Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 861 total)
  • Author

Du kör på riktigt bra Dessan, jättefin form! För att citera dig från klädstilstråden: ”sexy muffukkah” :)

lovelysmile wrote:
    Du kör på riktigt bra Dessan, jättefin form! För att citera dig från klädstilstråden: ”sexy muffukkah” :)

+1:p

Robban och TT: Tack;)

Dessis: Skönt att ha dig tillbaka på banan;)
    Det får bli mycket basket-kardio framöver…jag känner mig lite plufsig:(

Andreas Guiance wrote:
    Dessis: Skönt att ha dig tillbaka på banan;)
    Det får bli mycket basket-kardio framöver…jag känner mig lite plufsig:(

javisst ska vi göra det! blir ju antagligen lite gejm på måndag.. ska bara ragga lite till på michan så blir vi ett par st iaf.
    vi fyra borde väl kunna slå big j?

lovelysmile wrote:

Ah, tack vad snäll du är :) det värmer nu när man gått ner till 59 kg :(

Dessan wrote:
    javisst ska vi göra det! blir ju antagligen lite gejm på måndag.. ska bara ragga lite till på michan så blir vi ett par st iaf.
    vi fyra borde väl kunna slå big j?

Med Michan på laget blir det inga problem. Hon får sätta in en av sina patenterade amerikanska fotbolls-tacklingar, och med tanke på hans längd lär den hamna rätt bra i knäskålshöjd. Sen får vi se hur kaxig han är och hur bra elevation han har i sin skyhook:wazzup:

Vilken form dessan! :buttrock: :P

Min egen träning blev det inte så mycket av med. När jag vaknade på fredagen konstaterade jag rätt omgående att axeln troligtvis inte skulle hålla för stången i bänkpress, än mindre några 115 kg. Därför drog jag på kräftskiva istället. Klockan 4 på morgonen blev jag dock tvungen att bevisa vilken överlägsen fysik man får av att skriva för BODY och gjorde således 15 armhävningar med värdinnan på ryggen. Alla verkade mycket imponerade; min axel var dock inte riktigt lika impad när jag vaknade dagen efter. Det positiva var iofs att eventuell blykepa direkt förbleknade i jämförelse med axelsmärtorna:D

ettan wrote:
    Vilken form dessan! :buttrock: :P

tack fan :) var har du tagit vägen? Ser i alla fall på din avatar att du varit några vändor till gymmet iaf ;)

Andreas Guiance wrote:
    Med Michan på laget blir det inga problem. Hon får sätta in en av sina patenterade amerikanska fotbolls-tacklingar, och med tanke på hans längd lär den hamna rätt bra i knäskålshöjd. Sen får vi se hur kaxig han är och hur bra elevation han har i sin skyhook:wazzup:

Med tanke på min längd menar du va :D
    Kort kort
    Men jag tror de är bättre att vara i längd med killarnas ”juveler” när man skall tacklas.. dock är jag för slut från helgens matcher att jag tyvärr inte kan hjälpa er på den punkten , så ni får klura ut nått annat sätt att slå han i basket :-D
    Men jag kanske kommer förbi och säger hej en sväng senare efter jobbet och träningen, hörde att ni endå inte skulle ses förrens efer 16 så jag har nog god tid på mig :-)

Dessan wrote:
    Ah, tack vad snäll du är :) det värmer nu när man gått ner till 59 kg :(

Säger ju det, SPINKO :nono:
    Bara för du inte kommer hem till mig längre och äter massa mat och godis :p

Michan22 wrote:
    Säger ju det, SPINKO :nono:
    Bara för du inte kommer hem till mig längre och äter massa mat och godis :p

I know! Men jag käkar fan bra mycket skit ändå :D men det är inte i samma mängder som hos dig.
    Det får vi styra upp..

Dagens pass:

Latsdrag:
    12 x 50
    8 x 70
    8 x 90
    8 x 80

Kabeltrams för lats:
    12
    12
    12

Sittande rodd:
    12 x 50
    12 x 50
    12 x 50

Scottcurlmaskin:
    12
    10
    8

Bamsecurls:
    12
    12
    12

Sen kardio i form av basket:
    [youtube=K5Xko8SpoWQ]

Grymt härligt video! Dessans slam dunk var ju grymmast :D
    Man såg inte så mkt av Andreas dock…: Han kanske är för kort??*hehehe*[/b]
    Nighty…

sh0w wrote:
    Grymt härligt video! Dessans slam dunk var ju grymmast :D
    Man såg inte så mkt av Andreas dock…: *hehehe*[/b]
    Nighty…

Jaaa hon har sjuk elevation i sina dunkar!8)

Nej jag vet…nästa gång ska jag låta Dessan filma när jag äger Big J 1v1:wazzup:

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.