Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 861 total)
  • Author
    Heidi K wrote:
    Bra namn på journalen fuckers!:D

+1.
    Allvarligt ; ) haha.
    Är man trendstartare så är man.

jwallin wrote:
    min trogne sälkompis, ska bli intressant att se om du lyckas pricka beachformen
    innan flyget går.
    Om inte så får du lova mig att jag får välja en annan godnatt-visa!

Självklart johan! En trogen vän, är en trogen vän. Jag håller vad jag lovar.

Då var det snart dags för dagens pass. Vaknade just och klämmer i mig frukost.

2 ägg
    170 g tonfisk
    proteindrink
    4st omega 3

Kände igår att huvudvärken ville smyga sig på, men som tur var så slapp jag vakna med det. Så nu är jag fit for fight och ska om en timme gå till gymmet för att köra rygg och biceps.

Gillar ”dagboken” :)!
    Kul kulare kulast och här skall det följas!
    ”borde få pris för jag är så bra på att rimma” *hehe*

Dessan wrote:
    Då var det snart dags för dagens pass. Vaknade just och klämmer i mig frukost.

2 ägg
    170 g tonfisk
    proteindrink
    4st omega 3

Kände igår att huvudvärken ville smyga sig på, men som tur var så slapp jag vakna med det. Så nu är jag fit for fight och ska om en timme gå till gymmet för att köra rygg och biceps.

Hardkårfrulle ftw8)

Jag har egentligen vilodag idag men funderar på att ta mig till gymmet ändå och köra någon komplementsövning och kanske rent av böga mig lite på en motionscykel (Grandmaster klagar på att jag är skamligt degig:evil:).

Melin wrote:
    Jag vet inte varför men jag blir alltid hungrig när jag ser Andreas :D

Jag tror det smittar typ som gäspningar; man ser någon annan som är uppenbart hungrig (vilket jag alltid är) och så åker man själv dit;)

sh0w wrote:
    Gillar ”dagboken” :)!
    Kul kulare kulast och här skall det följas!
    ”borde få pris för jag är så bra på att rimma” *hehe*

Jag har svårt att se hur Svenska Akademien ska kunna ignorera det här mästerverket när nästa Nobelpris i litteratur ska delas ut. Vi är många som kommer ropa på Horace Engdahls avgång i händelse av ett justitiemord (föga sannolikt så klart, men om!!1).

Blev lite trams på gymmet (aktiv vila kallas det):

Benspark: 12-12-12-10-8-8

Pushdowns med rep supersetade med tricepsextensions över huvudet med rep:
    12+12-12+12-12+12

Stående vadpress: 12-12-12-12

Sen tvingade min tjejpolare mig till 30 jävla minuter på cykeln…körde något slags halvintervaller, fast hon hånade mig genom att dubbla mitt motstånd:( Detta, plus att jag gick fram och tillbaka till gymmet i Globen (15-20 min i vardera riktningen), gjorde att jag kände mig som rena King Grub.

Det riktigt komiska i sammanhanget var att när jag drog en Gainomax Peach (sweet mother of all that is holy…den är god:P) efteråt, insåg jag att den med sina 250 kcal rätt exakt motsvarade det jag hade bränt på cykeln. Kardio är så förbannat effektivt:frust:

Andreas Guiance wrote:
    Sen tvingade min tjejpolare mig till 30 jävla minuter på cykeln…

Det riktigt komiska i sammanhanget var att när jag drog en Gainomax Peach (sweet mother of all that is holy…den är god:P) efteråt, insåg jag att den med sina 250 kcal rätt exakt motsvarade det jag hade bränt på cykeln. Kardio är så förbannat effektivt:frust:

Hade du trampat i 60min så hade du kunnat klämma 2 st…:emo-thumb

melancoolio wrote:
    Hade du trampat i 60min så hade du kunnat klämma 2 st…:emo-thumb

Haha ja jävlar. Ska man bli hård med hjälp av kardio är det uppenbart att man måste bo på cykeln.

Andreas Guiance wrote:
    Haha ja jävlar. Ska man bli hård med hjälp av kardio är det uppenbart att man måste bo på cykeln.

Fixa ditt sketna kostschema istället då.

Grandmaster wrote:
    Fixa ditt sketna kostschema istället då.

Om jag nu ska bli hård ja;) Nej men jag ska ner ett par kilo snart så ja…kommer dra ner lite.

Kul! Grym midja Dessan. :up: Ska bli kul att följa er.

dagens pass var riktigt jobbigt. Det var planerat att köra både rygg och biceps, men det blev bara fem set biccar eftersom båda höll på att svimma.

stångrodd 4 set:

40*20
    50*10
    50*10
    40*15

hantelrodd:

18kg*10*2set
    21kg*10*2set

kabelrodd:

30kg * 12
    55kg*10 -> 45kg *10 -> 35*10 -> 25*10 – helt död! (dropset)
    55kg * 10

kabelrodd med raka armar:

25*10*2
    30*15*2
    25*15

latsdrag:

50kg * 10
    60kg * 8
    omvänt grepp 60kg * 10
    omvänt grepp 60kg * 10
    65kg * 8 (lite hjälp från marcus på de sista, börjar bli svag)
    dropset omvänt grepp: 60kg*10 -> 50kg*10 -> 40kg*10 -> 30kg*6 (här dog jag, de tre sista gjorde jag knappt själv)

Sedan blev det 4 set stångcurl och 1 set hantelcurl, men kunde inte hålla hantlarna, så trött var jag. Så vi gav oss. Jag & Marcus gick ner till hamnen för att fylla upp med hamburgare, kul glass (som de skrivit på skylten – särskrivning ftw) & kaffe plus en liten promenad.

Ska försöka hinna träna imorn, blir nog att gå upp med tuppen. Vilket jag är sämst på! Ser fram emot att se hur ryggen mår imorgon.

AFanatic wrote:
    Kul! Grym midja Dessan. :up: Ska bli kul att följa er.

Tackar! Din midja är rätt charmig den också. 8)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.