Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 861 total)
  • Author
    Turbomädchen wrote:
    Hehe, om/när jag blir beskylld för att försöka göra även Body till ett snuskforum skall jag skylla på att vissa provocerar fram this dirty fantasies on my mind och att jag är försvarslös gentemot dem.

Do it! JP, Jörgen och de andra är väl medvetna om hur svårt det är att hålla tankarna sedliga när jag kommer på tal:P

Andreas Guiance wrote:
    Antyder du att chimpanser är slampiga för övrigt?;)

Jepp. De vägrar konsekvent att ringa dagen efter. Jag är bara ett objekt.:evil:

Jon Larsson wrote:
    Jepp. De vägrar konsekvent att ringa dagen efter. Jag är bara ett objekt.:evil:

Svinaktiga sol och vårar-apor. Först lovar de guld och gröna skogar: familj, radhus, Volvo och hela programmet. Dagen efter är man inte vatten värd och de går vidare till en yngre mer vältränad kille:(

Andreas Guiance wrote:
    Svinaktiga sol och vårar-apor. Först lovar de guld och gröna skogar: familj, radhus, Volvo och hela programmet. Dagen efter är man inte vatten värd och de går vidare till en yngre mer välrakad kille:(

Jodu, måste kännas jobbigt.

Mantus wrote:
    Jodu, måste kännas jobbigt.

Haha indeed;)

Tränade lite idag…fast väldigt lite eftersom jag behövde hinna hem till mammas födelsedagsmiddag;)

Bänkpress:
    1 x 110

Andreas Guiance wrote:
    Sen blev det lite basket på kvällen, vilket innebar en del kardio iom att jag hela tiden fick springa och hämta alla mina missade skott som studsade över halva skolgården. Mitt stroke är inte riktigt 100 för närvarande känner jag.

Senhor’n måste få sin Kardi-hoe på något sätt :emo-thumb

Bra bänkat ffs!

Ogge wrote:
    Bra bänkat ffs!

Absolut.

Vafan det där är jävlar i mig inte inte illa, speciellt inte om man tar hänsyn till kroppsvikten som väl ligger runt 70 pannor har jag för mig?

Respect!:nod

lovelysmile wrote:
    Senhor’n måste få sin Kardi-hoe på något sätt :emo-thumb

Mm borde egentligen bli mer av den varan, men det är ju så jobbigt:o

Ogge och Jon:

Tack:)

Ja hmm kroppsvikten ligger väl på 68-69 på morgonen. När jag har tagit mina 115 kg ska den dock ner under 65 åtminstone har jag tänkt mig…

1,6XBW i bänken är det fan inte många som klarar.:emo-thumb

Jaså, vi ligger och lurar inför en liten deff här framöver?

Spännande.

Jon Larsson wrote:
    1,6XBW i bänken är det fan inte många som klarar.:emo-thumb

Jaså, vi ligger och lurar inför en liten deff här framöver?

Spännande.

Jag fuskar iofs med mina miniatyrben:D

Hmm ja jag funderar på att passa på och skala något kilo iaf när jag ändå måste rehaba mina skador lite. Det blir en så naturlig och smidig viktsänkning på gymmet så fort jag sänker kaloriintaget;)

Bra att du öser på! Jag är ledig onsdag torsdag, så kanske vi kan köra ett super-ulta-hard-kår-pass då? :) Sen gejma lite basket?

Dessan wrote:
    Bra att du öser på! Jag är ledig onsdag torsdag, så kanske vi kan köra ett super-ulta-hard-kår-pass då? :) Sen gejma lite basket?

Lätt8) Jag hade svårt att se att jag skulle bli lika impad av dina basketskillz som av dina prestationer på gymmet men du upphör aldrig att förvåna:emo-thumb

Jag körde lite idag…men hmm…axelskadan är rätt illa nu. Jag funderar på att vila den totalt; sen försöka singla 115 och sen bara rehaba efter det.

Hantelcurls:
    8 x 20
    8 x 20
    8 x 16

Dips:
    10 x bw+40kg
    4 x bw+50kg (fan va tungt det va:D)
    8 x bw+40kg

Scottcurlmaskin:
    10
    8
    megadropset

Instämmer i kören, bra bänkat.

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.