 #807496Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha jag vet att det inte var 100% optimalt; skrev ju att det var en flummig dag.
Ok….? Vad kallar du de andra dagarna då? De som ser exakt likadana ut. Oflummiga, hardcore, farbror Bosse? Käket blir väl inte bättre för att du kallar dagarna för käcka namn?
17 juli, 2007 at 16:29 #807497Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Ok….? Vad kallar du de andra dagarna då? De som ser exakt likadana ut. Oflummiga, hardcore, farbror Bosse? Käket blir väl inte bättre för att du kallar dagarna för käcka namn?Jorå, nyttigt käk är ett state of mind..eller något sånt.
Idag har jag för övrigt fixat det optimala disksystemet. Det har länge slagit mig att en diskmaskin egentligen är rätt värdelös på egen hand. När disken är färdig blir man tvungen att plocka ur skiten och ställa i skåpen, en process så pass omständlig att ingen normal människa orkar med den. Detta leder till att man plockar ren disk direkt ur maskinen och äter på, men problemet uppstår sen när man ska ställa in den eftersom då maskinen fortfarande innehåller ren disk. Detta leder till att den smutsiga disken istället hamnar runt om i köket och efter några dagar är det ett irreparabelt kaos.
Enter Andreas the genius. Om man istället har två diskmaskiner kan man ta den rena disken från den ena, äta på skiten och sen ställa in den smutsig i den andra maskinen. Detta leder till att disken aldrig behöver passera skåpen utan bara går från den ena maskinen till den andra – briljant! Följaktligen är nu min lägenhet utrustad med två diskmaskiner8)
17 juli, 2007 at 16:31 #807498Anonym anvandareMemberMantus wrote:Och det är tonfiskmackor och fil menar du?Du hör väl själv hur hardkår det låter? När Ronnie talar om grits och sån skit misstänker jag att han egentligen menar fil:nod
17 juli, 2007 at 16:31 #807499Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Mycket underhållande läsning :emo-thumb17 juli, 2007 at 16:32 #807500Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Hahaha, garvar lika mycket varje gång jag går in här.
Tack för att ni förgyller dagen åt mig :pStå på dig Andreas, lev livet…
You bet; det ska mitt nya disksystem se till:D
17 juli, 2007 at 16:32 #807501Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Jorå, nyttigt käk är ett state of mind..eller något sånt.Idag har jag för övrigt fixat det optimala disksystemet. Det har länge slagit mig att en diskmaskin egentligen är rätt värdelös på egen hand. När disken är färdig blir man tvungen att plocka ur skiten och ställa i skåpen, en process så pass omständlig att ingen normal människa orkar med den. Detta leder till att man plockar ren disk direkt ur maskinen och äter på, men problemet uppstår sen när man ska ställa in den eftersom då maskinen fortfarande innehåller ren disk. Detta leder till att den smutsiga disken istället hamnar runt om i köket och efter några dagar är det ett irreparabelt kaos.
Enter Andreas the genius. Om man istället har två diskmaskiner kan man ta den rena disken från den ena, äta på skiten och sen ställa in den smutsig i den andra maskinen. Detta leder till att disken aldrig behöver passera skåpen utan bara går från den ena maskinen till den andra – briljant! Följaktligen är nu min lägenhet utrustad med två diskmaskiner8)
Måste du använda porslin för att äta mackor?
17 juli, 2007 at 16:33 #807502Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Måste du använda porslin för att äta mackor?Ja; de dryper av olivolja:|
17 juli, 2007 at 16:50 #807503Anonym anvandareMemberAllvarligt har du 2 diskmaskiner!??
Det måste vara det lataste jag hört på länge…
Bättre att skaffa en huslig tjej. Men rätt smart, men jag satsar på att skaffa en till att börja med 😮
Säger inte att min tjej är det men jag är en toffel (Fast hon är väldigt duktigt och hjälpsam)Ps. Det där sista skrev jag ifall hon läser detta
17 juli, 2007 at 16:54 #807504Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Allvarligt har du 2 diskmaskiner!??Det måste vara det lataste jag hört på länge…
Bättre att skaffa en huslig tjej. Men rätt smart, men jag satsar på att skaffa en till att börja med 😮
Säger inte att min tjej är det men jag är en toffel (Fast hon är väldigt duktigt och hjälpsam)Ps. Det där sista skrev jag ifall hon läser detta
Givetvis är en kvinnlig diskmaskin alltid att föredra framför en mekanisk:D
Men de mekaniska är tyvärr betydligt lättare att få tag på
17 juli, 2007 at 17:37 #807505Anonym anvandareMemberNär blir nästa pass på SATS mr guiance?
:up:17 juli, 2007 at 17:38 #807506Anonym anvandareMemberBriljant Andreas!
Jag har en bänkdiskmaskin och har ofta tänk hur jag ska optimera min tillvaro
Tesade ett tag att fasa in disken, typ smutsigt längst in rent längst ut mm
men det funkar inte i praktiken
två stycken är genialtnej, vi är inte lata, vi är smarta.
man skulle ha de inbyggda i skåp bara, så har man arbetsyta att göra mackorna på.
17 juli, 2007 at 17:46 #807507Anonym anvandareMemberGymTT wrote:När blir nästa pass på SATS mr guiance?
:up:Hmm tänkte ha kört på SATS Globen idag…men blev tvungen att agera barnflicka istället så blev inget av med det. Får se om det blir lite hemmaträning eller något istället. Vet inte när nästa inne i stan blir…kör rätt mycket ute på det lokala källargymmet just nu. Men vafan, det blir säkert tidigare än man anar:)
17 juli, 2007 at 17:47 #807508Anonym anvandareMemberwesaft wrote:Briljant Andreas!
Jag har en bänkdiskmaskin och har ofta tänk hur jag ska optimera min tillvaro
Tesade ett tag att fasa in disken, typ smutsigt längst in rent längst ut mm
men det funkar inte i praktiken
två stycken är genialtnej, vi är inte lata, vi är smarta.
man skulle ha de inbyggda i skåp bara, så har man arbetsyta att göra mackorna på.
Äntligen en som har fattat what’s up;)
17 juli, 2007 at 18:30 #807509Anonym anvandareMemberBlev 5×10 explosiva omvända chins hemma för att få lite blodgenomströmning i armarna under min utdragna viloperiod.
17 juli, 2007 at 18:58 #807510Anonym anvandareMemberNu har jag skrattat så jag fick tårar i ögonen, helt underbar läsning de senaste sidorna:D
/Ordentligt (o)road!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.