Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 861 total)
  • Author

Kör hårt nu babies! and take care!
    /Berggren

ps.dessan: rock NU på rejält och pumpa the shit ur MR.ds

Mantus: Tack..får se om 115 funkar i veckan eller om man måste falla till föga och börja rehaba axeln och smyggdeffa redan då..

Berggren: Kommer snarare att dra ner hårdheten i passen lite, men ja;)

Idag blev det lite mesrygg och mesbiceps; väldigt lätt för att inte dra upp skador…:

Chins:
    8
    8
    8

Breda sittande rodd:
    10 x 60
    10 x 60
    10 x 60

Smala latsdrag:
    8 x 70
    8 x 70
    8 x 80

Tbar:
    10 x 45
    10 x 45
    30 x 45

Hantelcurls:
    8 x 13
    8 x 16
    8 x 13

Liggande bögcurls i kabel:
    17
    16
    14

Och så en bild på världens minsta armar;)

Ey, it´s not the size of the boat, it´s the motion in the ocean :)

Tycker du verkar vara rätt proportioneligt byggd, symmetri kallas det visst? :)

Hoppas skadorna ordnar sig, jobbigt att köra på och försöka bygga när det värker överallt..

MaQue wrote:

Hoppas skadorna ordnar sig, jobbigt att köra på och försöka bygga när det värker överallt..

Du placerade dig just på min shortlist för framtida VIP-kandidater;)

Tack:)

Robert Svensson wrote:
    Eftersom du bänkar 110 så tränar du ju faktiskt :D

Har vi någon gång trott att Big A (Mr symmetri) gjort något annat? 8)

Robert Svensson wrote:
    Eftersom du bänkar 110 så tränar du ju faktiskt :D

Äsch det har väl hänt att jag lyft en hantel någon gång av misstag – inte mer än så;)

Charlotte_ wrote:
    Har vi någon gång trott att Big A (Mr symmetri) gjort något annat? 8)

;)

:up:

MaQue wrote:

Och det serdu på en dubbelbiceps med linne på? Fan kan du inte ge honom pengar istället, det är t om mindre uppenbart smöreri. :up:

Jacksatan wrote:
    :up:
    Och det serdu på en dubbelbiceps med linne på? Fan kan du inte ge honom pengar istället, det är t om mindre uppenbart smöreri. :up:

Vissa har uppenbarligen mer förmåga än andra att känna igen talang när de ser den:nod

För övrigt åkte du upp ett par pinnhål på ”soon-to-be-banned”-listan nu:evil:

ReNeGaDe wrote:
    Vad har du för mått på armarna andreas?:)

Ingenting typ; hade mycket mer när jag var tjockare:D

39-40 när jag får mäta som jag vill…37 annars.

Hatar det här vanliga mätsättet som bara premierar biceps och inte får med triceps;)

Men ja vafan…107 har jag runt bröstet nu iaf…det är väl det jag är mest nöjd med. Annars är det bara midjan som ”imponerar” med sin storlek…80 cm

Robert Svensson wrote:
    Jag har nu gett mig fan på att jag ska klämma 115 innan dig Andreas. Pinsamt, eftersom jag väger 83 kg och du ett antal kg mindre än mig. Så får kompensera upp det med att ta det före dig då :D Deal? :D

Hehe ja alltså…tar jag det inte nu i veckan tror jag det kan dröja låååång tid. För sen tänkte jag som sagt se till att försöka bli skadefri, vilket innebär att jag får köra på barnvikter. Och då kan jag lika gärna passa på att gå ner något kilo när jag ändå är i farten, vilket i sin tur innebär att jag tappar styrka.

För att sammanfatta: Ge det några veckor så tycker jag säkert att 50 kg är tungt:D

MaQue wrote:

Ja fan och han har skitbra ben också. Döljer sig en riktig liten Flex Lewis i Andreas.

Grandmaster wrote:
    Ja fan och han har skitbra ben också. Döljer sig en riktig liten Flex Lewis i Andreas.

Det där är inte sarkastiskt sagt så ni vet:nono:

Dagens:

Face pulls:
    15
    15
    15
    15

Sittande vadpress:
    15 x 40
    15 x 40
    15 x 40
    15 x 60

Knäböj:
    10 x 40
    10 x 40
    10 x 40
    10 x 40
    30 x 40

Andreas Guiance wrote:
    Dagens:

Face pulls:

Det här namnet känns inte 100%

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.