Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 861 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Det där kallas inte att vara vuxen utan att vara kvinna:|

*Väntar på att bli mördad av forumets kvinnliga population*[/b]

Jag behöver nog inte svara på det där… tror att andra kommer att göra det åt mig 8)

jag tycker jacksatan borde ha en med ödmjuk framtoning med tanke på att han själv har stora problem att köra böj pga analinkontinens

xerxes wrote:
    jag tycker jacksatan borde ha en med ödmjuk framtoning med tanke på att han själv har stora problem att köra böj pga analinkontinens

:D

xerxes wrote:

bah, varför jag böjer beror enbart på att jag är rädd att bli utslängd ur klubben ”Bara riktiga män bänkar mer än de böjer”.

Quote:
    Men han får gärna se bra ut naken samt va uthållig….

Jag tror att vi alla förstår att det är Andreas du menar.

Love is a beautiful thing.

8)

Jon Larsson wrote:
    Jag tror att vi alla förstår att det är Andreas du menar.

Så klart:P

Turbomädchen wrote:
    Slutledningsförmåga är bra, fast iofs ännu bättre om den är rätt…;)

Vafan:cry:

Turbomädchen wrote:
    Nää men sluta snyfta Andreas.., vettu den där slutsatsen kan ju faktiskt va rätt även om det inte var den jag tänkte på.:nod
    Och om du kör naket under vår nästa tävlings-session… then I might be the right woman to tell…:)

Naturligtvis; jag tror det kan bli uppskattat på SATS:nod

Lägg dig nu så du växer :D

sh0w wrote:
    Lägg dig nu så du växer :D

Påstår du att det behövs?:nono:

:D

Om några timmar kan jag kanske få sova..måste jobba=([/b]

Andreas Guiance wrote:
    Vafan:cry:

Hon ljuger bara.

Jag har en formel som bevisar detta.

Se bara:

Julio Iglesias =>> Antonio Banderas =>> Andreas Guiance

Latino-lover-motsvarigheten till relativitetsteorin.

Science, amigo. 8)

Jag brukar själv ihärdigt försöka hävda den formelns giltighet för diverse damer, men utan framgång. Min teori är att den kvinnliga logiska slutledningsförmågan helt enkelt måste vara för begränsad för att se sådana självklara samband. Någon annan förklaring kan jag inte se;)

Andreas Guiance wrote:
    Jag brukar själv ihärdigt försöka hävda den formelns giltighet för diverse damer, men utan framgång. Min teori är att den kvinnliga logiska slutledningsförmågan helt enkelt måste vara för begränsad för att se sådana självklara samband. Någon annan förklaring kan jag inte se;)

Personligen är jag glad att kvinnors slutledningsförmåga lämnar en del övrigt att önska.

Som ursvenne ser min formel ut såhär:

Nils Poppe =>> Povel Ramel=>> Åsa-Nisse =>> Loffe Carlsson =>>Jon Larsson.

Det vore ett helvete om någon såg det där sambandet; jag skulle antagligen inte ens få till det på en bordell för chimpanser, om jag så höll en klase bananer i näven.

So thank god for women.:D

Jon Larsson wrote:
    Personligen är jag glad att kvinnors slutledningsförmåga lämnar en del övrigt att önska.

Som ursvenne ser min formel ut såhär:

Nils Poppe =>> Povel Ramel=>> Åsa-Nisse =>> Loffe Carlsson =>>Jon Larsson.

Det vore ett helvete om någon såg det där sambandet; jag skulle antagligen inte ens få till det på en bordell för chimpanser, om jag så höll en klase bananer i näven.

So thank god for women.:D

Vafan de där grabbarna lär ju ha charmat en och annan stackars oskyldig tjej i sina dagar;)

Antyder du att chimpanser är slampiga för övrigt?;)

Turbomädchen wrote:
    Måste va så trött att jag hallucinerar.
    En bild på nån jag känner, enbart iförd stringkallingar och en tiny liten bolero dök just upp på näthinnan….

Jag måste va mer påklädd nästa pass hör jag; du får så snuskiga fantasier annars:(

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.