- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 augusti, 2007 at 22:36 #807631Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha syftar du på skägget, bröstet…eller båda?
Jag menar skägget :emo-thumb
7 augusti, 2007 at 22:41 #807632Anonym anvandareMemberDwag wrote:Jag menar skägget :emo-thumbHehe äschhh…orka hyvla skiten hela tiden…skulle inte göra något annat än att stå med hyveln;)
8 augusti, 2007 at 07:56 #807633Anonym anvandareMemberFan Andreas visst äger det att göra många reps . Skulkle du köra så 2-3 ggr i veckan du skulle nog bli förvånad hur snabbt du kommer upp i repsen och med mindre mjölksyra. Men det är skönt att känna mjölksyran ju:p
kör på du sköter dig riktig bra nu .
9 augusti, 2007 at 05:43 #807634Anonym anvandareMemberBlablabla….54-38 är allt jag säger:D
Tänkte göra en kostuppdatering…länge sen jag redovisade någon dag:
09.00 Två tonfiskmackor + 3 dl laktosfri mjölk
18.00 Torsk i hummersås + kokt potatis + råkost (väldigt mycket torsk, lite potatis)
21.30 Torsk i hummersås + kokt potatis + råkost
00.00 Keso + fun light + müsli
03.00 Lättkesella + fun light + müsli
05.45 Kycklingfilé + tomatsås + keso9 augusti, 2007 at 08:00 #807635Anonym anvandareMemberHummersås? Lyxmat en på en onsdag? Jag säger då det, ni 08:or vet hur man spenderar flis.
9 augusti, 2007 at 08:57 #807636Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:09.00 Två tonfiskmackor + 3 dl laktosfri mjölk
18.00 Torsk i hummersås + kokt potatis + råkost (väldigt mycket torsk, lite potatis)Jag gillar hoppat på 9:o timmar!
Är det ett svart hål mellan den tiden eller är det något du inte vill berätta för oss?9 augusti, 2007 at 11:23 #807637Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Jag gillar hoppat på 9:o timmar!
Är det ett svart hål mellan den tiden eller är det något du inte vill berätta för oss?Värst vad Baboom håller koll alltså!
… … …
… …
…
SÅ, vad hände under de 9 timmarna senhor administrador? Kom igen Andreas, berätta… Stannar ju bara mellan oss två… här på Body.9 augusti, 2007 at 11:52 #807638Anonym anvandareMemberEn lång siesta hände bland annat;)
9 augusti, 2007 at 13:16 #807639Anonym anvandareMembertjena!
Jag ska bli stockholmare inom kort. Eftersom jag också har problem med ryggen så skulle det ju passa utmärkt med ett hardcore-benbass bestående av 22 set benspark nån gång i höst Vad säger du?
9 augusti, 2007 at 13:42 #807640Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Värst vad Baboom håller koll alltså!
… … …
… …
…Jaha!
… … …
… …
…Det är ju så, när Andreas familj/släkt inte är närvarande. Så behöver han en ny vuxen förebild. Jag har kanske inte riktigt nått dit men ligger fortfarande ett steg närmare vuxen livet då jag både lagar min egen mat och städar min egen lägenhet.
9 augusti, 2007 at 14:56 #807641Anonym anvandareMemberNica journal återigen med massa filmer vill se mer pics!
Ciao!9 augusti, 2007 at 15:44 #807642Anonym anvandareMemberOgge wrote:Hummersås? Lyxmat en på en onsdag? Jag säger då det, ni 08:or vet hur man spenderar flis.Det är föräldrarnas helgmat som blev över som vanligt. Andreas äter ju barnportioner så det brukar räcka rätt länge. Minns när jag var hemma hos herr Guiance och skulle rota igenom kylen efter nåt ätbart och fann till mini bestörtning att den innehöll två flaskor fun light och en tonfiskburk. ALdrig varit mer förbannad.
9 augusti, 2007 at 15:46 #807643Anonym anvandareMemberxerxes wrote:tjena!Jag ska bli stockholmare inom kort. Eftersom jag också har problem med ryggen så skulle det ju passa utmärkt med ett hardcore-benbass bestående av 22 set benspark nån gång i höst Vad säger du?
Du kan ju börja dra den gamla lögnen nu i sthlm nu igen. Vi från Uppsala vet ju att dina ”ryggproblem” bottnar i en enorm lathet och ovilja att ställa sig i böjracket. Detta i kombination med envetna intervaller uppför varenda jävla backe i stan kväll ut och kväll in gör ju att du inte orkar med benpassen. Hur mkt hardkår är det på en skala?
9 augusti, 2007 at 16:01 #807644Anonym anvandareMemberxerxes wrote:tjena!Jag ska bli stockholmare inom kort. Eftersom jag också har problem med ryggen så skulle det ju passa utmärkt med ett hardcore-benbass bestående av 22 set benspark nån gång i höst Vad säger du?
Ja för fan; säg bara till:)
Lyssna inte på Jacksatan för övrigt. Han är bara bitter över att han inte är tillräckligt säker i sin manlighet för att våga dissa böjen;)
9 augusti, 2007 at 16:03 #807645Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Jag har kanske inte riktigt nått dit men ligger fortfarande ett steg närmare vuxen livet då jag både lagar min egen mat och städar min egen lägenhet.Det där kallas inte att vara vuxen utan att vara kvinna:|
*Väntar på att bli mördad av forumets kvinnliga population*[/b]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.